Den store 3D-ULTRALYD-tråden!!!!!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Hvem har vært på 3D- ultralyd? 

Her kan vi prate om det, legge inn bilder og dele opplevelser! Vi skal på om 10 dager, og jeg gleder meg syyyyyyykt!

Fikk dere forresten bekreftet samme kjønn som på ordinær ultralyd? Jeg begynner å tvile litt på jordmoren som mente det er en gutt, har litt jentefølelse nemlig!

Skal på 3D på tirsdag 

Silje91 skrev:
Skal på 3D på tirsdag 

Ååå, så morro! Da forventer jeg at du skriver alt om opplevelsen!
Husker fra sist gang hvor herlig det var <3 <3

skal på 3d den 24.august, på ultralydklinikken på lysaker :))) Gleder meg masse til å se lille gutt igjen.. :) Om han ligner på søstra si på 13mnd :)
3d er en bursdagsgave til meg fra meg :)

4småtroll skrev:
skal på 3d den 24.august, på ultralydklinikken på lysaker :))) Gleder meg masse til å se lille gutt igjen.. :) Om han ligner på søstra si på 13mnd :)
3d er en bursdagsgave til meg fra meg :)

Oi, 13 mnd? Her går det fort i svingene! Trodde vi hadde tette med storesøster på 17 mnd!
men ja, lov å spandere på seg 3D synes jeg, enten det er bursdag eller ikke ;)

Vi skal på 3 d på Lysaker den 8 august å jeg gleder meg helt vilt . Håper vi kan få se om det virkelig er en jente eller om det er gutt. For vi fikk jo ikke se det på forrige , hun sa jo bare at det var mulig det er jente .

får vel legge ut bilde av gutten vår her også vel :) det gikk kjempe bra, selv om jeg var så nervøs at jeg var kjempe kvalm.. sikkert no mamma-nerver som slår inn X) han ville ikke vise seg med engang, men fikk noen skikkelig bra bilder etterhvert :) Fikk en cd med over 50 bilder, og to videoklipp :) såå vakker

Får ikke til å legge ut bilde men vår lille jente som ligger i magen var nydelig , hun rekte tunge til oss og smilte litt, vi var ikke sikre på om det var en jente men det fant han ut på bare tre sekunder :) flott opplevelse nå gleder vi oss bare enda mere til november

Er det noen som har blitt misfornøyd med 3d ultralyd?
Vi var på byporten legesenter å tok 3d,hvor hun som tok ultralyden mente uke 26 var for tidlig,selvom jeg spurte konkret om det før jeg bestilte timen,å hun kunne ikke informere noe om babyen annet enn at alt så normalt ut fordi jeg måtte spørre om det. I tillegg var hånda i veien så det var så vanskelig å ta bilder,så vi fikk 4 bilder...
Har sendt inn klage til de,¨å da ringer det opp en sykepleier som informerer meg om at ingen har klaget på henne før,å at hun må ringe meg selv for å vurder klagen,kjenner det koker over her... noe tips til videre klaging? vil ikke anbefale noen å dra på byporten,dette er mitt andre barn,så vi fikk heldigvis en god opplevelse med førstemann,sånn at jeg virkelig kan si at byporten legesenter er ikke stedet for 3d ultralyd!!!!

Her er lille trollungen min <3 Var 5 % over gjennomsnittet, men er ei nydelig og frisk jentunge :) Jeg er så lykkelig og letta :)

Fikk fantastiske bilder av lille frøkna vår på 3D ultralyd. Så fornøyd. 

Skal på 3d 12.september! :) På min bursdag. Det blir den beste bursdagsgave...! :)

Back
Topp