Den store dagen...

MTDC

Forumet er livet
VIP
I dag er den store dagen jeg har ventet på:)

37 uker!!!!!

Og i dag skal jeg og 2-åringen på jentetur:) Først et stopp på sykehuset for UL for å finne ut om baby sitter i sete, og om det blir ks eller naturlig fødsel.. Er såååååå spent.. Fatter ikke at jeg fikk sove i natt;)

Så skal vi på shopping etterpå, og siden ungen har master i shopping blir det nok kos for oss begge:)

Hva er deres planer i dag da, jenter? :)

Masse lykke til på UL, og grattis med 37 uker! Kommer etter på torsdag. :D

Her har man ingen planer i dag. :p

BVforum via HTC

Gratulerer med 37 uker!! :) Og ja, lykke til å ul. Blir spennende da. Når jeg var på sykehuset i går så lå min med hodet ned :) Lettet!! I dag er planen å fortsette med soverommet så langt jeg rekker. Kom jo helt skjevt ut siden jeg måtte på sykehuset :-P

Gratulerer så masse med 37 uker og lykke til på UL :)

Her har vi også endelig kommet til uke 37 :) Jippi! Endelig!

I dag skal jeg først innom jobben for å hente arbeidstøy og div siden kontrakten min går ut i løpet av permisjonen, og så skal vi til jordmora... Er veldig spent på timen siden jeg hadde litt lavt SF mål sist... Har vært lavt hele veien, men sist var den duppet under det grønne feltet... Jordmora ble ikke stressa sist, men da jeg var innom legen noen dager senere ble hun veldig stressa.... så da har jeg jo selvfølgelig brukt jula på å bekymre meg for dette... så er spent i dag altså....

I dag skal jeg først innom jobben for å hente arbeidstøy og div siden kontrakten min går ut i løpet av permisjonen, og så skal vi til jordmora... Er veldig spent på timen siden jeg hadde litt lavt SF mål sist... Har vært lavt hele veien, men sist var den duppet under det grønne feltet... Jordmora ble ikke stressa sist, men da jeg var innom legen noen dager senere ble hun veldig stressa.... så da har jeg jo selvfølgelig brukt jula på å bekymre meg for dette... så er spent i dag altså....
Da må du ha masse lykke til i dag du også!! :)

Lykke til, til deg også! :)

BVforum via HTC

I dag er den store dagen jeg har ventet på:)

37 uker!!!!!

Og i dag skal jeg og 2-åringen på jentetur:) Først et stopp på sykehuset for UL for å finne ut om baby sitter i sete, og om det blir ks eller naturlig fødsel.. Er såååååå spent.. Fatter ikke at jeg fikk sove i natt;)

Så skal vi på shopping etterpå, og siden ungen har master i shopping blir det nok kos for oss begge:)

Hva er deres planer i dag da, jenter? :)

Hvordan gikk det med deg på UL i dag??

Gikk heldigvis fint for oss hos jordmor, hodet festa og god hjertelyd <3 Forsatt under kurven på SF målet, men det følger sin egen kurve og har en gjevn stigning så hun så ikke noen fare ved det :) Skal tilbake igjen på mandag :)

Gikk heldigvis fint for oss hos jordmor, hodet festa og god hjertelyd <3 Forsatt under kurven på SF målet, men det følger sin egen kurve og har en gjevn stigning så hun så ikke noen fare ved det :) Skal tilbake igjen på mandag :)

Så bra at det gikk bra! Alltid fint med gode nyheter! :)
BVforum via HTC

Så gøy, gratulerer!! Godt å høre at alt ligger til rette for fin naturlig fødsel :)

Gratulerer med 37 uker!! :) Og ja, lykke til å ul. Blir spennende da. Når jeg var på sykehuset i går så lå min med hodet ned :) Lettet!! I dag er planen å fortsette med soverommet så langt jeg rekker. Kom jo helt skjevt ut siden jeg måtte på sykehuset :p
Hvorfor måtte du på sykehuset?:P

Så godt at alt var i orden:)

Her gikk det også bra:) Frisk og fin lita jente, med hodet ned:) Litt skuffet kjenner jeg, var så forberdet på at jeg skulle få ks i løpet av de neste to ukene.. Nå blir det å gå og vente i spenning de neste 3-4 ukene på vanlig fødsel.. Kjenner jeg er veldig nervøs... Med ks hadde jeg visst hva jeg gikk til.. Men jeg skal prøve å se positivt på det:) Ville nok ha følt det litt urettferdig om jeg aldri hadde fått oppleve en naturlig fødsel også...

Hvorfor måtte du på sykehuset?:p
Var hos legen for å hente sykemeldingen min, og så fortalte jeg om disse vonde kynnerene jeg har og at de kommer uavhengig om jeg er i aktivitet eller ligger rolig i sofaen. Hun var redd det kunne være premature rier, så ville ha meg inn til en vurdering. Men alt stod bra til, og jeg har bare veldig vonde kynnere :P

Var hos legen for å hente sykemeldingen min, og så fortalte jeg om disse vonde kynnerene jeg har og at de kommer uavhengig om jeg er i aktivitet eller ligger rolig i sofaen. Hun var redd det kunne være premature rier, så ville ha meg inn til en vurdering. Men alt stod bra til, og jeg har bare veldig vonde kynnere :p
Så bra, egentlig;) Jeg har også sånne kynnere.. Har ikke nevnt det for jordmor, for det var sånn sist svangerskap også.. Da ble jeg sykemeldt for det, men ser ikke helt vitsen.. De er jo bare der og gjør ingen nytte for seg what so ever:P

Så bra, egentlig;) Jeg har også sånne kynnere.. Har ikke nevnt det for jordmor, for det var sånn sist svangerskap også.. Da ble jeg sykemeldt for det, men ser ikke helt vitsen.. De er jo bare der og gjør ingen nytte for seg what so ever:p
De er egentlig bare slitsomme, og føles totalt unødvendig! Det jeg fikk beskjed om var å være oppmerksom hvis de blir regelmessige.. :) Faren nå er jo at vi blir så vandt til det, og plutselig er vi faktisk i fødsel :/

De er egentlig bare slitsomme, og føles totalt unødvendig! Det jeg fikk beskjed om var å være oppmerksom hvis de blir regelmessige.. :) Faren nå er jo at vi blir så vandt til det, og plutselig er vi faktisk i fødsel :/
Gjetter på det gjør hakket mer vondt med rier;-) Var ihvertfall vondt nok sist.. Hadde regelmessige kynnere for to uker siden i 4-5 timer.. Ble litt nervøs, men tenkte at så lenge de ikke ble sterkere så var det sikkert ikke noe.. Og det var jo ikke det heller;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gjetter på det gjør hakket mer vondt med rier;-) Var ihvertfall vondt nok sist.. Hadde regelmessige kynnere for to uker siden i 4-5 timer.. Ble litt nervøs, men tenkte at så lenge de ikke ble sterkere så var det sikkert ikke noe.. Og det var jo ikke det heller;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Jeg hadde faktisk mindre vondt sist når jeg hadde rier. Altså når riene begynte. Men de økte jo i intensitet etter en del timer..

Jeg hadde faktisk mindre vondt sist når jeg hadde rier. Altså når riene begynte. Men de økte jo i intensitet etter en del timer..
Ja, det er jo det som er at de blir mer intense.. Mine var uutholdelig vonde sist, men jeg ble satt i gang da, så det kan jo ha hatt noe å si.. Jordmor mener det ikke blir like vondt nå om det får starte av seg selv:)

Tro om det er flere som har rundet de magiske 37 nå?! :)

Back
Topp