Den slimproppen....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Må den gå før det blir fødsel eller kan den gå med vannet elle i forbindelse med fødselen??
Sist gikk den noen uker før, men har ikke sett noe til den enda..

Kan ikke huske at den gikk før fødsel var i gang med mine to første.
Ikke sett noe til den nå heller...

Tror ikke det har så mye å si egentlig. Med storesøster så jeg ingen ting til den, der gikk vannet, men så ikke noe slimpropp noen gang, og med lillesøster gikk slimproppen dagen før og det begynte da med rier utover dagen. Så jeg har opplevd begge deler.

Deler av min gikk for over en uke siden og det har ikke betydd en dritt ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Må den gå før det blir fødsel eller kan den gå med vannet elle i forbindelse med fødselen??
Sist gikk den noen uker før, men har ikke sett noe til den enda..
Har sett min rett før begge fødslene, jeg har startet med rier;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Med storesøster gikk min 6 uker før termin å jeg gikk 14 dager over ;)

Termin 16 Juli

Dette blir min tredje fødsel, men jeg har aldri sett noe til noen slimpropp.

Min fjerde fødsel og har kun hatt litt slim i trusa.. med dem 3 andre så eg aldri noe til den proppen ;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Slimproppen kan ha gått uten at du har merka det å, bare som vanlig utflod.
Så er ikke sikkert du ser noe til den før fødselen. ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Første gangen la jeg ikke noe merke til den, men denne gangen tror jeg den gikk forrige søndag/mandag... Tror, altså, fremdeles ikke heelt sikker...

Med førstemann så såg jeg ikke noe til denne proppen.. Svangerskap nr 2 gikk den 3 dager før. Nå har jeg ikke sett noe til den

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Gikk noen timer før riene startet forrige gang. Var aldri i tvil om at d var slimproppen som gikk!

Hvis jeg husker rett gikk min halvannen uke før fødselen. Så ikke akkurat ut som en propp, men noe annet enn vanlig utflod var det definitivt :D

Back
Topp