Den sjarmerende kommentaren

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Jeg håper at alle her inne har fått en eller annen kommentar som va så sjarmerende at du sitter å tenker på den.

Jeg fikk en av mannen for ikke så lenge siden. Vi driver å pusser opp. Eller rettere sagt: Mannen og svigerforeldrene mine pusser opp, fordi jeg klarer ikke å stå engang.

Han kom inn i stuen der jeg sitter for å ta en liten pause. Jeg forteller at jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke hjelper til, og at jeg gjerne vil hjelpe.

Han svarer med "Du hjelper nok til med å bære frem våre vakre døtre", så kysser han meg og går ut igjen for å jobbe.

Denne kommentaren tenker jeg stadig på og jeg kan ikke hjelpe enn å bare smile. :) <3

Jeg håper at alle her inne har fått en eller annen kommentar som va så sjarmerende at du sitter å tenker på den.

Jeg fikk en av mannen for ikke så lenge siden. Vi driver å pusser opp. Eller rettere sagt: Mannen og svigerforeldrene mine pusser opp, fordi jeg klarer ikke å stå engang.

Han kom inn i stuen der jeg sitter for å ta en liten pause. Jeg forteller at jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke hjelper til, og at jeg gjerne vil hjelpe.

Han svarer med "Du hjelper nok til med å bære frem våre vakre døtre", så kysser han meg og går ut igjen for å jobbe.

Denne kommentaren tenker jeg stadig på og jeg kan ikke hjelpe enn å bare smile. :) <3

Åååå!!!<3 så utrolig koselig!!!:) sånne kommentarer burde vi få alle sammen hele tiden!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Ohhh så flott kommentar. Jeg ble kjempe rørt; tenk om flere hadde tenkt og sagt slikt?

Fra mobil enhet

Det var en rørende kommentar :) Tenk om "alle" hadde det sett på den måten når man føler seg (og er, haha) stor, klumpete og ubrukelig!

Så utrolig koselig ❤❤

Sendt fra iphone via bv forums app

Tnawww! Så søtt!

Så koselig og søtt. Det gjør godt å høre sånne ting inni mellom:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vart rørt æ! :p utrolig koselig! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trivelig :) Får ikke mange kommentarer - men får veldig mye kjærtegn somvarmer vel så mye :) Min mann er ikke såå flink å sette ord på ting ;)

Hehe...siste komentaren fra mannen her va da han kom inn på bade..jeg satt og dusjet for har så vondt i ryggen...han kikket på meg og holdt på og dette om av latter da han sa at jeg så ut som en buddafigur. Kanskje ikke så romantisk men vi fikk begge en god latter :) :)

Jeg også har klaget over at jeg føler meg så lat og ikke i stand til å jobbe. Han svarer at jeg jobber jo hele tiden, med å lage verdens nydeligste baby i magen ♥

De er herlige disse mannfolkene :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Back
Topp