Her sov Ida og Tobias til nærmere halv 9 i dag, så vi kan vel si at Ida begynner å bli frisk fra vannkoppene! [:)][:)] MYE bedre enn å bli vekt kl 6 i allefall! [;)]
I dag er det 1 uke til bhg-starten, og jeg har store planer om å gjøre dette til prosjektuka. Har mye som skal fikses, og alt skal være gjort innen neste mandag. Har laga gjøre-plan, som henger på kjøleskapet, og i dag står følgende:
- Handle nøkkelskap og småkurver
- Vaske soverommene og uhorvelig mye klær (må bare innom butikken og kjøpe tøymykner først...)
- Rydde litt på rommet til kidsa. I løpet av uka skal jeg rydde unna leker som de har vokst fra, men i dag må det bare litt generell rydding til først.
I tillegg skal jeg på Functional Moves kl 17.30, og i dag starter høstplanen på senteret, og dermed har de barnepass igjen! [:D][:D] Jeg og ungene er HÆPPI over det! [:D]
Sambo kommer ikke hjem før sent i dag, siden han og 2 kollegaer skal teste løypa for rittet de skal delta i på lørdag. Så han skal sykle en 2-3 timer i Trondheim før han kommer hjem igjen.
Ute skinner sola, vi har liksom fått sommervær i det siste vi, men det er bikkjekaldt. I går var det 9 grader på ettermiddagen, for å si det sånn...
Ha en fin mandag! [:)]