Den store fødselssamtalen...

Lykkemor

Blir kjent med forumet
Nå har vi vært og snakket om fødselen med jordmor. Det gikk helt fint trodde jeg men plutselig kjente jeg det igjen - det prikka forans øynene og plutselig kunne jeg ikke høre hva hun snakket om!!
Ja ja - tøffe lykkemor opplever nye sider ved seg selv - der jeg trodde mannen min skulle reagere var det JEG som gikk i bakken! Eller - heldigvis gikk jeg ikke rett i bakken, men fikk lagt meg ned før jeg besvimte.

Dette lover jo bra...[:D] Svime av bare ved å prate om det! Tenk når det er i gang da!!
Jordmor var så grei og beroliga om at det kan hende at jeg satt slik at den store venen bak livmora lå i press og jeg ikke fikk nok blod rundt i kroppen. Det kunne visst skje... vena cava et eller anna...

Det er mange nye følelser å bli kjent med!

Hilsen Lykkemor

Jeg tror også du kommer til å stå med glans når du først kommer dit. Du rekker ikke å tenke så mye når du har kommet så langt at du skal føde. [;)] Det går nok veldig bra! Ikke skrem opp deg selv på forhånd, det blir det ikke bedre av. Husk hvor mange som går igjennom dette!! Vi skal nok klare oss vi også!!!!!!!

Back
Topp