Den store julegave tråden 2011

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Ka ska di deilige JULI (juni/august) gullene få t jul i år?

Her ska Håvar få denne av oss
Fisher price aktivitetskrokodille me lyd


I tillegg får han ein cars shak'n go bil å ein vossatassar daffedress
Av Odin får han brio togbane (8tall) me thomas tog
 
har ingen anelse om ka d blir i julegave :P

hvis d e snø så tror eg ska kjøpe akebrett t an :)
 
den krokodillen var morsom!

Blir vel noe bygge/stable/putteleker tror jeg, i tillegg må vi ha akebrett,
 men d må vi kjøpe så nart snøen kommer. Jeg klarer ikke bære ham opp den lange bakken til bhg da tror jeg.

Ellers ønsker han(vi) seg duplo og puslespill, samt nøstebarnklær;)
 
Jeg tenkte faktisk på det i stad, at nå må jeg snart tenke på hva min lille skal ønske seg til jul. Jeg liker godt når folk kjøper noe de tror vi blir glade for, uten nødvendigvis å få en svær ønskeliste, men det er det ikke alle som klarer... Så jeg får finne på noe lurt. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe fat boy til han, eller en saccosekk. Kunne tenke meg noe mykt han kan hoppe og leke i. Ikke en madrass eller matte, men store puter etc. De har gjerne masse sånn i barnehager. Kom med tips hvis noen vet om noe annet enn fat boy eller saccosekk:)
 
Den krokodillen så morsom ut! :D Kanskje det hadde vert noe? Har ikke tenkt på julegaver enda.. Orker ikke starte med det før formen tar seg opp igjen! sukk..
 


Vipsis skrev:
Den krokodillen så morsom ut! :D Kanskje det hadde vert noe? Har ikke tenkt på julegaver enda.. Orker ikke starte med det før formen tar seg opp igjen! sukk..



ja den virka ganske tøff :p
så tror vertfall håvar komme t å lika den :)
 
Her har vi krokodillen.. Den er kjempe populær (i perioder som det er med alt her i huset) :-)
 


mklu83 skrev:
Her har vi krokodillen.. Den er kjempe populær (i perioder som det er med alt her i huset) :-)


hvordan funker den?
 
Krokodillen er kjempe populær..

Her i huset brukes den til å stable klossene oppe, putte klossene i munnen for så å hente de i magen, vogn og ikke minst som "bil" han kan sitte på.. :-)

En allsidig leke som han har greid å holde interessen oppe med lenge.
 


mklu83 skrev:
Krokodillen er kjempe populær..

Her i huset brukes den til å stable klossene oppe, putte klossene i munnen for så å hente de i magen, vogn og ikke minst som "bil" han kan sitte på.. :-)

En allsidig leke som han har greid å holde interessen oppe med lenge.


hørres tipp topp ut :p

 
så er spørsmålet da...hvor kjøpes den krokodillen? :P
 


Fever skrev:
så er spørsmålet da...hvor kjøpes den krokodillen? :P



extra leker å br-leker vertfall :o)
 
Her har vi alt kjøpt lekekjøkken i knall ROSA og masse dupplo.
Hva koster en sånn krokodille?
 
Vi har kjøpt lekekjøkken :)
 
Foreløbig er dette kjøpt inn til Erlend.





Pappaen skal kjøpe en gave på egenhånd til ham og det skal jeg også.
Disse to gavene er fra oss begge to.
 
Den bondegården kjøpte vi i julegave til eldstemann sa hun var 14 mnd. Veldig populær:-) Vi har ikke funnet ut hva vi skal gi de ennå, men siden vi reiser bort til julaften, bør det kanskje være noe som tar liten plass. Har kjøpt hjemmesydde dukkeklær til babyborndukka til 3-åringen på http://www.epla.no da.
 
Back
Topp