Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
går det nå?
tenker du på den familien i afrika?
vel.. jeg synes ikke det er noe rart de er negative der nede. folkeslaget de er hos er frekke, uforskammete og veldig pågående mot dem.
da de kom så tok de tak i håret og puttet fingrene inn i munnen på hu unge jenta på bare 14 år og fortalte at hun måtte ta leire i håret og slipe tennene sine, fordi hun ikke var fin. greit nok at nordmennene ikke forstår hva som blir sagt, med de afrikanerne er helt ville i kropsspråket sitt og det eneste de viser til nordmennene er at de er misfornøyde med de!
de gir sjelden ros til nordmennene og de står der og baksnakker åpenlyst og ler av dem.
jeg synes hu jenta er kjempetøff.. hallo! hun tok opp kumøkk med bare hendene!
så jeg synes vi skal vurdere hvordan man så på de nordmennene som var i afrika i fjor også, de trønderne som fikk så sinnsykt pes i etterkant, for jeg vil påstå at de hadde fungert mye bedre i et annet kontinent med et annet folkeslag som var litt mer tolerante.
ORIGINAL: *Meya*
ORIGINAL: tutekoppen
får panikk av å se den lille gutten med kniv. Og hamerne virker som et sært folkeslag. Det er enten deres måte eller INGEN måte
Nordmenn er jo ikke så veeeeldig annerledes...