Den store Bildetråden!



Her er min lille engel!!!
Ble litt inspirert av en tråd på generelt... om baby som nyfødt og i dag...
Det er store forandringer... Utrolig hva som kan skje på halvannet år...

 
Så skjønn hun er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
 
Hun er jo verdens fineste... hihi!!! For meg er hun ALT...
Man skjønner virkelig ikke hvor masse et barn betyr før man har fått sitt eget...
Kan ikke si hvor uendelig mye hun betyr...
 
ORIGINAL: Sigourney

Takk! [:D] han er ganske svær ja, veier 6,3 kg hehe 

og kjempefin mage Cali [:D]

 
Dobbel så stor som hundene mine er det.. hehe. [8D]
 
Cali: Fin mage du har! Skjønner godt at den begynner å bli litt i veien [;)]
 
 
 
Jeg føler jeg liksom begynner å "gli anonymt" inn i juletider med julekula her :P Bare male den rød så tror alle den er til pynt!! :)
 
 

 
 
 
    
 
Et lite bilde av snuppe mi i nisse kjole...
Vi har ikke fått tatt skikkelige bilder av henne enda, men dette var da vi prøvde kjolen!!!
 
Cali: Nydelig mage du har! [:D]

Sivabeth: Nydelig datteren din er! [:D]
 
ORIGINAL: sivabeth

    

Et lite bilde av snuppe mi i nisse kjole...
Vi har ikke fått tatt skikkelige bilder av henne enda, men dette var da vi prøvde kjolen!!!

 
Så skjønne!!!!!! Men du må jo gi stakkars jenta en julegrønn smokk da! :) Prikken over i'en ;)

Dripdrop : "Hvordan få en flodhest til å føle seg bedre - av dripdrop" neste bok du gir ut eller? :) TAkker :)
 
Hehe ja, holder på å skrive den, blir utgitt i år 2009 [:D] haha
 
Hmm,er ikke noe flink til å legge til bilder....plages sååånnn!!![:@] men prøver.[;)]  store søster.1[:D]

 
storesøter nr 2.[:D]

 
Å lillegull,som kommer om 5 dager.[:D][:D][:D]


 
ORIGINAL: Cali

Jeg føler jeg liksom begynner å "gli anonymt" inn i juletider med julekula her :P Bare male den rød så tror alle den er til pynt!! :)







 
Nå er du blit stor nå=) kjempefin mage har du<3 
 
Så skjønne jenter du har AKT! Gleder meg til å se lille sjarmtrollet ditt når tiden er inne :)

Elisabeth87 : Taaaaaaaaaakk <3 men jeg bytter gjerne inn magen mot ett sånt skjønt lite nurk som du har nå [;)]
 
Cali, alt jeg har og si er nyyyt den siste tiden med magen!  Det gjorde ikke jeg[:(]  Jeg gikk KUN og lurte på når han skulle komme... (siden det var så stor forskjell på mens termin og ul termin) 
Angrer bittert på at jeg ikke koste meg mere med magen enn hva jeg gjorde[:-]
Savner magen + hormonell = myyye grining[:(] (barseltårer deluxe her)  Føler at kroppen min er så tom innvendig nå.. Men det er jo fordi han er på utsiden da[:D]
 
ja... jo.. du har jo forsovet rett. Men den er så stor og tung, og det begynner å ta litt på kreftene (Særlig med tanke på alt vannet).
Også er det LITT det at jeg savner simonen min veldig veldig mye... og til fortere lillen vil ut til kjappere får jeg ringt til simon og si "NÅ MÅ DU KOMME" også kan vi være en skjønn liten familie <3

Så 1/3 jeg er lei av å gå gravid
1/3 jeg savner simon og vet han kommer så snart noe skjer
1/3 jeg vil ha lille nurket i mine armer <3
 
 
Ja, det er jo ikke lenge igjen nå[:)]
Skjønner det er tungt når Simon er så langt unna og vannet i kroppen..!
Venter spent på mld fra deg jeg ja[:D]  Gossip,gossip,gossip[:D]
 
hehehe, ja, blir nok ikke fra meg dere får meldingen :p Heller foreldrene mine (Infolista ligger på fødebaggen og de har fått beskjed om å sende melding til de og de med en gang det er over).
Ikke engang sikkert dere får det fra min mobil :P Men OM meg får dere nok ganske snart etter fødsel.:)
 
Back
Topp