Den store jubeltråden❤️

Jubler over at jeg våknet i samme seng som kjæresten i dag, og ikke i hver vår seng med hver vår unge. Storesøster på 3,5 hadde krøpet over til lillebror og sov søtt sammen til etter vekkerklokka ringte. (Detter har ALDRI skjedd før, krysser fingra for flere slike morgener)

Mammahjertet bobler over av søskenkjærligheten og ser det er plass til en til i flokken.
 
Jubler for at jeg er ferdig med 24 timers blodtrykksmåling nå nettopp, og at blodtrykket var helt perfekt :happy:
 
Jubler for at jeg har passert 6+1 uten blødninger.

Min andre SA var 6+1. Neste milepæl er 8+0. Har ikke vært gravid lengre enn det :shy:
 
4 dager igjen til ultralyd :)
Og bare en time jobb i dag så er det helg. Det er fint det.
Og frøkna mi begynner smått å glede seg over at hun skal bli storesøster:)
 
Har hatt en ekstrem aversjon mot min favorittdrikk kaffe hittil, men i dag oppdaget jeg at en islatte smaker nydelig :) deilig å kjenne på litt (kortvarig) energi igjen, og våkne litt.. men med påfølgende kaffeskjelv fordi det er så lenge siden :wacky:
 
Har hatt en ekstrem aversjon mot min favorittdrikk kaffe hittil, men i dag oppdaget jeg at en islatte smaker nydelig :) deilig å kjenne på litt (kortvarig) energi igjen, og våkne litt.. men med påfølgende kaffeskjelv fordi det er så lenge siden :wacky:

Å jeg har så sykt lyst til å få lyst på kaffe igjen men foreløpig er det skikkelig nei nei
 
Jubler for å ha hørt verdens fineste hjertelyd og små spark hos jordmor. :Heartred Gleder meg sånn til å kjenne de små sparkene også .:love7
 
Back
Topp