Den store drømmen

Hei og hopp fra 10 dpo. Tempen steg i dag, og det er jo positivt. For den synker alltid på 10 dpo! Så dne holder seg relativt stabil. Tok en Cb plus i dag også. Synes ikke det var noe å skrive hurra for. Så jeg får bare vente til i morgen tidlig å se. Eller om jeg klarer å vente enda en dag. Men det tar jeg sann ut i fra tempen tenker jeg. Faller den gidder jeg ikke.
Her er Hvertfall dagens test...
IMG_20190815_095048.jpg
IMG_20190815_100122.jpg
tror nok det jeg ser er en skygge!
Dagens temp er litt hyggeligere da
Screenshot_20190815_063614.jpg
 
Nei nei nei. Jeg frykter en ny kjemisk. Ikke tatt test i dag da jeg bare har en digital igjen. Den skal jeg ta dersom jeg ser at tempen holder deg oppe. Det har sluttet å klø i fingrene for å teste, og regner vel nesten med at løpet er kjørt.
Screenshot_20190816_084643.jpg
Ned i dag, så da daler den sikkert enda mer i morgen. Agh, så lei. :(
 
Jaja, da ble det vel en kjemisk til da. Kan ikke gjøre annet enn å tro på de strekene jeg har fått. :(

Neste gang sitter den hele veien❤
Prøving er en sikkeligpåkjenning, og tøffere enn hva folk tror og forventer....
Heier på deg!
 
Tr har startet for fult og denne gangen tok jeg det tøffere enn jeg pleier. Godt over et år har gått og på de siste 3 pp'ene har jeg opplevd 2 kjemiske.
Tar det ikke ille at det er kjemisk, men at det rett og slett ikke går.
Skulle tilbringe kvelden i dag i bursdag til en kompis at mannen, hadde planlagt på forhånd at jeg ikke skulle drikke uavhengig om jeg var gravid eller ei. Det som skjer i denne bursdagen at vi sitter 7 mennesker rundt bordet hos oss, 4 av de er jenter. 3 av 4 drikker ikke av den ene grunn at de er gravide. Den 4(meg) drikker bare ikke. Så der sitter jeg inni ppMistettellingen og hører på 3 jenter snakke om navn, fødsel, rørelser i magen osv osv. Det ble rett å slett veldig ukomfortabelt og ikke veldig hyggelig for min del. (det må sies at dette er jenter jeg aldri har møtt før, så de vet ikke om min situasjon)
Det hele ble egentlig litt for tøft, så jeg fant på en dum unnskyldning og takket for meg.
Det var den hyggelige kvelden.
På mandag begynner jeg med tlf hit og dit, for å få litt fortgang i ting. Hadde jeg bare hatt rumpa full av penger, så kunne dette løst seg kjapt. Men nei, uten rumpa full av penger er det lange køer i vente. :( hei sveis, og takk for meg:bag:
 
Huff kjenner meg så godt igjen i disse følelsene du beskriver.. ❤️ Hørtes ikke ut som en god opplevelse på den festen nei. Vi får bare tenke på og håpe at det forhåpentligvis snart er vår tur ❤️
 
En mnd senere stikker jeg innom igjen. Lagt alt på hylla denne mnd. Ikke temping, ikke el tester og ingen tanker. Kun hatt sex rundt tiden vi burde og det er det.
Tr pleier å komme på dag 26 eller 27. I dag på cd 28 er mensen fortsatt ikke her. Livmortappen er bakovervendt, lukket og høyt oppe. Så vidt jeg klarer å kjenne noe. Puppene er som vanlig ømme, men denne gangen over brystvorten og på sidene. Ingen murringer som tyder på at tr kommer snart heller. Men jeg har ikke tatt noen test. Vurderer å svinge innom en butikk og ta en rfsu i kveld. Siden det er Såppas sent i syklusen bør den gi en tålig strek selvom de ofte har litt skyggestreker.
Ikke nok med at puppene er vonde, de klør og klør og klør. Så jeg sitter på jobben med hendene langt nedi bh'n :hilarious:
 
En mnd senere stikker jeg innom igjen. Lagt alt på hylla denne mnd. Ikke temping, ikke el tester og ingen tanker. Kun hatt sex rundt tiden vi burde og det er det.
Tr pleier å komme på dag 26 eller 27. I dag på cd 28 er mensen fortsatt ikke her. Livmortappen er bakovervendt, lukket og høyt oppe. Så vidt jeg klarer å kjenne noe. Puppene er som vanlig ømme, men denne gangen over brystvorten og på sidene. Ingen murringer som tyder på at tr kommer snart heller. Men jeg har ikke tatt noen test. Vurderer å svinge innom en butikk og ta en rfsu i kveld. Siden det er Såppas sent i syklusen bør den gi en tålig strek selvom de ofte har litt skyggestreker.
Ikke nok med at puppene er vonde, de klør og klør og klør. Så jeg sitter på jobben med hendene langt nedi bh'n :hilarious:

Ble det test???? Spent :nailbiting:
 
Ja! Men den var negativ. Symptomene er de samme enda. Livmortappen er enda høyere i dag. Skjønner ingenting. Og de puppene tar snart livet av meg. Klarer bare å ligge på ryggen :banghead:

Åh! Det var dumt....
Du vet jo ikke når el var nøyaktig, så fortsatt håp!:woot:
 
Tr kom jo da. Selvfølgelig.. Men det skjønte sikkert de fleste som har tittet innom. Det pleier å bli ganske stille på meg da.
Status i dag er at tr er straks over, vært hos gyn i dag og polyppen er der enda.
Så det som skjer er at hun henviser meg videre til operasjon for å fjerne polyppen. Alle svar på line blodprøver er klokkeren. Da er det bare parter igjen.
Den 8 oktober leverer han inn sperm prøve (kan det leveres i uringlass?) :hilarious:
11 oktober skal vil inn til gyn for en samtale. Velge hvem sykehus vi ønsker å bli henvist til for å bli satt på venteliste for samtale og så venteliste på den behandlingen de synes høres best ut.
Gyn mente Porsgrunn eller riksen, så da gjenstår det å se hva vi kommer frem til. Selv er jeg overlykkelig for vi har fått en plan! En plan folkens!
Det stresser meg litt med utgifter for medisiner ifht ivf hvis det er det vi ender opp men, men det får vi ta den gangen.
Jeg var livredd for at gyn skulle si at jeg først måtte fjerne polyppen, så prøve igjen en stund før vi ble henvist, men det ville hun gjøre med en gang svarene fra parter har kommet. :happy:
Nå føler jeg at jeg kan slappe mer av, prøve som vanlig. Men må løser det seg:):happy:
 
Så bra du endelig får fjernet polyppen! Den vil jo kunne fungere som en spiral, så ikke akkurat gravidvennlig. Har stor tro på at dere Lykkes på egenhånd når den er borte! :)
 
Så bra du endelig får fjernet polyppen! Den vil jo kunne fungere som en spiral, så ikke akkurat gravidvennlig. Har stor tro på at dere Lykkes på egenhånd når den er borte! :)
Ååh. Det håper jeg også. Men deilig å være på venteliste selvom jeg så inderlig håper at det skal fungere selv. :happy:
 
Tr kom jo da. Selvfølgelig.. Men det skjønte sikkert de fleste som har tittet innom. Det pleier å bli ganske stille på meg da.
Status i dag er at tr er straks over, vært hos gyn i dag og polyppen er der enda.
Så det som skjer er at hun henviser meg videre til operasjon for å fjerne polyppen. Alle svar på line blodprøver er klokkeren. Da er det bare parter igjen.
Den 8 oktober leverer han inn sperm prøve (kan det leveres i uringlass?) :hilarious:
11 oktober skal vil inn til gyn for en samtale. Velge hvem sykehus vi ønsker å bli henvist til for å bli satt på venteliste for samtale og så venteliste på den behandlingen de synes høres best ut.
Gyn mente Porsgrunn eller riksen, så da gjenstår det å se hva vi kommer frem til. Selv er jeg overlykkelig for vi har fått en plan! En plan folkens!
Det stresser meg litt med utgifter for medisiner ifht ivf hvis det er det vi ender opp men, men det får vi ta den gangen.
Jeg var livredd for at gyn skulle si at jeg først måtte fjerne polyppen, så prøve igjen en stund før vi ble henvist, men det ville hun gjøre med en gang svarene fra parter har kommet. :happy:
Nå føler jeg at jeg kan slappe mer av, prøve som vanlig. Men må løser det seg:):happy:
Deilig å endelig ha en plan på forløpet videre! Kanskje vi sees i gangene i Porsgrunn, er der jeg også får henvisning til veldig snart :p
 
Back
Topp