Den store drømmen

Sola1991

Glad i forumet
det skjer når det skjer. Det er det jeg har sagt til meg selv en god stund, og har vel innsett nå at jeg er vel en prøver selvom vi ikke er prøvere. Hehe. Vanskelig og forklare, men sikkert noen som skjønner. :joyful:
Litt om meg selv, 27 år ikke gått på prevansjon i 1år og 8mnd. Samborer og fast jobb. ;)
Sluttet på prevansjon, og vi ble enige om at det skjer når det skjer. Vi er fortsatt unge og det er ikke noe hastverk.
Men de siste mnd har vel ønsket steget sakte men sikkert, har vært litt på symptomjakt uten og egentlig jakte på noe. Men det er nok en tanke i bakhodet mitt som ligger der hele tiden. Vi har snakket om det og har blitt enige om å prøve, men kanskje ikke prøve så alt for hardt at det tar over hverdagen.
Jeg er enda helt ukjent med kroppen min, og kroppen min skriker en ting og blendahvit test noe annet. Men syklusen min kjenner jeg godt da TR kommer på dagen.
Så man kan vel si at nå når vi har tenkt litt mer på det er vi vel i pp1. Men vi tar det rolig.:)
Har bekymret meg mye over at jeg ikke kan bli gravid, men det er nok bare en tanke jeg har funnet på selv.
Er i dag på CD6, og forventet EL er den 12/9 eller 13/9. TR er forventet 26/9 :cool14
Hadde en del symptomer forrige dpo som veldig ømme bryster, blodårer på brystene da TR meldte sin ankomst før tiden tenkte jeg ikke mer over det.
Har de siste 3 dagene hatt stikninger i livmoren og antydninger til mensensmerter.
:wtf
Litt for tidlig for å være EL eller TR. Googlet litt, noen som starter svangerskap med TR ved første IKM.
Ikke tatt en test, for jeg føler ingen andre symptomer enn det. Kanskje jeg kjøper en etterpå :bootyshake Ikke snakket med noen direkte om TR ved graviditet. Noen som har opplevd det? Likevel, tiden vil vise, så får vi se om når det blir en spire :binkybaby
 
Last edited:
Mensen murringene og stikninger nederst i magen er nesten utholdige. Vondt i korsryggen også. Merkelige greier! Får meg ikke helt til å skjønne det her! :woot:
 
CD7 har kommet. Lenge til både det ene og det andre. Men stikningene i magen er der enda. Mest på venstre side i dag. Fortsatt vondt i korsryggen. Jeg kan da ikke være så gal at jeg leter symptomer etter at TR har kommet og gått:smiley-angelic006 Eller?

Veldig oppblåst om dagen også. Altså, sann veldig. Stikker noen en nål i magen min nå sprekker jeg med en gang :laughing001
Tenkte ta en test i dag, men orker ikke svi av en test til, heller ikke reise til apoteket. Det blir en rolig helg uansett, så tenker at jeg skal slappe av og kose meg isteden for å tenke hva/hvis og tenk om.

Jeg har en tanke at hadde brystene vært like såre og ømme som for to uker siden, så hadde jeg ikke vært i tvil engang. Men brystene er vanlige, men blodårene er der enda.
Hm, bare å nyte helgen og ta hver dag som den kommer :love017
 
Det river, røsker og drar godt nederst i magen. Korsryggen er vond. Hva er det som skjer??? Har jeg totalt gått fra vettet? Har jeg hatt tidlig SA? Så mange tanker, så få svar. Eneste som kan gi meg svaret er en test. :wideyed:
Utenom all denne murringen har jeg også melkehvit urflod som nesten er som lotion. Hm. :eek:
 
Det river, røsker og drar godt nederst i magen. Korsryggen er vond. Hva er det som skjer??? Har jeg totalt gått fra vettet? Har jeg hatt tidlig SA? Så mange tanker, så få svar. Eneste som kan gi meg svaret er en test. :wideyed:
Utenom all denne murringen har jeg også melkehvit urflod som nesten er som lotion. Hm. :eek:

Tatt en test? :) lukke til
 
Tatt en test? :) lukke til
Hoho, nei! Har ikke hatt tid. Det hr gått slag i slag siden 5.00 i dag tidlig. Huff, nå et jeg helt utslitt. :confused004 Så har ikke hatt tid til å kjøpe meg en test. Vurderer sterkt og dra ut etterpå bare for å kjøpe på butikken. Hvis jeg ikke er gravid så skjønner jeg virkelig INGENGTING :wtf
 
Hoho, nei! Har ikke hatt tid. Det hr gått slag i slag siden 5.00 i dag tidlig. Huff, nå et jeg helt utslitt. :confused004 Så har ikke hatt tid til å kjøpe meg en test. Vurderer sterkt og dra ut etterpå bare for å kjøpe på butikken. Hvis jeg ikke er gravid så skjønner jeg virkelig INGENGTING :wtf

Har du hatt TR eller ikke? Spennende da :)
 
Har du hatt TR eller ikke? Spennende da :)
Jeg har lest litt rundt og at noen får en form for blødning rundt den tiden man venter TR. Så jeg trodde jeg hadde TR på besøk, men den kom en dag for tidlig, var mye mindre enn normalt og varte i bare 3-4 dager. Så jeg trodde jo at dette var TR som kom. Men all denne murringen og vondter nederst i magen har jeg ikke vært med på før. Derfor jeg tenker at tenk om jeg er en av de få som får en blødning ved TR. :smiley-ashamed004
 
Jeg har lest litt rundt og at noen får en form for blødning rundt den tiden man venter TR. Så jeg trodde jeg hadde TR på besøk, men den kom en dag for tidlig, var mye mindre enn normalt og varte i bare 3-4 dager. Så jeg trodde jo at dette var TR som kom. Men all denne murringen og vondter nederst i magen har jeg ikke vært med på før. Derfor jeg tenker at tenk om jeg er en av de få som får en blødning ved TR. :smiley-ashamed004

Ja, det kan jo høres ut som en festeblødning :) hvis du er 7 dager over ikm vil hvertfall en test slå ut nå!
 
Magesmerter og murringer er der enda. Testen er tatt, og den var som tenkt negativ. :banghead: Kanskje jeg har cyste? Noe er hvertfall veldig rart. Kraftig EL?
Har snakket med mannen i dag, og nå skal vi begynne for fult. Bare å krysse alt som kan krysses for at det blir en spire i nærmeste fremtid :angel5
Blir nok å bestille seg en time til legen til uken for å sjekke opp i hva som foregår og om alt er som det skal! Blir en spennende og nervepirrende tid i vente. Har vært og kjøpt EL tester.
Brukte selvfølgelig den første feil... Typisk.
Skal bestille meg litt på nettet, koster jo en formue på apoteket! Legger inn noen aksjer i kveld også, men er vel egentlig over i dpo nå. :smiley-angelic001 Bare vente å se!
 
Jeg begynner å skjønne ting nå. EL, sykluser og min egen kropp. Har fulgt en app på tlf som har vist meg når jeg har EL, men plutselig skjønner jeg hvorfor ELsmertene har kommet så tidlig. Appen fungerer ikke slik den skal. Den viser at EL er 3 dager senere enn den egentlig skal være ifht min syklus. Sukk! Nå skal det sies at vi ikke har prøvd så hardt som vi er innstilt på nå.
El tester er kjøpt inn og EL tester er på vei i posten!
Håper håper på at det klaffer fortere nå med EL tester og litt mer oppdatert.
Men med hele 11 dager til ikm så blir det lenge og vente.
Selvom EL testen var negativ i dag, legger jeg inn noen aksjer likevel. Kan jo være noe håp?
Hm, jeg har så mange tanker, så mange spørsmål, så mye fokus på nettopp dette. Men får ikke gjort mye mer enn å vente til TR kommer. Kanskje det klaffet i går? Kanskje ELtesten var positiv da?
Håper! :smiley-ashamed005
Bare å vente å sette fokuset over på noe annet frem til ikm.
Håper alle har en fin dag! :smiley-bounce012
 
Jeg begynner å skjønne ting nå. EL, sykluser og min egen kropp. Har fulgt en app på tlf som har vist meg når jeg har EL, men plutselig skjønner jeg hvorfor ELsmertene har kommet så tidlig. Appen fungerer ikke slik den skal. Den viser at EL er 3 dager senere enn den egentlig skal være ifht min syklus. Sukk! Nå skal det sies at vi ikke har prøvd så hardt som vi er innstilt på nå.
El tester er kjøpt inn og EL tester er på vei i posten!
Håper håper på at det klaffer fortere nå med EL tester og litt mer oppdatert.
Men med hele 11 dager til ikm så blir det lenge og vente.
Selvom EL testen var negativ i dag, legger jeg inn noen aksjer likevel. Kan jo være noe håp?
Hm, jeg har så mange tanker, så mange spørsmål, så mye fokus på nettopp dette. Men får ikke gjort mye mer enn å vente til TR kommer. Kanskje det klaffet i går? Kanskje ELtesten var positiv da?
Håper! :smiley-ashamed005
Bare å vente å sette fokuset over på noe annet frem til ikm.
Håper alle har en fin dag! :smiley-bounce012

Det er mye å sette seg inn i som prøver når ting ikke klaffer med en gang slik man kanskje ser for seg! Og, ja venting er en stor del av det! håper dere får det til veldig snart :) Ha en fin kveld!
 
Det er mye å sette seg inn i som prøver når ting ikke klaffer med en gang slik man kanskje ser for seg! Og, ja venting er en stor del av det! håper dere får det til veldig snart :) Ha en fin kveld!
Skal sies at det er urettferdig at det bare klaffer for noen. Til og med med de som ikke ønsker barn. Så sitter det andre rundt om som prøver i mange år! Håper ikke jeg blir en av de! :smiley-angelic001 Ha en fin kveld du også! :greet015
 
Skal sies at det er urettferdig at det bare klaffer for noen. Til og med med de som ikke ønsker barn. Så sitter det andre rundt om som prøver i mange år! Håper ikke jeg blir en av de! :smiley-angelic001 Ha en fin kveld du også! :greet015

Det er jeg veldig enig i! Vi har vært prøvere nå i 2 år, håper så inderlig at det funker med litt drahjelp (hormoner) som vi nå skal i gang med, slik at tiden som ufrivillig barnløs ikke drar seg enda lenger ut!
 
Det er jeg veldig enig i! Vi har vært prøvere nå i 2 år, håper så inderlig at det funker med litt drahjelp (hormoner) som vi nå skal i gang med, slik at tiden som ufrivillig barnløs ikke drar seg enda lenger ut!
Da krysser jeg fingrene for dere! Og ønsker dere masse lykke til! :Heartbigred
Måtte det klaffe snart!
 
Nå er jeg hvertfall ankommer dpo. Vet ikke helt om jeg er 6dpo eller 3 dpo, når App’ene viser forskjellig og jeg har ikke lenger peiling på når jeg hadde EL.
Trur ikke det blir så mye symptom leting denne mnd da det ble aksje legging litt i det seneste laget.
Prøver fortsatt å skjønne meg på EL tester og diverse. Googler og leter.
Jeg har hvertfall gått helt inn for dette, alkohol inntaket er til videre lagt på hylla og folsyre er kjøpt inn.
:smiley-angelic002 Hvis jeg hadde EL 12/9 som den ene app’en mente kan det hende at den satt, men jeg har jo mine tvil. :smiley-ashamed004
 
9 dager til TR mest snansynlig kommer å banker på døren og melder sin ankomst. Eller 11 dager....
Selvom jeg tror at det ikke klaffet denne mnd med aksjer og EL, så er det jo lov å håpe. :smiley-angelic006
Gleder meg til hele haugen med EL tester kommer i posten, og at man kan starte letingen på EL.
Leste en plass at det ikke er lurt å spare mannens sperm for lenge, men heller ikke «bruke den opp» :laughing021 Så da får man ha litt kos utenom EL, og bare kjøre på når det gjelder.
Føler jeg har googlet og lest om «hvordan bli gravid?» kunne skrevet en bok jeg nå!
Bare å smøre seg med tolmodighet og vente på TR! Eller ikke?
God lørdag :love017
 
Back
Topp