Den slimproppen...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Lurer litt på en ting :)
Hvordan ser det ut når denne forsvinner?
Nå må jeg bare unnskylde detaljer her, men på morgenen idag var det en lang tykk tråd (så litt ut som utflod, men den var så innmari solid :P) som kom ut... Har også hatt mye nedpress i det siste og føler at magen har sunket :P Ikke at det har noe å si sikkert men...

Jeg kan ikke huske at denne proppen gikk med storebror, men idag stusset jeg veldig på hva som kom ut :P

Noen som kan komme med litt råd og/eller erfaringer??

Da tror jeg ikke at det var slimproppen din som gikk. Det du beskriver høres ut som vanlig slim som beskytter livmorhalsen. Du merker ofte når slimproppen går. Den er stor og tykk i de fleste tilfeller og inneholder mer slim enn du beskriver. Men husk også at det er vanlig at slimproppen kan gå og i de tilfellene danner kroppen ny propp:)

har du hatt sex deu nærmaste dagane? For sperm + utflod kan vere litt seigare... 

her er litt slimpropp :

trudde også det sko være litt spor av blod også i slimproppen..

Nei, da var det nok ikke slimproppen :) Ifølge bildet ihvertfall.... :)
Har hatt mye sex før dette kom ja, så det kan jo være en blanding av utflod og sperm..
Det var betryggende :D

har vært blod i slimproppen hos meg begge gangene da den kom. Da har d også kommet en del slim med litt blod et par ganger resten av den dagen. Og fødtselen har begge gangene startet 2 dager etter : )

Back
Topp