Den siste røyken, jenter?

Siffen

Forelsket i forumet
Nå har jeg bestemt meg....................................
Jeg skal ta min siste røyk nå, er det noen som blir med meg på det????
Jeg tar den nå...mens jeg sitter her å skriver dette.
Det var jeg som tok opp tråden om å røyke og dermed kan jeg PRØVE å være den som setter igang å slutte å røyke. Hiv dere med jenter så "prates" vi hver dag om hvordan det går. Dere skal få høre i morgen kveld hvordan det har gått og hvordan det går. Men jeg har lyst å ha flere med meg slik at jeg får delt erfaringene hver dag med folk som har det likens som meg.
Nå har jeg bare halve sigaretten igjen og det betyr at det er bare noen minutter igjen å røyke. Den lille skal få det bedre i mammas mage, så så lille venn.
Blir dere med?

Få med deg fler så lager dere en stump-røyken tråd hvor dere kan støtte hverandre!![;)]
Dette klarer du fint! Stå på[;)]

Kjempeflott!!!! Dette klarer du. Håper du får med deg flere!!!!

Lykke til masse

*sender kjempemasseviljestyrkeklem*

ORIGINAL: Flode;-)

Kjempeflott!!!! Dette klarer du. Håper du får med deg flere!!!!

Lykke til masse

*sender kjempemasseviljestyrkeklem*

Signerer

Gratulerer!
Dette klarer du[:)]  Dette er første steget mot et røykfritt liv for babisen og deg selv. Vær stolt av deg selv!

Jeg blir med!
Tenkte tanken selv etter UL'n.
Møtet med den lille hjalp litt på viljestyrken, håper jeg....
Skal ta den siste røyken i kveld.
Har ikke røyket ennå i dag, så kanskje jeg dropper den siste også[;)]

jepp..eg skal vere her for dere og!!!
å håper dette blir skikkelig bra!!!![:D]
har trua på dere jenter!!!!

Blitt veldig mye potetgull i kveld da,
må ha noe å knaske på.
Nå skal jeg lage dip og finne frem en pose med knaske røtter.
So far, so good

Artig å se alle som skal støtte oss, men få som skal være med. Hvis jeg skal være ærlig, som jeg er så har det IKKE gått så greit i dag. Må virkelig få hjelp fra legen på mandag. FAAAAAAAAAAAAN......

Sender masse "røyk smaker skikkelig fælt" vibber i deres retning (har nok av dem her, jeg blir helt med meg bare noen står på samme bussholdeplass og røyker, jeg, kunne kanskje tenkt meg å være LITT mindre overfølsom...):

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

siffen, kos går det med røyken?? jeg lurer meg selv med å kjøpe 10pkninger. tenker at det er jo ikke så mange og at jeg klarer å slutte etter den. men nei, det er et HELVETE hver gang.  men jeg merker at den smaker verre å verre for hver gang[:'(] gjerne jeg klarer det snart......
skal på første ul i morgen, gjerne det hjelper på viljestyrken*krysser fingrene*
du  må si fra hvordan det går.
lykke til videre alle som sliter med den hekkans røyken![8D]

jeg er med også... har vel kanskje 5-6 røyk igjen i tobakken min så skal jeg se om det ikke er stopp[:D]

Gått til hælvete med røyken her også!
Men prøver igjen.
Røyker bare ute nå hvertfall

Dette klarer dere jenter. Stumpa selv røyken for nøyaktig 15 år siden. Skal si det var deilig. Men vær obs!!! røyksug kan en plutselig få flere år etter at en har sluttet å røyke.

Når røyksuget kommer så drikk et glass vann. Ta en dusj eller gå en tur. Prøv å bryte de vanene da du som oftest bruker å ta en røyk.

STÅ PÅ!!!!

Back
Topp