Den selvtillitten min.......

helen79

Forumet er livet
er sååå på bånn nå....
Jeg klarer bare ikke skjerpe meg med mat og slanking å sånn, jeg er så feit å ekkel at jeg spyr, og jeg går å gomler på snop å chips å masse dritt, bare fordi jeg ikke eier viljestyrke.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, hater meg selv akkurat nå.
Fatter å begriper ikke hvordan jeg skal kunne klare å slanke av meg minst 20 kg. Faen faen faen[:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@]

Takk, takk.

Dette klarer du!!!!!
jeg slanket meg alle 30 kgene etter Mateo og gikk fiiint det.
Anbefaler deg steppemaskin og vekter,det er gull verd,pilates og TUR!!! er også vidunderkurer,ta med deg vognen og trask i vei[:D]
det går nok så fint att!!!!
Lykke til
ang.maten,må man bare bestemme seg for snop en gang i uken,og når suget kommer spise litt mat,ett eple,en banan eler nøtter...er vanskelig,men er så verd det[:)]

ORIGINAL: svimsa

Jeg kan desverre ikke komme med noen gode råd eller noe, da jeg er i samme situasjon selv.
Men en trøsteklem kan jeg gi deg!

ORIGINAL: Tyren85

Jeg kan desverre ikke komme med noen gode råd eller noe, da jeg er i samme situasjon selv.

Signerer denne jeg

huff da sender en trøsteklem
men vet hvordan det føles, jeg klarte å gå ned 16-17 kg etter fødslene , da fant jeg en framtidig dato slik  at jeg hadde en mnd å syke meg opp , da begynte jeg med en veninne og vi veide og målte oss en gang i uka, samtidig så jeg var inne på gratis sider på grete rhode ...vektklubben .no som var veldig god støtte , spesielt forumet vi var en gjeng som melte fra om hvordan det gikk en gang i uka.....ønsker deg lykke til ...stå på dette klarer du ...

Sign[&o]

Takk for tips og klemmer.

ORIGINAL: helen79

er sååå på bånn nå....
Jeg klarer bare ikke skjerpe meg med mat og slanking å sånn, jeg er så feit å ekkel at jeg spyr, og jeg går å gomler på snop å chips å masse dritt, bare fordi jeg ikke eier viljestyrke.
Fatter å begriper ikke hvordan jeg skal kunne klare å slanke av meg minst 20 kg. Faen faen faen[:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@]

Vet du hva?
det er såå rart at du skulle skrive det nå, for jeg er akkurat sann selv!
Og jeg stod faktisk å tenkte på det tidligere i dag.
jeg klager over hvor feit jeg er, men spiser snop fordet.
Folk må jo syns jeg er helt teit som klager...

Det var godt å høre at det ikke bare er meg!

ORIGINAL: MinaMor

ORIGINAL: helen79

er sååå på bånn nå....

Vet du hva?
det er såå rart at du skulle skrive det nå, for jeg er akkurat sann selv!
Og jeg stod faktisk å tenkte på det tidligere i dag.
jeg klager over hvor feit jeg er, men spiser snop fordet.
Folk må jo syns jeg er helt teit som klager...

Det var godt å høre at det ikke bare er meg!

Off, ja. Det er godt vi ikke er alene om det.
Er jo fullt klar over hva som må gjøres, jeg gikk på GR-kurs for 6 år siden. Det er liksom den viljestyrken det er snakk om.[:(][:'(]

ORIGINAL: Suppadura

Les endelig slank av Allan Carr.
Han er imot viljestyrkemetoden, den går på å bli slank, uten viljestyrke!
Genialt, jeg er gått ned allerede!

Hmh, takk for tipset.[:)]

vet så godt hvordan du har det - jeg slanket meg 20 kilo før jeg ble gravid (grete roede) men under svangerskapet dyttet jeg i meg alt jeg hadde lyst på, og gikk opp 27 kilo, for jeg klarte ikke å la være. Gledet meg til å føde, for da skulle de syke lystene forsvinne, men det gjorde de ikke... føler meg helt forferdelig innimellom, og så straffer jeg meg selv for at jeg spiser ved å spise mer - fordi jeg ikke "fortjener" å bli slank når jeg er så sløv.... Jeg skal gifte meg om 4 måneder og skulle gjerne gått ned 15 kilo til det, men har ikke motivasjon...

ORIGINAL: Oktober07

..æææ... unnskyld meg men det var jammen godt å se det er flere av oss her...[:D] Nå må jeg handle litt annerledes siden jeg er blitt gravid, men i bunn og grunn, enda viktigere å leve sunt.....

Signerer

ORIGINAL: lenemor

vet så godt hvordan du har det - jeg slanket meg 20 kilo før jeg ble gravid (grete roede) men under svangerskapet dyttet jeg i meg alt jeg hadde lyst på, og gikk opp 27 kilo, for jeg klarte ikke å la være. Gledet meg til å føde, for da skulle de syke lystene forsvinne, men det gjorde de ikke... føler meg helt forferdelig innimellom, og så straffer jeg meg selv for at jeg spiser ved å spise mer - fordi jeg ikke "fortjener" å bli slank når jeg er så sløv.... Jeg skal gifte meg om 4 måneder og skulle gjerne gått ned 15 kilo til det, men har ikke motivasjon...

Dette gjelder igrunnen på meg og, men mer på den måten at det er underbevisstheten, som gjør det, hvis du skjønner.

Back
Topp