Den o'store snakketråden for mandagen

Her sov Ida og Tobias til nærmere halv 9 i dag, så vi kan vel si at Ida begynner å bli frisk fra vannkoppene! [:)][:)] MYE bedre enn å bli vekt kl 6 i allefall! [;)]
I dag er det 1 uke til bhg-starten, og jeg har store planer om å gjøre dette til prosjektuka. Har mye som skal fikses, og alt skal være gjort innen neste mandag. Har laga gjøre-plan, som henger på kjøleskapet, og i dag står følgende:
- Handle nøkkelskap og småkurver
- Vaske soverommene og uhorvelig mye klær (må bare innom butikken og kjøpe tøymykner først...)
- Rydde litt på rommet til kidsa. I løpet av uka skal jeg rydde unna leker som de har vokst fra, men i dag må det bare litt generell rydding til først.

I tillegg skal jeg på Functional Moves kl 17.30, og i dag starter høstplanen på senteret, og dermed har de barnepass igjen! [:D][:D] Jeg og ungene er HÆPPI over det! [:D]
Sambo kommer ikke hjem før sent i dag, siden han og 2 kollegaer skal teste løypa for rittet de skal delta i på lørdag. Så han skal sykle en 2-3 timer i Trondheim før han kommer hjem igjen.

Ute skinner sola, vi har liksom fått sommervær i det siste vi, men det er bikkjekaldt. I går var det 9 grader på ettermiddagen, for å si det sånn...

Ha en fin mandag! [:)]

En litt forsinket god morgen hilsen fra det varme vestlandet her[:)] Overskyet og 20 grader...Puh det liker jeg ikke.. Forresten ikke så glad i varmen jeg

Men sånn ellers så ville ikke Heide sove før nærmere 10 i går kveld[&:] hun er skikkelig b menneske altså...Vil helst legge seg senest mulig og ikke stå opp om morningen...Ingen enkel sak siden huin blir sur når vi vekker henne..Så i dag var hun ordentlig sur[&o] Men det gikk over da hun spiste frokost[:)] Hun er helt frisk nå[:)] eller hun er jo full av utslett men så lenge hun går på pencelin så vil sykdommen trekke seg tilbake for godt[:)]

Vilde sto opp uten feber i dag ok what 2 do tenkte jeg i morges..Men endte opp med å levere begge 2 i barnehagen[:)] men sa i fra til begge avd om mye info om ungene

Så i dag har jeg fått trent[:D][:D] hærligt[:D]

Planen for resten av dagen er å rydde etter helgen..Kunne ikke gjøre det med syke unger og den varmen som vi har nå

Så får heller snakkes senere[:)]

god morgen[:)]

da har vi kommet hjem fra skolen[:)] eller maria er der enda så klart. 1.skoledag er stas[:)][:)] hun er egentlig sjenert, men dette gikk supert [:D]
skal hentes halv 3, og da skal vi ut å spise i tyholt-tårnet. gleder oss[:D] også så fint vær vi fikk da, kjempeheldig selv om det ikke er tropevarme.

kjenner jeg er sliten etter svigermor helg jeg, tok på gitt... godt å være hjemme å sulle litt.

Åh uthvilt! [:)] Sivert sov fra 19.30 til 07.30 uten en lyd. Så fikk han pupp i senga og sov til 08.30. [:D]
Han har vært så sinnsykt urolig om natten den siste tiden pga tenner. Virker jo som det har roet seg litt nå, men ingen tenner helt gjennom ennå....[8|]

I dag får jeg besøk av ei venninne med barn. Blir sikkert Sivert glad, tror han også savner Hannah..... Men hun koooooser seg på Kreta. Jeg spurte mamma om hun hadde nevnt oss og det hadde hun. Men hun var faktisk mest opptatt av at "stakkars mamma savner nok meg veldig mye...."[:D] Stemmer det.[;)]

Ellers er jeg litt sur på Ellos som er utsolgt for så mye varer som jeg bestilte! [>:]

Sukk, sove lenge... Kreta... dere vet å friste!![;)][:D]

Her var det morgen klokken 0600 for da ringte klokken til gubben. Så listet han seg rundt, men det hjalp lite så 0620 sto mini i trappen og var bestemt på at det var morgen. Så slik gikk mine planer om å sove til hvbertfall 0700 i vasken[&:][8D] jeje... sikkert like greit siden jeg stresset ut døren klokken kvart over åtte likevel.. hehe.. i dag var det første dag på skolen og mini var med. Var greit nok, men ikke lett å være stille så ikke noen løsning på vanlige undervisningsdager nei!!![:D][:D][:D] Nå sitter vi bare å venter på at klokken skal bli 1300 så vi kan begynne på innkjøring i nye bhg!!!![:D][:D][:D]

Synest det er godt med litt hverdag igjen!![:D][:D]

JIPPIIIIII!!! jeg som ble forespeilet å måtte vente 3-4 uker på operasjon, blir operert førstkommende mandag![:D][:D][:D]
Da slipper jeg å gå rundt å være redd for å knekke beinet mitt. [:)] Men jeg har litt light sykehus skrekk.....

Ja jeg kommer meg lite ut av huset men jeg klarer å bruke penger alikavel jeg![:D] [:D] Ahhh, gledene ved netthandel....[;)]
Varer for 2000 hos Ellos i går og 1000 brukt i dag på interiør. ( Vel å merke en bryllupsgave )[:D]

McBaby: Så flott da! [:D][:D]
mandy4: Hehe, takk for det! [:)] Får heldigvis en god del ekstra energi av å trene så mye, samt at jeg sover godt om natta, så da går det an å bruke dagene til noe fornuftig! [;)]

Har fått gjort det meste jeg tenkte i dag, fornøyd med det! [:)] Ungene stortkosa seg på handletur, jeg heiv dem baki sykkelvogna og så dro vi på Jysk, hehe. Dro innom Mega etterpå også, er jo -40 % på all Norvegia ost der nå [;)]
Har fått gravemaskin i hagen i dag, så stooooooor stas for ungene! [:D][:D]

Så bra at det går fort McBaby, og hadde det ikke vært greit å få det gjort mens lillemor likevel er vekke?[:)]

Jobbedagen gikk som en vind i dag, da er det ikke så ille at ferien er slutt likevel[:)]

Ikke så fint vær her, men jeg lurer på å bade likevel. Det er jo varmt... Mannen må bare komme hjem først, han henter siste rest av forskaling til garasjen, blir en giga Onkel skrue pengebinge. Ikke pent, men sikkert praktisk[:D]

Og så må jeg vel pakke og legge fram litt klær, lillemor skal jo i barnehagen igjen i morgen...

Hurra for solgt leilighet i dag Gubben er ikke så fornøyd siden vi måtte selge for 50.000 under takst, men who cares teddy bears? Han gjorde det kun for min skyld sier han, og er i litt dårlig humør selv. Men jeg sprudler[:D][:D]  Nå kan vi begynne hus jakten!! Hun ene jeg jobber med kjøpte hus i dag og det ser i mine øyne helt jævlig ut[X(]masse furu....

Ellers har jeg jo jobbet, trent og tatt sol i dag. Og nå spise middagen for min del. Weee, jeg er glad!!

Suki: Det Britax setet som det er tilbud på, det kan vel brukes bakovervendt? Står bare godkjent 9-25 kg fremovervendt.

LurveTufsa: Godt dere er venner, men jeg tror du ikke angrer når det kommer til stykket[;)][:)]

Shoppis: Åhhh.. så mye gøy!![:D] Ble litt stresset og litt misunnelig på alt du er med på nå!!![;)][:D][:D][:D]

McBaby: Så bra du får operasjonen så raskt!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Skjønner at du har litt skrekken, hvem hadde ikke hatt det... men håper du klarer å se forbi det![:)]

mandy4: Dere er sprek dere!![:D] Barn og restaurering... vet ikke om jeg hadde orket![;)] Men er det drømmen så kanskje ja!!![:D][:D][:D]

Skrållan: Tilbud er alltid bra!!![:D][:D]

McMor: Skulle ønske vi hadde garasje her og! Mye stæsj man kan ha der så hagen slipper å se så rotet ut som vår[>:][:D]

Looney: Grattis med salg!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] Gubben smiler nok snart når han ser alternativene!![;)] Men furu ja... kjenner jeg får nesten litt utslett av det jeg. Har malt en del hos gubben kan du si... gleder meg til skolen er ferdig og vi skal kjøpe/bygge slik som JEG vil ha det!![8D][:D][:D]

Suki: Utrolig hvor lang tid det føles som om morgenen når man har dårlig tid ja hehe...[:D]

Vi skulle grille i dag, men mini stakk opp til kompisen (naboen) og tigget middag der... hehe.. så da ble det bare meg og mannen som grillet. Sovnet på sofaen.. sliten etter første dag på skolen!![8D][:D][:D] hehe.. i dag er det kosekveld, fri i morgen. Fantastisk at mini er så positiv til bhg så tror jeg skal trene mens han koser seg der i morgen!!!![:D][:D][:D]

Kidsa storkosa seg i barnepassen på treninga, leeeenge siden de hadde vært der nå! [:D] Da vi kom inn døra flokka det seg maaange rundt oss; "se så stoooor Tobias har blitt! Og Ida også! Nææææh, så artig å se dere igjen!" [:D]
Nå er de lagt, og jeg er nydusja. Sambo er ikke hjemme før om enda 30-45 min, og jeg klapper meg selv på skuldra for å ha overlevd en ny dag alene med Rampegutten og Trasseguri! [8D]

Skal jeg legge meg da tro? Skal etter opprinnelig plan være på spinning kl 06:45 i morgen tidlig. Så jobb, deretter ut å spise med ei venninne før vi skal se "Inception" på kino kl 20:30. Så dagen i morgen er liksom spikret[&:][:)] Men det blir en god dag for jeg trenger venninnetid.

Back
Topp