Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sa heldigvis de rundt meg også, tror ikke det var en person som kom med noe negativtRare venner. Jeg kjenner meg ikke igjen. Alle sa det kom til å bli fantastisk.![]()
Mye sant her. Men jeg må ærlig innrømme at jeg tidvis savner hverdagen og livet sånn som det var før, mye mindre bekymringer og mye mer tid til meg selv. Ville jo aldri i verden vært uten mini og føler jo at livet mitt er mye rikere nå, men noen ganger kjenner jeg på at det ville vært utrolig deilig å bare slippe alt ansvar og bare legge beina på bordet i en time eller fem!
Likte å sløse bort tiden jeg! Favoritt-quoten min er: tid du liker å kaste bort er ikke bortkastet tidSkjønner ikke hva jeg brukte all tiden min på før jeg!Sløste bort masse av den har jeg skjønt nå...
![]()
Det er det jeg savner med å være alenemor. Å være HELT alene fra fredag til mandag annenhver helg. Da var det fakrisk mye lettere å ha det slitsomt og være alene om alt hele tiden ellers.Mye sant her. Men jeg må ærlig innrømme at jeg tidvis savner hverdagen og livet sånn som det var før, mye mindre bekymringer og mye mer tid til meg selv. Ville jo aldri i verden vært uten mini og føler jo at livet mitt er mye rikere nå, men noen ganger kjenner jeg på at det ville vært utrolig deilig å bare slippe alt ansvar og bare legge beina på bordet i en time eller fem!