Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDilly
Spaghetti Carbonara
Kyllingfile surret med bacon, bakt i ovn sammen med sopp, creme fraice, sjalottløk osv Hvordan lage denne? Hva gjør man med creme freshen?
Laks med den laksegratineringen fra toro (tror jeg) og potetbåter
Spareribs[:D] Mmm.. Deilig selvom det ikke er grillsesong
ORIGINAL: Looney
Spaghetti Carbonara
Kyllingfile surret med bacon, bakt i ovn sammen med sopp, creme fraice, sjalottløk osv Hvordan lage denne? Hva gjør man med creme freshen?
Stjal oppskriften fra ei på internett
Surr bacon rundt hver filèt, brun dem lett i panna. Legg dem over i ildfast form, sammen med stekt sopp, minimais, løk og det man måtte ønske. Bland en boks Creme Fraiche med en boks ferdigsaus av noe slag, f.eks fløte og sjampingjongsaus, hell dette over. Krydre litt etter smak, f.eks. timian og hvitløk?
Stapp i ovnen en stund, vil tippe ca 200 grader i 20-25 minutter.. Kjempegodt!
Jeg brukte soppesaus, en sånn champingiong og kantarell eller noe, og tok litt ost oppå. Mmm!Krydret med hvitløk, MEN brukte kun sopp og sjalottløk.
Spaghetti Carbonara
Stjal oppskriften fra ei på internett
Surr bacon rundt hver filèt, brun dem lett i panna. Legg dem over i ildfast form, sammen med stekt sopp, minimais, løk og det man måtte ønske. Bland en boks Creme Fraiche med en boks ferdigsaus av noe slag, f.eks fløte og sjampingjongsaus, hell dette over. Krydre litt etter smak, f.eks. timian og hvitløk?
Stapp i ovnen en stund, vil tippe ca 200 grader i 20-25 minutter.. Kjempegodt!
Jeg brukte soppesaus, en sånn champingiong og kantarell eller noe, og tok litt ost oppå. Mmm!Krydret med hvitløk, MEN brukte kun sopp og sjalottløk.
ORIGINAL: Delia
Jeg elsker kyllingfilet som jeg piller i biter, steker med pepper og aromat og tar en boks rømme over mot slutten. Har brokkoli, blomkål, mais og ris til[:)]
Stekt eller bakt laks.
Kokt torsk med poteter, brokkoli og bacon[:)]
Kjøttpudding med grønnsaker inni, og poteter og tomatsaus til[:)]
Mmmmm....[:D]
ORIGINAL: Delia
Jeg elsker kyllingfilet som jeg piller i biter, steker med pepper og aromat og tar en boks rømme over mot slutten. Har brokkoli, blomkål, mais og ris til[:)]
Stekt eller bakt laks.
Kokt torsk med poteter, brokkoli og bacon[:)]
Kjøttpudding med grønnsaker inni, og poteter og tomatsaus til[:)]
Mmmmm....[:D]
Mer nøyaktig forklaring takk[:)][:)]