Den store babydrømmen

CD5 - 9pp

Denne pp har vi (jeg satte ned foten og han er enig) om at vi ikke skal tempe, teste etter EL eller til GU for å sjekke hvordan det går. Bare kose oss sammen med jevnlig sex.
For nå har jeg ikke lyst til å se på fødestuen lenger :( Har ikke lyst til å se på One born every minute eller jordmødrene :(
Har vært en så stor fan av de seriene i mange mange år. Men det har vært en stor stor skuffelse de siste mnd når TR har kommet og jeg har ikke lyst til å se på de lenger.

så, jeg tror det er best at jeg fokuserer på jobb, trening og kosthold istedenfor å fokusere så mye på når EL er..
Jeg "vet" jo sånn ca når EL er uansett nå. Har vært veldig regelmessig i det siste takket være letrozol. Og den kommer jeg også til å fortsette med :)
Om 10 dager får jeg endelig ny mobil og skal starte med treningen igjen. Skal bli såå HARDT, men godt :)

Det kan sikkert være lurt å ta litt pause fra «aktiv prøving» i en mnd eller to ja. Bare nyte sommeren og ha sex etter lyst og ikke kalender [emoji4]
 
Så flink du har vært med prosjekt vektnedgang! Vær stolt av deg selv nå.

Forstår tankene dine ift noen som oppfører seg på en sånn måte, det er også en heftig nyhet kombinert med lang prøvetid....
 
Håper på en god dag idag
 
Håper det går bra med deg :) Antar at du tar deg en liten pause fra BV, det kan sikkert være lurt [emoji4]
 
Tenker på deg
 
Du er kjempeflink med vektnedgangen!!! [emoji1376] Dette prøvehelvetet er et mareritt! Forstår godt de negative tankene dine [emoji17] Sender deg en god klem [emoji173]️
 
Håper alt er bra
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
CD4.

I dag fikk jeg vite at ei skal ha baby snart. Dette er ei som har oppført seg forferdelig ovenfor meg.
Vært rett og slett slem. En tidligere kollega som gjorde arbeidsdagen min lite hyggelig.
Hu var så slem at jeg håper hu har hatt et forferdelig svangerskap..
Nå er jeg stygg, men vet dere. Hun fortjener ikke bedre. Hun er ikke snill mot mennesker som ikke er i hennes nærmeste vennekrets. Det er kun utvalgte få hun er hyggelig mot.
Veit du, jeg tenker det samme om slike mennesker... Det er bare enkelte jeg ikke unner en lett graviditet i det hele tatt..
 
Håper alt er bra og at du har en fin sommer :love017
 
Hvordan går det med deg, Daydream? [emoji173]️
 
Lurer jeg på og..
 
Håper alt går bra og at du bare nyter sommeren
 
Back
Topp