Den store Cravingstråden

Trappetrollet

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Håper ikke jeg lager en tråd som allerede eksisterer her :) Fikk en deja vu om at jeg laget denne før..

Hva er, eller har vært, deres cravings i dette svangerskapet?

Har egentlig ikke hatt "cravings" unike for svangerskapet, men har hatt ting jeg vil ha mer av i perioder.

Nå består det av (på skiva) brunost, makrell i tomat, Jarlsberg ost (tok det til og med med meg på ferien...).
Dream-is med cookie dough, moreller, jordbær.

Har jeg dette, så er jeg lykkelig! :D

Hva med dere?

Frukt og bær! Spesielt vannmelon, druer, jordbær ❤️ Kunne spist det døgnet rundt!

Fortsatt på det sure her! Appelsinjuice til frukost, sitronyoghurt, surt smågodt, skogsbærblanding på havregrøten osv! Men har fått sjokoladelysten tilbake så det er jo ikke så bra :P

Moreller! Spiser hvertfall en halv pose om dagen. Vannmelon og nektariner som en god nr. to, men dette må jeg ikke ha - moreller MÅ jeg ha:D
Ellers går det i usunne ting til middag, har kun lyst på på pizza, taco, burger etc. Men føler det veier opp med all bær og frukt jeg spiser:P Spiser verken potetgull eller noe særlig godteri heldigvis. Så da føler jeg igrunn at det er greit:)

Har smakt vannmelon kanskje 4-5 ganger til nå i løpet av svangerskapet, og det er bare æsj:(
I begynnelsen var det epler det gikk i, det er jeg lei av nå.
På middagsfronten var det potet, potetmos og chips, fiskegrateng og kokte grillpølser. Taco turte jeg ikke tenke på en gang før jeg kjente kvalmen komme. Nå er jeg generelt godtesyk på sjokolade:( Er overvektig så jeg har det i bakhodet hele tiden at jeg burde spise sunnere. Men all frukt og spesielt bær jeg kjøper mugler jo så fort!:(

Vannmelon :) jeg er bunnløs hvis noen gir meg vannmelon :)

Cocio sjokolademelk, moreller, bringebær og potetstiks.
De første tre månedene levde jeg på gulrot og blomkål, haha.

Akkurat nå er det ingenting:) men haddd en sjokoladeperiode for noen uker siden:p

Het går frokost i perioder, har vært en innom hapå, hvitost, leverpostei med agurk, frokostblanding og ristet brød med smør.
Har spist jordbær et par dager nå, og der er jeg tydeligvis bunnløs ;)
Har ingenting jeg har måtte ha..

I dag feiret vi forsinket bursdag for kjæresten. Ikke akkurat cravings, men moren min hadde laget mokkarull (rullekake.... Mmmm!) og herregud så godt. Hadde helt glemt hvor godt det var! Klarer ikke slutte å småspise restene.

Hvis noen liker kaker med hint av kaffesmak - Søk etter mokkarull på Det Søte Liv! Anbefales :smug:

ISBITER!

Sjokomelk. Men kun den fra Q meieriet! Og Cola med isbiter... Jeg som aldri drikker cola eller sukkerbrus til vanlig! Ja og loff. Skikkelig sunt kosthold med andre ord... :p

Craver bare søtsaker.. Bare måååå ha det, helst sjokolade og solo.. Føler meg håpløs

Back
Topp