Den stooore bakedagen oppdatert nederst

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har påskeferie, det er bare kjempe digg.

Så i dag skal det bakes brød, fyltehorn, boller, fletteloff, rundstykker mm, nå skal fryseren fylles til randen. Er så kjekt å bare kunne gå i kjellern og finne det du vil i fryseren..
Er det noen som har noen gode forslag til hva mer jeg kan lage??

skal sende deg noen pizzasnurrer jeg:) tihi, blir kanskje litt rar smak på dem når de er kommet frem til deg, men stek de på høy tempratur så går det nok fint, hahaha

ORIGINAL: Linda MK

Har påskeferie, det er bare kjempe digg.

Så i dag skal det bakes brød, fyltehorn, boller, fletteloff, rundstykker mm, nå skal fryseren fylles til randen. Er så kjekt å bare kunne gå i kjellern og finne det du vil i fryseren..
Er det noen som har noen gode forslag til hva mer jeg kan lage??

Så flink du er !!! Kunne tenkt meg og henta noe i fryser`n din jeg også [;)] [;)] God Påskeferie [:D] 

Nam!![:D]
Jeg vil og!! [:)]

Meen, jeg er ikke så flink til å bake, har en tendens til å gi opp midt i hele prossessen.. Hehe
Bak kanelsnurrer, det er såå godt![:D]

Skolebrød...Mmmmmm[:D]
Tenkt å bake etter påske jeg.....når jeg får ånden over meg

det ble 36 fyltehorn med Kjøttdeig mm, 16 med ost og skinke, 25 rundstykker, 30 boller, 20 skoleboller, 6 brød og 15 kanelsnurrer.

Er rimelig fornøyd med meg selv ja

Det er godt gjort!! [:D]
Du er flink![:)]

*Jeg vil smake* [:)][:)]

bare å svinge innom jenter så skal dere få smake:)

det ble 36 fyltehorn med Kjøttdeig mm, 16 med ost og skinke, 25 rundstykker, 30 boller, 20 skoleboller, 6 brød og 15 kanelsnurrer.

Så flink du er!!

Jeeeez!!!! Så flink du er! Del gjerne oppskrifter!!!! Kunne tenke meg en sånn bake dag selv! [:)]

Back
Topp