Den store reisen.

singsang

Andre møte med forumet
Syns da er dunt at enkelte får lov å vera med på eit sånt program når dei er so negative til alt.

går det nå?

tenker du på den familien i afrika?
vel.. jeg synes ikke det er noe rart de er negative der nede. folkeslaget de er hos er frekke, uforskammete og veldig pågående mot dem.
da de kom så tok de tak i håret og puttet fingrene inn i munnen på hu unge jenta på bare 14 år og fortalte at hun måtte ta leire i håret og slipe tennene sine, fordi hun ikke var fin. greit nok at nordmennene ikke forstår hva som blir sagt, med de afrikanerne er helt ville i kropsspråket sitt og det eneste de viser til nordmennene er at de er misfornøyde med de!
de gir sjelden ros til nordmennene og de står der og baksnakker åpenlyst og ler av dem.
jeg synes hu jenta er kjempetøff.. hallo! hun tok opp kumøkk med bare hendene!

så jeg synes vi skal vurdere hvordan man så på de nordmennene som var i afrika i fjor også, de trønderne som fikk så sinnsykt pes i etterkant, for jeg vil påstå at de hadde fungert mye bedre i et annet kontinent med et annet folkeslag som var litt mer tolerante.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

går det nå?

tenker du på den familien i afrika?
vel.. jeg synes ikke det er noe rart de er negative der nede. folkeslaget de er hos er frekke, uforskammete og veldig pågående mot dem.
da de kom så tok de tak i håret og puttet fingrene inn i munnen på hu unge jenta på bare 14 år og fortalte at hun måtte ta leire i håret og slipe tennene sine, fordi hun ikke var fin. greit nok at nordmennene ikke forstår hva som blir sagt, med de afrikanerne er helt ville i kropsspråket sitt og det eneste de viser til nordmennene er at de er misfornøyde med de!
de gir sjelden ros til nordmennene og de står der og baksnakker åpenlyst og ler av dem.
jeg synes hu jenta er kjempetøff.. hallo! hun tok opp kumøkk med bare hendene!

så jeg synes vi skal vurdere hvordan man så på de nordmennene som var i afrika i fjor også, de trønderne som fikk så sinnsykt pes i etterkant, for jeg vil påstå at de hadde fungert mye bedre i et annet kontinent med et annet folkeslag som var litt mer tolerante.

Amen!

Men andre klarer jo å gjøre det beste ut av det?

Så tilsvarende program fra New Zealand for ett års tid siden, og de derfra som var i Afrika, var kjempeflotte. De var hos samme stamme som de norske var hos i fjor.

Men han gutten i Afrika derimot, han er kjempekul!

Men altså.. dama lot dem ta fett i håret sitt.
For så å bruke opp alt vannet dems på å vaske seg etterpå... dyrebart vann!!!!!!
også ble ho ikke no renere heller. Selvopptatte kvinnfolk[&:]

synst det er eit utrolig kjekt program. all ære til alle familiane som er med, jeg hadde aldrig klart det.
klart de syter litt, men det er fader meg ikkje bare bare det der..
synst de er utrolig tøffe, og takkler det meste på ein utrolig bra måte.
vi må huske på at de ikkje snakker samme språk som oss, så har de eit heilt anna tonefall på stemmen en det vi er vandt med,,

men i dag er første gang eg har reagert litt... ofof synst ikkje det var bra å bruke opp alt vannet for å vaske seg nei,, ofof forstår at de reagerte på det ja!

får panikk av å se den lille gutten med kniv. Og hamerne virker som et sært folkeslag. Det er enten deres måte eller INGEN måte

ORIGINAL: tutekoppen

får panikk av å se den lille gutten med kniv. Og hamerne virker som et sært folkeslag. Det er enten deres måte eller INGEN måte

Nordmenn er jo ikke så veeeeldig annerledes...

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: tutekoppen

Nordmenn er jo ikke så veeeeldig annerledes...

nei, du har retti  det. [:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Men altså.. dama lot dem ta fett i håret sitt.
For så å bruke opp alt vannet dems på å vaske seg etterpå... dyrebart vann!!!!!!
også ble ho ikke no renere heller. Selvopptatte kvinnfolk[&:]

Ja er så enig med deg

jeg syns når man melder seg på et sånt program må man ned og følge de de skal bo hos sine rutiner og vaner og og lære mer om dem.. og gjerne lære dem noe norsk også..

jeg var helt rystet over at hun damen sløste med alt det vannet etter hun hadde gått med på å smøre seg inn i det ekle greiene.. da kunne hun jo bare sagt nei og holdt det.

Back
Topp