E
EmmaN
Guest
"Matpakke trenger ikke bare å være brødskiver Mamma" sa Jenta mi til meg her om dagen! Nei, det trenger ikke det. Og det bør ikke det. Det finnes ørten andre ting man kan ha i matpakka, og det skal denne tråden handle om.
Tenkte at denne tråden skal være til inspirasjon og nytte, og jeg oppfordrer ALLE dere matpakkelagere til å bidra.
Ta bilder av matpakkene dere lager til dere selv, og ungene, sleng inn her og forklar hva det er!
I mellomtiden, her er noen tips:
*En youghurt, en neve nøtteblanding (du får kjøpt usalta nøtter nå) og ca 10 druer.
*Diverse middagsrester. F.eks, hjemmelagede fiskepinner på knekkebrød. Kyllingsalat eller andre salater, kalde farsekaker på skiva.
*kokte store pastaskjell med ruller av ost og skinke inni
*Diverse grønnsaker skjært i staver, og en liten boks med dipp.
*Kalde kyllingbiter (kanskje rester etter middag) og f.eks pastaskruer
*omelett
Tenkte at denne tråden skal være til inspirasjon og nytte, og jeg oppfordrer ALLE dere matpakkelagere til å bidra.
Ta bilder av matpakkene dere lager til dere selv, og ungene, sleng inn her og forklar hva det er!
I mellomtiden, her er noen tips:
*En youghurt, en neve nøtteblanding (du får kjøpt usalta nøtter nå) og ca 10 druer.
*Diverse middagsrester. F.eks, hjemmelagede fiskepinner på knekkebrød. Kyllingsalat eller andre salater, kalde farsekaker på skiva.
*kokte store pastaskjell med ruller av ost og skinke inni
*Diverse grønnsaker skjært i staver, og en liten boks med dipp.
*Kalde kyllingbiter (kanskje rester etter middag) og f.eks pastaskruer
*omelett