Den perfekte dag

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Beskriv den perfekte dag med familien:D

Hva gjør dere?:)

Elsker å koae meg med mannen og gutten vår i helgene :-) Noen ganger er det best å bare være hjemme og slappe av og kose oss. Mens andre ganger er det kjempegøy å besøke folk, dra på lekeland etc. Elsker helgene og bruke all tid med sønnen min :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Finnes den? :o

Jeg tror det:P Alt kan sikkert bli bedre om man snur og vender på ting,men det å se det positive i ting da! Hva som er perfekt for meg,trenger jo heller ikke være perfekt for deg;)
Kanskje noen føler og tenker anderledes.
Tilnærmet en perfekt dag da:P

Siden vi ikke har fått barn ennå, blir det å ligge hele dagen i senga og bare kose:) Og så bestille mat så man slipper å lage, og se en film på kvelden:)

Den begynner ihvertfall med at alle ha sovet en godt om natten ;)

Bare vi er sammen alle fem er jeg lykkelig <3

God natt søvn her også ja:P
Ellers består den av masse god mat,både sunn og usunn gjerne;)
Mye ute i frisk luft sammen.
Felles aktiviteter etc.

Her har dog tirsdagene blitt den perfekte dag etterhvert, mye pga babysvømmingen:D Vi fryder oss av å se og delta!!

Vi sover lenge, spiser en lang frokost, ut på tur og griller, lage veslas favoritt mat hjemme, se film og slapper av.

Vi sover lenge, spiser en lett frokost, drar på cafe, ser disneyfilm, drar på middag med venner, hvor vesla er i pysj og kan sitte oppe til vi drar hjem ( om hun ikke sovner da).

På sommeren er det stranda som gjelder. Lang stranddag hvor vi har piknik, hjem på verandaen for grilling og sen utekos. Voksne sitter sammen og barna leker ute på gresset så lenge dem orker.

En perfekt dag hos oss starter med egentid på badet så man før søvnen ut av øynene, vekke mannen og få ungen i klærne.
Så har vi fast rutine hos oss at vi spiser frokost sammen før vi tusler på jobb/barnehage/dagens avtaler.

Om ettermiddagen pleier vi å lese/leke/spille brettspill sammen etter middag og så er gjerne dagen over.

I helgene derimot forsøker vi å legge planer og kanskje komme oss ut på skitur en tidlig formiddag eller andre aktiviteter etter vær og årstid.
Kanskje vi baker noe sammen? :)

Så lenge vi ikke stresser og tar oss tid så er hver dag perfekt :)

Jeg innser at jeg er fantastisk heldig som har tid :)

Bake er i grunn en koselig fam.aktivitet:D Storebror her elsker og bake. :D

Back
Topp