Den store drømmen

Mange får positiv test 12/13 dpo, men ikke alle, det finnes jo en andel innenfor normalen som først får positiv senere !
Men skjønner godt frustrasjonen din!
Før vi begynte å prøve igjen var jeg sikker på hva mine «gravidtegn» var, men i løpet av de siste mnd har de dukket opp uten at det har vært graviditet på gang, så jeg har falt til ro med at det er mange symptomer som faller innenfor normalen mellom el og ikm :bag:
Men det er ikke over og ut før tanta melder sin ankomst! :smiley-angelic002
Huff. Frustrerende dette her! Jeg håper at tr ikke kommer! Men jeg tror nok det.
Kroppen er merkelig! :happy:
Jeg håper jeg er en av de andre som får positiv litt senere da :laughing002
 
Etter å ha revet ut teststripsen fra den digitale testen, er dette resultatet. Streken er rosa men svak.
343C4197-6C07-4515-8343-DF44BE0CD055.jpeg

Men jeg tror kanskje det er sann testen skal være. Siden cb testen var negativ. :(
Æsj. For en drittdag!
 
Etter å ha kommet til meg selv etter gårsdagens traumatiserende episode er jeg her igjen og kan vel konstanterer at tr har kommet. (Tror jeg)
Lang historie kort. Våknet rundt 4.00 på natten med noe jeg trodde var mensensmerter. Murret godt.
Tenke for meg selv at «heisveis, nå kommer ho» gikk på toalettet. På vei dit dro smertene seg opp noe så kraftig. Og jeg mistet totalt kontroll over min egen kropp! Jeg kastet opp, hadde diaré og rie lignende smerter. Det tok seg opp så kraftig at jeg kunne kjenne øynene mine rulle innover i hodet. Så slapp det litt i 3-4 sekunder, da kunne jeg få en god dose luft før smertene tok seg opp igjen. Jeg vred meg i smerter på gulvet, hoppet opp og ned fra toalettskålen, jeg var faktisk helt vanvittig gal! Jeg mistet full kontroll. Og skrek på hjelp og at vi måtte tilkalle ambulansen.
I sterke smerter, panikk og null kontroll skrek jeg mens jeg vred meg rundt. Ambulansen kom og tok meg med inn i bilen, jeg SKREK til de at jeg måtte ha smertestillende.
Morfin rett i blodet fikk jeg og smertene avtok. De ville ikke sende meg på sykehuset? Og valgte og sende meg på legevakten. Der tok de kun en urinprøve. Negativ på graviditet. Men legen ville ikke utelukke Exu. Men sendte meg hjem med en stor dose morfin i blodet. Etter å ha kommet til meg selv ser jeg hvor uansvarlig dette er, og har måttet ta saken i egne hender.
I dag har jeg fått time hos volvat gynekologisk i håp om at de kan finne problemet til mine ekstreme smerter. Jeg er litt i sjokk, og livredd at dette skal skje igjen.
Finner de ikke noe galt så må det være noe annet. Men da kan jeg uansett spørre om alt ser bra ut :)
God tirsdag! :p
 
:Heartred
Etter å ha kommet til meg selv etter gårsdagens traumatiserende episode er jeg her igjen og kan vel konstanterer at tr har kommet. (Tror jeg)
Lang historie kort. Våknet rundt 4.00 på natten med noe jeg trodde var mensensmerter. Murret godt.
Tenke for meg selv at «heisveis, nå kommer ho» gikk på toalettet. På vei dit dro smertene seg opp noe så kraftig. Og jeg mistet totalt kontroll over min egen kropp! Jeg kastet opp, hadde diaré og rie lignende smerter. Det tok seg opp så kraftig at jeg kunne kjenne øynene mine rulle innover i hodet. Så slapp det litt i 3-4 sekunder, da kunne jeg få en god dose luft før smertene tok seg opp igjen. Jeg vred meg i smerter på gulvet, hoppet opp og ned fra toalettskålen, jeg var faktisk helt vanvittig gal! Jeg mistet full kontroll. Og skrek på hjelp og at vi måtte tilkalle ambulansen.
I sterke smerter, panikk og null kontroll skrek jeg mens jeg vred meg rundt. Ambulansen kom og tok meg med inn i bilen, jeg SKREK til de at jeg måtte ha smertestillende.
Morfin rett i blodet fikk jeg og smertene avtok. De ville ikke sende meg på sykehuset? Og valgte og sende meg på legevakten. Der tok de kun en urinprøve. Negativ på graviditet. Men legen ville ikke utelukke Exu. Men sendte meg hjem med en stor dose morfin i blodet. Etter å ha kommet til meg selv ser jeg hvor uansvarlig dette er, og har måttet ta saken i egne hender.
I dag har jeg fått time hos volvat gynekologisk i håp om at de kan finne problemet til mine ekstreme smerter. Jeg er litt i sjokk, og livredd at dette skal skje igjen.
Finner de ikke noe galt så må det være noe annet. Men da kan jeg uansett spørre om alt ser bra ut :)
God tirsdag! :p
Oj, dette var jo tøff start på dagen :Heartred
Husker jeg hadde noe lignendes ifjor, men det var spysjuka bare, sorry detaljer, men satt på do m bøtta i hendene (sier ikke mer om d;) og skrek, sammboer var i sjokk og sprang runt med vann og nye bøtter:hilarious:. Kjente og mye «bevegelse/rierish følelse»... Var ikke prøver då, ellers skulle jeg nok reagert som deg! :notworthy
Og ja, helt enig at de ver uansvarlige! Hvis legen tenkte en tanke om exu og sendte deg hjem så er det noe galt med legen! De måtte vel sende deg til ul! Eller ihvertfall henvise deg dit før de sendte deg hjem...

Bra du tar tak i det selv! Håper det går bra hos gyn! Keep us updated:Heartbigred
 
Hei. Åh. Det går greit nå. Eller bedre. Hadde ikke en så god opplevelse i går. Og regner med at testene jeg tok var enten falsk positiv eller så har jeg vært igjennom en exu. :eek: Hvordan går det med deg? :happy:
Jeg har bestemt meg å ikke ta testene før etter ikm denne pp, for å ikke evt se de tullestrekene :angelic: men sammtidig så kjøpte jeg massevis av tester :hilarious: spørs hvem som vinner - logikk eller testetøsa :hilarious:
Straks ferdig m tr, så dagene går framover :smug:
 
Høres ikke noe greit ut altså!! Godt at formen er bedre nå! :Heartred Håper du fikk noen svar hos gyn idag!
 
Tror neppe det er exu symptomer såpass tidlig. Et befruktet egg har ikke rukket å bli så stort at det skaper smerter. Kanskje en torkvert eggstokk? Som har fått tilbake til normalen igjen? Evt cysteruptur. Lykke til!
 
Så utrolig kjedelig med sånne smerter!
Håper du får svar på hva det kan ha vært snart. Veldig merkelig at de ikke sendte deg på sykehus uten å være sikre på årsaken til smertene, skjønner godt at det føles utrygt! God klem til deg ❤️❤️❤️
 
:Heartred
Oj, dette var jo tøff start på dagen :Heartred
Husker jeg hadde noe lignendes ifjor, men det var spysjuka bare, sorry detaljer, men satt på do m bøtta i hendene (sier ikke mer om d;) og skrek, sammboer var i sjokk og sprang runt med vann og nye bøtter:hilarious:. Kjente og mye «bevegelse/rierish følelse»... Var ikke prøver då, ellers skulle jeg nok reagert som deg! :notworthy
Og ja, helt enig at de ver uansvarlige! Hvis legen tenkte en tanke om exu og sendte deg hjem så er det noe galt med legen! De måtte vel sende deg til ul! Eller ihvertfall henvise deg dit før de sendte deg hjem...

Bra du tar tak i det selv! Håper det går bra hos gyn! Keep us updated:Heartbigred
Høres ikke noe greit ut altså!! Godt at formen er bedre nå! :Heartred Håper du fikk noen svar hos gyn idag!
Så utrolig kjedelig med sånne smerter!
Håper du får svar på hva det kan ha vært snart. Veldig merkelig at de ikke sendte deg på sykehus uten å være sikre på årsaken til smertene, skjønner godt at det føles utrygt! God klem til deg ❤️❤️❤️
Ååh! Jeg blir så glad av sanne gode mennesker som dere :Heartbigred
Har vært hos gyn i dag. Hun kunne ikke finne noe unormalt uten litt væske i venstre eggstokk. Så da skal hvertfall det partiet på kroppen være under kontroll. Samtidig som dette skjedde så fikk jeg jo en liten blødningen (dagen før ikm, ikm i dag) blødningen har ikke tatt seg opp som en normal menstrasjon så gyn sa at hun ville jeg skulle ta en ny gr test dersom ikke jeg fikk normal blødning om en ukes tid. :eek:
Jeg har mine tvil. Men jeg kjenner at jeg fortsatt er veldig redd for å oppleve denne smerten igjen.
Har ikke så vondt i dag og klarer å leve som normalt. Men jeg kjenner at det tar litt på denne prøvingen, det er så mye vondt som har skjedd med kroppen etter jeg ble prøver. Alle sanser er i høyspenn. Men siden gyn ikke kunne finne noe i livmor eller eggstokker så må det være noe annet, så ny lege i morgen for urinprøve og blodprøver.
Tusen takk til dere som sender fine ord! :Heartbigred:Heartbigred
 
Bare for å ha tankene en annen plass enn gårsdagens smerte hel**** har jeg brukt tiden min til å bestille kanskje sann 300 tester (EL og graviditet test) og babyklister. Neste pp sitter den som støpt! :hilarious::hilarious:
 
Bare for å ha tankene en annen plass enn gårsdagens smerte hel**** har jeg brukt tiden min til å bestille kanskje sann 300 tester (EL og graviditet test) og babyklister. Neste pp sitter den som støpt! :hilarious::hilarious:
Det var mengder og da :laughing021 Du er like pessimist /realist som meg du :laughing001 Hvor har du bestilt fra? Jeg bestilte fra babyplan idag for de hadde jo 50 % :happy093.
 
Det var mengder og da :laughing021 Du er like pessimist /realist som meg du :laughing001 Hvor har du bestilt fra? Jeg bestilte fra babyplan idag for de hadde jo 50 % :happy093.
Hahaha! Ja, har ikke helt troen på at dette skal gå fort. Så hvorfor ikke bare forsikre seg en god stund! :laughing001
Jeg bestilte bare fra eBay. Tidligtester med 10mlu. Fra Tyskland tror jeg :laughing002 hvis jeg ikke husker helt feil. Har lest litt forskjellig på hva folk synes om de. Noen er veldig fornøyde. Så hvorfor ikke :happy093. Hahaha!
 
Jeg har bestemt meg å ikke ta testene før etter ikm denne pp, for å ikke evt se de tullestrekene :angelic: men sammtidig så kjøpte jeg massevis av tester :hilarious: spørs hvem som vinner - logikk eller testetøsa :hilarious:
Straks ferdig m tr, så dagene går framover :smug:
Haha! Jeg lover at testetøsa vinner :hilarious:
Sagt akkurat det samme siden pp1 :hilarious: prøvd å sende ho til azkaban. Men ho driver å kjøper enveis billett hjem heie tiden! :laughing001
 
Merkelig opplegg denne menstruasjonen. To dager siden begynt det med bare litt små rosa/brunt på papiret. I går formiddag akkuratt det samme, så ble det litt mer på ettermiddagen. Og på kvelden, nesten ingenting. I dag nesten ingenting.
Merkelige er at jeg fortsatt har vondt i puppene denne gangen, selv etter at tr har meldt sin ankomst. :eek:
Skjønner niks og nada, men er allerede på CD 2 da. Så tiden går fremover :happy:
 
Merkelig opplegg denne menstruasjonen. To dager siden begynt det med bare litt små rosa/brunt på papiret. I går formiddag akkuratt det samme, så ble det litt mer på ettermiddagen. Og på kvelden, nesten ingenting. I dag nesten ingenting.
Merkelige er at jeg fortsatt har vondt i puppene denne gangen, selv etter at tr har meldt sin ankomst. :eek:
Skjønner niks og nada, men er allerede på CD 2 da. Så tiden går fremover :happy:
Kjønner det er kjeme rart! Spesielt nå når man er så oppmerksom på kroppen sin. Jeg har flere ganget tatt test etter tr, just in case, bare fordi mensen var rar :hilarious:
Men godt å starte med ny syklus! Håper det klaffer denne gangen!
 
Jeg er på ville veier, tankene flyr, hodet snurrer og jeg er helt ute av meg selv.
Blødningen har forsvunnet. Dette er veldig unormalt for meg.
Pleier på dag nummer 2 blø så mye at rosa tampong fyller seg på en time. Og jeg klarer ikke legge vekk ordene gyn sa til meg «hvis blødningen ikke tar seg opp, kan du ta en test om en uke»
Og hvor er blødningen. Ikke her? Jeg har ekstremt mye luft i magen, puppene er fortsatt bittelitt ømme, de klør litt også fra tid til annen.
Men ikke så ille som før. Burde de ikke det hvis jeg er gravid?
Jeg er lei av at kroppen spiller meg et puss, men klarer ikke la være å tenke siden testene faktisk hadde strek.
Huff. Hvis ikke det kommer noen blødning så får jeg ta en test på mandag. Da bør den hvertfall slå ut. :eek:
 
Kjønner det er kjeme rart! Spesielt nå når man er så oppmerksom på kroppen sin. Jeg har flere ganget tatt test etter tr, just in case, bare fordi mensen var rar :hilarious:
Men godt å starte med ny syklus! Håper det klaffer denne gangen!
Ja, np begynner jeg virkelig å lure her. For dette er ingen menstrasjon. Bare et par dråper i ny og ne :eek:
 
Jeg er på ville veier, tankene flyr, hodet snurrer og jeg er helt ute av meg selv.
Blødningen har forsvunnet. Dette er veldig unormalt for meg.
Pleier på dag nummer 2 blø så mye at rosa tampong fyller seg på en time. Og jeg klarer ikke legge vekk ordene gyn sa til meg «hvis blødningen ikke tar seg opp, kan du ta en test om en uke»
Og hvor er blødningen. Ikke her? Jeg har ekstremt mye luft i magen, puppene er fortsatt bittelitt ømme, de klør litt også fra tid til annen.
Men ikke så ille som før. Burde de ikke det hvis jeg er gravid?
Jeg er lei av at kroppen spiller meg et puss, men klarer ikke la være å tenke siden testene faktisk hadde strek.
Huff. Hvis ikke det kommer noen blødning så får jeg ta en test på mandag. Da bør den hvertfall slå ut. :eek:
Du får nu bare vente å se, kanskje ta en test om noen dager... leste at egget fester seg fra 6 til 12 dpo, så hvis den fester seg såpass seint kan jo testene slå ut mye seinere. Men ikke noen fasit her, desverre :sorry: bare vente å se.
Jeg tenker mye tilbake til den tiden man ventet på tr med glede og håp... og når den var forsinket så var den forsinket... aldrig fikk positiv test da, og kunne gått flere uker før hun kom. Noen ganger var hun forsinket uten noen grunn. Men tenker det er mye som kan spille inn her, stress, værforandring, endring i kostholdet... en gang da jeg var 20 så måtte jeg til gyn, og hun sa at det er ok når tr er forsinket, prøv å ha sex fordi dr.Snopp kan hjelpe :hilarious: hadde jo ikke kjærest da heller, mn selve gyn undersøkelsen gjorde sussen og tr kom når jeg var på vei hjem fra gyn. Etter det så har jeg brukt dr.Snopp flere ganger, det blir nesten som å sette igang mensen...
anyway, noe å tenke på her :p
 
Back
Topp