Den store julegavetråden!

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Hva fikk du eller barnet deres til jul i år? :D Gjerne med bilder! Fornøyde? :) Noen morsomme pakker i haugen i år? :)
 
Kommende storebror fikk hele 6 pakker duplo! Vi har ikke noe fra før, så det er helt supert :) ellers litt ullundertøy og div :)
 
Jeg fikk kenwood!! ❤ har ønska meg den i 5 år :) hurra :) å fotmasasje maskin:) deeeilig:) jentungen har fått lego, klær å barbie, så hun er i ekstase :)
 
Jeg (og sambo, mye felles gaver hehe) fikk penger, sengetøy, julepynt og hjemmelaget juleting fra jentungen og jeg fikk Sony nettbrett av sambo :)

Jentungen fikk en god del klær og en fin regnkåpe, smykkeskrin, to dagbøker, sew cool maskin, en del hårdill, ting til å tegne på klær, og litt småting som smykke, leppepomade, osv. Så ei super fornøyd jente

084ced7268fa42f5331e11b468f57f59
 
Jeg fikk kenwood!! ❤ har ønska meg den i 5 år :) hurra :) å fotmasasje maskin:) deeeilig:) jentungen har fått lego, klær å barbie, så hun er i ekstase :)
Jeg og!! Ønsket meg en stor maskin som kan gjøre alt lenge! Jeg fikk en kenwood major! Helt perfekt, det er jo ingen grenser for hva man kan koble på den og hva man kan lage!! :)
 
Fikk gavekort på spa av mannen, så blir nok to turer dit på nyåret :) skal bli godt med litt fotmasasje.
Mini syns visst den gigantiske esken som var utenpå ene gaven, var gøyest, for han lagde seg hus der resten av kvelden. Men han ble ellevill da han fikk flexitrax bane av oss også da.
 
Fikk meg Ulvang ullgenser av samboeren som jeg har ønska meg i over et år :D Fikk meg gavekort fra barna så spørs om det blir mamma klær nå :D Også fikk jeg og samboeren billetter til Elton John konsert til neste år på juli :D Håper bare lille bebis holder seg inne for dette har jeg drømt om lenge (Elton John) altså ;) Ellers fikk barna masse leker, godterier og flere par med fleecesett og ullstrømper :D Og bestevenninna mi hadde strikka Marius gensere til alle 4 barna :D
 
Jeg og!! Ønsket meg en stor maskin som kan gjøre alt lenge! Jeg fikk en kenwood major! Helt perfekt, det er jo ingen grenser for hva man kan koble på den og hva man kan lage!! :)
Samme her :) har forelska meg i major jeg og :) har lånt mamma sin kenwood på 900kw, det ble litt lite for mitt forbruk, da jeg gjerne liker å lage dobble deiger :) så jeg fikk 1200 :) gleder meg masse til å prøve den :) jeg fikk med blender :)
 
Her slo mannen til med Georg Jensen ring i hvitt gull som jeg har siklet på lenge og et sinnsykt fint armbånd også fra Georg Jensen, men i annet design:)

Han har vært super flink i år! Innertier:)

Ellers fikk vi penger til storbyferie MED barnevakt tjeneste, en dødskul designlampe, bøker, kjøkkenting, kahler vaser osv:) Mye fint!

Ungene fikk sinnsyk mye i år, 13-åringen fikk IPhone 6 og mye klær. 10-åringen fikk smart TV og en del tv-spill og klær. Så her har det bare vært smil og velstand:)
 
Fikk penger og deler til servise jeg ønsket meg.

Fikk også: garn, Klompelompe strikkebok, perfekte viner, foundation, Lilleba pysj (eelllssskkkeerr den!), en genser, sokker, strikkebolle, en bag, kaffebønner, tøfler, hårkur og masse annet.

Frøkna fikk penger, masse duplo, litt tøy (nøstebarnpysj, ullbody, ullgenser, jakke fra pop, lilleba pysj og to kjoler), tre bamser, lekemat, perler, dukkehus, sengehund, bøker, puslespill og masse annet..

Mannen fikk også deler til servise vårt, penger, 8 vinglass i de vi samler på++
 
Back
Topp