Den perfekte frokost for oss kvalme?

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Frokosten som så vel de andre måltidene er et eneste stort arbeid å få i seg om dagene. Er kvalm fra morgen til kveld. Kvalmen er værst på morgen og kveld.

Hva inntar dere om morgenen for å få start på dagen? I dag brukte jeg over en halvtime på to knekkebrød med ost...noe som et lettere? Har ikke så fryktelig lyst på røttene kjeks heller:grumpy:

Polarbrød uten pålegg, grønnsaksuppe, Ritz kjeks, Popcorn (fra Coop uten fluor) kan gå her :)

Farris med sitronsmak :)

Frokosten som så vel de andre måltidene er et eneste stort arbeid å få i seg om dagene. Er kvalm fra morgen til kveld. Kvalmen er værst på morgen og kveld.

Hva inntar dere om morgenen for å få start på dagen? I dag brukte jeg over en halvtime på to knekkebrød med ost...noe som et lettere? Har ikke så fryktelig lyst på røttene kjeks heller:grumpy:
Sist var sviskeyoghurt det jeg overlevde på :D

Rista brødskive med kun smør er eneste som går om morran her.

Her går det i yoghurt om dagen!

Jeg kjører 1 banan, 3 dadler (ta ut steinen), håndfull havregryn og mandelmelk og 1/2 ts kanel i blenderen :)

I dag ble det en neve cashew nøtter og et glass appelsinjuice.. :sorry: Hvertfall god kilde til jern, samt litt fett og sukker..

Her er det eplejuice som gjelder når det er ille. Og litt kapteinkjeks. Sure og salte ting hjelper litt, pluss spise smått og ofte. Hadde min første ille dag i går, merker at stress og press på jobb trigger veldig. :sorry:

Back
Topp