Den store babydrømmen

Takk for råd :)
Alle har meninger vettu ;) Men jeg vet de mener det vel :)
Aller meste av karbohydrater jeg får i meg nå er fra grønnsaker. Spiser jo knekkebrød og et par grove tortillas i løpet av dagen da :)
Avokado og banan tåler jeg dessverre ikke :(
Jeg SKAL få det til ;) Er 10 uker til jeg skal sende søknaden. Håper på iallfall 8-10kg innen da :)

Høres ut som du har en fornuftig plan :)
 
Høres ut som du har en fornuftig plan :)

Ja, altså. Jeg vil faktisk gå så langt og si at meg på slankern er en Jekyll and Hide situasjon.
På den ene siden tenker jeg at det og det er fornuftig men det andre burde jeg holde meg unna..
Da går min indre Mr. Hide i full trassemodus og forteller at ingen skal komme her og fortelle meg at jeg ikke kan spise hva jeg vil og kose meg når jeg selv ønsker ;)
Ekke schizofren altså :hilarious::hilarious:
Så blir en liten tur med å manipulere mitt eget hode til å tenke på at det jeg spiser nå smaker godt og det er noe jeg har lyst på ;)
Trenger ikke å snakke om hvor sunt det er :laughing002:laughing002
 
Høres ut som en god plan.
Viktigste er å finne ut hva som fungerer for akkurat deg. Både ift din kropp og når den vil slippe kiloene, men også hva du kan trives med ift mat og aktivitet og sånne ting samt ikke få totalt panikk for utskeielser
Lykke til
 
Hehe, jeg forstår hva du mener. For meg var det ikke mat, men hadde samme greia da jeg skulle slutte med snus. Prøvde halvhjertet mange ganger, men den gangen det funket la jeg fra meg alle tanker om ytre påvirkning og gjorde det KUN for meg selv. Jeg hadde virkelig bestemt meg og var veldig godt motivert. Da gikk det overraskende lett. Det gjelder å finne motivasjonen innenfra, ikke bare utenfra. Og jeg antar at ønsket om barn fungerer for deg [emoji4]
 
Hadde fri i går, men det er på`n igjen med 3 harde dager :)
Jobbe fra 07-14:30 på jobb 1 og jobbe 15-20 på jobb 2. Godt å ha chill dag på fredag ;)
Har ikke spist noe sjokolade eller annet usunt, men jeg må innrømme at jeg drakk en litago sjokolade mellom skiftene og tar en battery i kveld. Må holde øynene åpne :p
 
Der kom TR.
pp9..
 
Blæh.
Men hørtes ut som en kjemisk for det har da vært noe å se på testene samt at du hadde lenger lutealfase...
 
Blæh.
Men hørtes ut som en kjemisk for det har da vært noe å se på testene samt at du hadde lenger lutealfase...

Ja, kanskje jeg er heldig neste pp?
 
Dette er et heeelt nytt problem for meg :p
Jeg har alltid vært en neglebiter. ALLTID.. Nedbitte og super korte negler. For ca 6 uker siden klarte jeg endelig å slutte og i dag måtte jeg file de ned pga det ble for ukomfortabelt og rett og slett i veien..
Vanskelig å skrive på pc etc.. Så nå har jeg filt de kortene. Det problemet har jeg aldri hatt med mine egne negler :p
Filte de ganske kort, men det er jo så jeg faktisk klarer å bruke fingrene mine :p
 
Bra jobba at du har greid å slutte da! Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan ha lange negler. Jeg syns filing er evighetsarbeid, så her er det frem med negleklipperen en gang i uken, og kun litt finpuss med filen [emoji85]
 
Så flink du er som har klart slutte med det!
 
Såh!

Start: 31/05 - 09/06:
Kg: 93kg - 91.9kg
Hals: 37cm - 36cm
Overarm: 32cm - 31,5cm
Bryst: 117cm - 112,5cm
Midje: 108cm - 104cm
Hofte: 119 cm - 113cm
Ende: 122cm - 121,5cm
Lår: 70 cm - 69,5cm
Sum: 605 cm - 588cm
Total sum: -17cm
-1,1kg
 
CD4.

I dag fikk jeg vite at ei skal ha baby snart. Dette er ei som har oppført seg forferdelig ovenfor meg.
Vært rett og slett slem. En tidligere kollega som gjorde arbeidsdagen min lite hyggelig.
Hu var så slem at jeg håper hu har hatt et forferdelig svangerskap..
Nå er jeg stygg, men vet dere. Hun fortjener ikke bedre. Hun er ikke snill mot mennesker som ikke er i hennes nærmeste vennekrets. Det er kun utvalgte få hun er hyggelig mot.
 
Såh!

Start: 31/05 - 09/06:
Kg: 93kg - 91.9kg
Hals: 37cm - 36cm
Overarm: 32cm - 31,5cm
Bryst: 117cm - 112,5cm
Midje: 108cm - 104cm
Hofte: 119 cm - 113cm
Ende: 122cm - 121,5cm
Lår: 70 cm - 69,5cm
Sum: 605 cm - 588cm
Total sum: -17cm
-1,1kg

17 cm er kjempebra! Og viser viktigheten av å følge med på litt mer enn bare vekten[emoji1319]
 
CD5 - 9pp

Denne pp har vi (jeg satte ned foten og han er enig) om at vi ikke skal tempe, teste etter EL eller til GU for å sjekke hvordan det går. Bare kose oss sammen med jevnlig sex.
For nå har jeg ikke lyst til å se på fødestuen lenger :( Har ikke lyst til å se på One born every minute eller jordmødrene :(
Har vært en så stor fan av de seriene i mange mange år. Men det har vært en stor stor skuffelse de siste mnd når TR har kommet og jeg har ikke lyst til å se på de lenger.

så, jeg tror det er best at jeg fokuserer på jobb, trening og kosthold istedenfor å fokusere så mye på når EL er..
Jeg "vet" jo sånn ca når EL er uansett nå. Har vært veldig regelmessig i det siste takket være letrozol. Og den kommer jeg også til å fortsette med :)
Om 10 dager får jeg endelig ny mobil og skal starte med treningen igjen. Skal bli såå HARDT, men godt :)
 
Back
Topp