Den STORE dagen *Kvalm*

Lille-My

Glad i forumet
I dag er dagen hvor fødselen skal settes i gang. Ihvertfall etter planen... Kjenner jeg er veldig spent, men også veldig redd... Tenker på hvordan jeg kommer til og takle dette. For og være ærlig er jeg rimelig sikker på at jeg er dårlig på og takle smerter egentlig. Prøver og tenke at nå snart har jeg vesle jenta mi uten på magen isteden... Og hvor mye jeg gleder meg til det. Klarer det liksom ikkje helt :( Uff, er helt kvalm jeg.

Nå er klokken halv 8. Så om to timer, klokken halv 10 har jeg time på fødeavdelingen. 1000 ting flyr gjennom hodet. Hva om jeg faktisk ikkje klarer dette. Hva om jeg "faktisk "dør" (Helt teit jeg). Jeg vet jo at vi er skapt for dette osv osv... Men kjennes ikkje slik ut akkurat nå... Esj altså! (Hva har jeg rota meg opp i nå :P )

Samtidig er jeg så redd for styrtfødsel og store smerter i forbindelse med det... Har hørt om så mange som har opplevd det etter igangsetting. Nei, jeg får bare prøve og holde frokosten nede og tenke positivt.

Ha en fin tirsdag alle sammen, og kryss gjerne noen ekstra fingre og/eller tær for at det går bra i dag :) Forhåpentligvis har vi prinsessa vår snart <3

Jeg ble også satt igang! Det gikk kjempebra!
Masse masse lykke til, og snart er du mamma ^^

Sender deg en stor klem.
Dette går bra! ( Jeg tenkte på det mest tafatt/teite/dumme/ufyselige kvinnemenneske jeg visste om - og hun hadde født 3 unger - da skulle for pokker jeg klare å føde EN!) Og det klarte jeg jo ,har jo to sønner. Begge er forresten født etter igangsatt fødsel. Gikk så greit så.. Lystgass er en fin oppfinnelse. Håper du får en flott fødeopplevelse.

Jeg er sikker på du klarer det helt fint:o) og tenk på premien du får på slutten:o) Lykke til!

Lykke til :-)

mye lykke t

Skjønner deg kjempe godt,det er ikke bare bare.
Men trolig så takler du det myyyye bedre enn du tror!!!!!Lykke til!!!!!!!

Det kan være stritt når det står på, men du blir passet på av proffe mennesker på akkurat dette området så alt kommer til å gå supert! Dette fikser du

Masse lykke til!!!

Jaja... Da er det 4 timer siden første modningstablett... og to timer til neste... Foreløbig er det bare murringer... Jordmødrene forbereder meg på at det kan ta flere dager.
(Umotiverende)

Hadde to cm da jeg kom inn i dag da :) Det er jo ihvertfall godt og vite :)

Tusen takk for alle hilsner :D

Jaja... Da er det 4 timer siden første modningstablett... og to timer til neste... Foreløbig er det bare murringer... Jordmødrene forbereder meg på at det kan ta flere dager.
(Umotiverende)

Hadde to cm da jeg kom inn i dag da :) Det er jo ihvertfall godt og vite :)

Tusen takk for alle hilsner :D

Masse lykke til!! :) Du klarer det sikkert kjempefint!

*miss thinkalot* skrev:
Masse lykke til!!emoticon dette klarer du super fint.

LYKKE TIL! Dette klarer du!

skjønner hva du mener! jeg var ikke forberedt på at de plutselig bestemte seg for at NÅ skal vi sette deg i gang - så jeg besvimte jeg.........

hvordan gikk det?

Back
Topp