Den "største" advarselen av dei alle ❤️

Rare venner. Jeg kjenner meg ikke igjen. Alle sa det kom til å bli fantastisk. :)

Mye sant her. Men jeg må ærlig innrømme at jeg tidvis savner hverdagen og livet sånn som det var før, mye mindre bekymringer og mye mer tid til meg selv. Ville jo aldri i verden vært uten mini og føler jo at livet mitt er mye rikere nå, men noen ganger kjenner jeg på at det ville vært utrolig deilig å bare slippe alt ansvar og bare legge beina på bordet i en time eller fem!

Rare venner. Jeg kjenner meg ikke igjen. Alle sa det kom til å bli fantastisk. :)
Det sa heldigvis de rundt meg også, tror ikke det var en person som kom med noe negativt:) poenget med å få andre til å grue seg over noe som er så fantastisk da? Vil selvfølgelig være oppturer og nedturer som med alt, men det er verdt det uansett for det er din unge❤

Mye sant her. Men jeg må ærlig innrømme at jeg tidvis savner hverdagen og livet sånn som det var før, mye mindre bekymringer og mye mer tid til meg selv. Ville jo aldri i verden vært uten mini og føler jo at livet mitt er mye rikere nå, men noen ganger kjenner jeg på at det ville vært utrolig deilig å bare slippe alt ansvar og bare legge beina på bordet i en time eller fem!

Skjønner ikke hva jeg brukte all tiden min på før jeg! :P Sløste bort masse av den har jeg skjønt nå... ;)

Hørte jo om nattevåk og sånn. Men for det meste var alt visstnok rosenrødt og babyidyll, var et lite slag i tryne når jeg opplevde det motsatte. Andre gangen ble bedre sånn sett når jeg visste hva jeg gikk til og viste at alt kunne bli anderledes enn jeg ønsket. Kunne gjerne blitt fortalt et litt mer nyansert bilde på babytiden jeg! Man tror jo lett at det er noe alvorlig galt om ikke alt går på skinner.

Det er det jeg savner med å være alenemor. Å være HELT alene fra fredag til mandag annenhver helg. Da var det fakrisk mye lettere å ha det slitsomt og være alene om alt hele tiden ellers.

Jeg stor koser meg som mamma! Savner ikke tiden før jeg fikk en liten :)
Savner babytiden og håper jeg får være heldig å oppleve den enda en gang!
Jeg har venner rundt meg som synes babytiden er pyton og alt er gale fram til barnet er nesten 1år, og andre venner som er som meg.. Elsker babytiden :) Tror hvordan man opplever tiden med baby i huset er veldig individuell :)

Eneste rådet jeg fikk som ikke bare var idyll og rosenrødt, var at jeg burde gå masse på kino før babyen ble født, for det er ofte sånn en ikke vil kaste vekk en barnevakt på :) I vårt tilfelle var det sant. Var på kino siste gang da jeg var høygravid.

Back
Topp