Den store middagstråden

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hva er det til middag i dag? :D Del bilder, oppskrifter, tips og triks! I need inspiration!

Tror det blir taco med "lefser". Mannen er ikke superglad i det, så jeg tar det i hverdagene for jeg synes det er digg, men da kan vi ha biff eller pizza i helga :)

Her blir det brun lapskaus med biff kjøtt :) naaaam!

Lasagne. Bruker det jeg har av grønnsaker, så i dag er det gulrot, sopp og stangselleri + hvitløk i tillegg til karbonadedeig og tomatboks. Serverer med salat og hvitløksbaguetter.

Stekt makrell, poteter, agurksalat og rømme:)

Her blir det ovenbakt laks, gulrot og asparges bønner, med kokt potet. Enkelt, godt og ikke minst sunt tenker jeg:)

Ikke bestemt oss hva vi skal spise, blir enten laks m/poteter, gulrot og brokkoli, brokkololi/blomkålsuppe m/ bagyetter eller Pak, salat og baguette.

Noe så interessant som Biffburgere.
Ammingen tærer på matlysten så blir litt for mye lettvint mat ;)

Siden gubben aldri svarte noe annet ja takk, så slo jeg igjennom å valgte Pia, salat og baguette. I morgen skal vi spise middag hos mamma og pappa, da pappa kom,er hjem fra jobb og vi skal levere tilbake lånt bil ;)

Idag blir det indrefilet av svin, surra i bacon med potetbåter og Jensen's favorittsaus :D må varte opp muttern vett ;-)

Får du kjøpt Jensens saus i Norge noe sted? Jeg studerte i Danmark og bodde rett ved Jensens bøfhus, så var der mye. Vil ha whiskysausen (som er veldig lik favorittsausen) :D

Grillet kylling med ovnsbakte grønnsaker og ris:) ikke veldig spennende, men godt!

Får du kjøpt Jensens saus i Norge noe sted? Jeg studerte i Danmark og bodde rett ved Jensens bøfhus, så var der mye. Vil ha whiskysausen (som er veldig lik favorittsausen) :D

Har ikke funnet den i Norge enda, men vi bor 20min unna Svinesund, så handler inn i store kvantum når vi er der :D

Har ikke funnet den i Norge enda, men vi bor 20min unna Svinesund, så handler inn i store kvantum når vi er der :D

Å, men da skal jeg passe på å hamstre neste gang jeg er i Sverige jeg også! :D Vi bor i Drøbak, så bor egentlig ganske nærme grensa vi og :)

Her ble det stekt torsk, med bacon, ertepurre, gulrot og potet :)

Stekt laks med ovnsbakte poteter og grønnsaker. Kanskje jeg slår til med en fløtesaus.

Back
Topp