den store julegave-tråden

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Tenkte det kunne være kjekt med en slik tråd? Jula nærmer seg med stormskritt.
Hva skal dere kjøpe til familie og venner i år?
Kom gjerne med egen handleliste og tips til julegaver :)

Jeg lager hjemmelaget tomatsild til foreldrre/beste/oldeforeldre pluss at noen får ettårsbilde av gutten min :)
Til barna i familien og venner får noen robotfisk i vannbolle, puslespill, den bamsen som synger om du trykker på nesa/øre/fot/hånd/mage, lys til å ha i badekaret og diskolys, magnetiske øredobber, lysende neglelakk.. Kommer ikke på alt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Til samboer, lillebror og pappa skal jeg blant annet kjøpe gavekort på ølsmakekurs. Som de kan gå på sammen. :) ellers vet jeg ennå ikke helt. :)

Åh jeg har ikke anelse :P
Vi må hvertfall handle til to tantebarn, broren min+samboeren hans, min mor og far, ett par vennepar :)
Svigers feirer ikke jul så der blir det ikke noe gaver. Mannen min må jo få noe fint også, han ønsker klokke og parfyme vet jeg :)

Syns det blir så mye! Jeg har ti tantebarn, fem søsken, to grandtantebarn, foreldre, svigerforeldre, svigerfars samboer, svoger, to svigerinner derav en på snart 5 år.... Og tre venninner. Pleier dere å gi til alle eller slutter dere etter hvert?

Syns det blir så mye! Jeg har ti tantebarn, fem søsken, to grandtantebarn, foreldre, svigerforeldre, svigerfars samboer, svoger, to svigerinner derav en på snart 5 år.... Og tre venninner. Pleier dere å gi til alle eller slutter dere etter hvert?
Vi gir til de minste søskna til mannen min (jeg selv er enebarn) og bare til barna til han eldste broren hans. Så gir vi til jenta vårs besteforeldre og oldeforeldre. Har sluttet nesten å gi til venner, for blir så masse. Så blir nærmeste familie som får:)

Besteforeldre og oldeforeldre på mannen sin side får hjemmelaget eggelikør og punsjeboller (vesla dekorer flaskene og krukkene) PÅ min side vet jeg ikke helt.
Mamma ønsker seg ny Kenwood kjøkkenmaskin og det får hun av oss søskene.
Mannen får barbermaskin av vesla, vet ikke helt fra meg.
Vesla får enten penger på konto eller Disney on Ice billetter

Har også mange å kjøpe til, 12 niese og nevøer som får, men vi er enige om å kutte ut til foreldrene da. Også til 3 vennepar og deres barn og svigers da.
Men laget liste og skal handle det snart, bare flytte først!

Jeg er i en jentegjeng på 5 jenter. Vi har begynt med å trekke hvem vi skal kjøpe gave til, det er da hemmelig. Men da kjøper vi en gave til rundt 500 kr i stede for å kjøpe 5 gaver på rundt 200 kr. For man får liksom ikke noe særlig for 100 kr lenger.

Back
Topp