Den store nyheten..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Da har jeg herved fortalt den store nyheten til pappa, stemor, lillebror, 3 stebrødre, samboers bror + brorens dame.

Lillebror fylte 18 i går, så vi (les: alle nevnt ovenfor) var på restaurant for å feire. Stemor og 2 stebrødre var 20 min forsinket. Derfor valgte jeg å si det mens vi ventet. Jeg sa det ikke da, men jeg ga pappa og lillebror hver sin baby body der det stod "I <3 my Grandpa / Uncle". Pappa skjønte det med en gang; "Er du gravid nå?". Han mente han var for ung til å være bestefar, men var veldig glad og litt i sjokk tror jeg. Lillebror har mast om dette lenge, så han ropte "YES!".

Da stemor og stebrødre ankom, ga pappa bodyen han hadde fått til stemor. Hun skjønte det også med en gang, så på meg og begynte å gråte av glede. Kom og ga meg en lang og god klem og gratulerte meg. Da så jeg at pappa var på gråten også...

Sååå koselig altså [:D]

I morgen kommer mamma på besøk, og da skal hun få vite det også. Hun hadde bursdag på lørdag, så hun får dette i bursdagsgave. Da jeg spurte henne hva hun ønsket seg, sa hun at hun ønsket seg snille barn... :p
Så i kortet står det:

"Du sa du ønsket deg snille barn, men det har du jo fra før. Så jeg måtte finne på noe annet. Hva sier du til et snilt barnebarn istedet?" [:D]

Har dere fortalt det til noen enda da? Hvordan sa dere det da? Evt hvordan skal dere si det?

Fortalte det på sms vi... så kjedelige er vi, hehe
Har hatt prøverør, og hele familien har visst om det, så de var jo kjempespente på resultatet.... og hadde ingen spesifikke planer om å møte dem de nærmeste dagene...
Men har tenkt å lage noe moro utav det neste gang da!

Back
Topp