Den store drømmen

Tok en test på morgenen i dag. Sterke strek i dag, men ikke sterk nok til at jeg jubler. :banghead:
IMG_20190813_085947.jpg
utenom det så fjernet jeg el testene på ff og ff endret dpo til 8 dpo. Isteden for 10. Enten vil det da si at first respons var positive og testene mine nå er veldig svake. Eller så vil det si at first response var helt på tur og jeg har fått svak strek på 8 dpo
 
Tok en test på morgenen i dag. Sterke strek i dag, men ikke sterk nok til at jeg jubler. :banghead:Vis vedlegget 305522utenom det så fjernet jeg el testene på ff og ff endret dpo til 8 dpo. Isteden for 10. Enten vil det da si at first respons var positive og testene mine nå er veldig svake. Eller så vil det si at first response var helt på tur og jeg har fått svak strek på 8 dpo

First respons er veldig sensitive og vil slå ut før andre tester med sterkere strek.

Spent på fortsettelsen!
 
HolyJesus :nailbiting: Den er også veldig rosa. Gleder meg som et barn til å teste i morgen. Den er sikkert negativ da :hilarious: men den her ga meg litt håp :happy:
Jeg tror på sterkere strek imorgen! :D Så spennende å følge med her nå :happy:
 
Jeg gruer meg jeg! Haha. :hilarious:
Det skjønner jeg!! Man har jo et så inderlig sterkt ønske om at den skal bli sterkere, samtidig som en vil skåne seg selv for den store skuffelsen hvis streken blir svakere. Men jeg har trua denne gang Sola!! tvi tvi :signs003
 
Det skjønner jeg!! Man har jo et så inderlig sterkt ønske om at den skal bli sterkere, samtidig som en vil skåne seg selv for den store skuffelsen hvis streken blir svakere. Men jeg har trua denne gang Sola!! tvi tvi :signs003
Ja. Det er jo som en thriller i dpo land. Man blir jo litt sprø fakrisk. Jeg kunne tatt en test hver time jeg. Så gal blir jeg faktisk. Jeg håper du har rett :love7
 
Ja. Det er jo som en thriller i dpo land. Man blir jo litt sprø fakrisk. Jeg kunne tatt en test hver time jeg. Så gal blir jeg faktisk. Jeg håper du har rett :love7
Ja man blir jo litt koko av det :woot: Jeg begynner testegalskapen imorgen :rolleyes: Men hvis den er tydelig blenda så blir jeg ikke så ivrig på testingen, men skjønner godt man blir det når man ser noe!
 
Ja man blir jo litt koko av det :woot: Jeg begynner testegalskapen imorgen :rolleyes: Men hvis den er tydelig blenda så blir jeg ikke så ivrig på testingen, men skjønner godt man blir det når man ser noe!
Ja. Da blir jeg helt skrullete. Jeg klarer liksom ikke å la vær så lenge jeg har test i hus :hilarious:
 
Jeg gir opp! Streker på alle testene fra lloyd, negativ cb plus. Mulig det er for tidlig. Kan vel se antydning til noe, men ikke nok...
IMG_20190814_143441.jpg
IMG_20190814_164134.jpg
 
Herregud blir ivrig på dine vegne! Tiden virker å gå ueeendelig tregt fra test til test.

Jeg krysser fingrene :hug003
Jeg vet! Føler meg skikkelig dårlig også. Er svimmel og kvalm. Sann rar følelse i kroppen, håper det skyldes en god grunn, og ikke noe annet. Tusen takk! Blir oppdatering her i morgen :love7
 
Back
Topp