Den store Bildetråden!

ORIGINAL: Cali

ORIGINAL: sivabeth

    

Et lite bilde av snuppe mi i nisse kjole...
Vi har ikke fått tatt skikkelige bilder av henne enda, men dette var da vi prøvde kjolen!!!


Så skjønne!!!!!! Men du må jo gi stakkars jenta en julegrønn smokk da! :) Prikken over i'en ;)

Dripdrop : "Hvordan få en flodhest til å føle seg bedre - av dripdrop" neste bok du gir ut eller? :) TAkker :)

 
Vi skal nok ordne en litt mer julete smokk...
Men på bildene vi skal ta blir det nok uten... Må lage julekort snart så det blir i orden.
 
 
hmmm hva gjør dere egentlig i esken min???


den var så fiiin så vi bare låner den litt [:D]


..hviiis det er greit?? [8|]


jaaa får låne deres jeg da...


hmf


[8D]
 
pus blir liksom aldri varm nok....[:D]

 
Nydelige dyr!!!
Jeg elsker kattepuser!!!
 
Herlige dyr! [:D]
 
ORIGINAL: dripdrop

Oi, må si magen din har vokst [:D]
Kjempe nydelig [:D]



hihi takk [:D][:D] ja nå føler jeg at den eksploderer snart [8D] og navlen står rett ut [8D]
 
ORIGINAL: Sigourney

ORIGINAL: dripdrop

Oi, må si magen din har vokst [:D]
Kjempe nydelig [:D]



hihi takk [:D][:D] ja nå føler jeg at den eksploderer snart [8D] og navlen står rett ut [8D]

Hehe samma her [8D]
 
Så herlige bilder!!! :) Blir morro å se på mange småbarn her siden :p
 
En liten julehilsen fra oss!
 
 
 
ok... hadde jeg vært deg hadde jeg solgt det julekortet til de som lager julekort. Det var KJEMPEFINT!!!
 
ORIGINAL: Cali

ok... hadde jeg vært deg hadde jeg solgt det julekortet til de som lager julekort. Det var KJEMPEFINT!!!

 
hihi, tusen takk! [:)]
Skal fikse det litt i photoshop og få på litt skrift. Skal sende det rundt til familien i år.
Gleder meg til neste år, da jeg kan lage julekort med snuppa på. Om da hundene blir med også, det vet jeg ikke. Er krevende å ta bilder av tre hunder og et barn og alle skal se bra ut.. hehe. Utfordring det.. [;)]
 
Mange fine mager og mange fine bilder!!
 
Nydelige hunder...
At du får dem til å ligge, sitte sånn er da utrolig...
 
ORIGINAL: sivabeth

Nydelige hunder...
At du får dem til å ligge, sitte sånn er da utrolig...

 
Takk! [;)]
Øvelse gjør mester. "bli" er en fin kommando som blir brukt. Og det at man har speilrefleks så kan man ta mange bilder fort.. hehe. Så må jo bare bli et eller to bra.. hehehe [8D]
 
Her er en banner jeg har på et hundeforum jeg er på.
 
 
Back
Topp