Den oppblåste magen

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Hva gjør dere for å skjule? Hadde glemt hvor voldsomt det var. Normalt har jeg flat mage og har stort sett tettsittende klær. Det fungerer særs dårlig med ballongmagen jeg nå har ervervet meg. Sist løste jeg det med lette sommerkjoler og rompelang cardigan. Nå vurderer jeg å gå til innkjøp av store gensere.

Har ikke behov for å skjule [emoji4]

Har nettopp gått fra store tik tettsittende da jeg har fått ned 30kg og alle vet jeg driver og går ned i vekt. Så vet egentlig ikke hvor lenge jeg kan skjule akkurat det her. Så lurer på om jeg bare lar være og prøve [emoji4]

Store gensere er tingen :) Enkelte løse bluser funker, men har noen hvor de ligger akkurat på den oppblåste kulen på en måte, så det nesten framhever mer enn skjuler :p
Litt tykkere, lange og løse gensere er redningen her :)

Har nettopp gått fra store tik tettsittende da jeg har fått ned 30kg og alle vet jeg driver og går ned i vekt. Så vet egentlig ikke hvor lenge jeg kan skjule akkurat det her. Så lurer på om jeg bare lar være og prøve
emoji4.png
Oi, så flink du er :)

Jeg går nesten alltid i strikkakjoler, og har en "haug" med perfekt form. Litt løs og lommer og går litt inn igjen nederst. Men nå har jeg bretta ned strømpebuksa, så føler magen titter ekstra ut likevel. Vurderer nesten gravidstrømpis [emoji23] Jeg fant ut at jeg hadde en i ull fra sist.

Etter at jeg har gått opp rundt 10 kg etter fødsel for 13 mnd siden (alltid vært tynn/normalvektig før jeg la på meg) har jeg begynt å gå med digre gensere, for å skjule den fæle pølsa som har krøllet seg rundt magen min :bored: jeg så egentlig gravid ut før jeg nå ble det også, pga usunn sukkermat som har satt seg på magen :facepalm: så jeg sa til samboer at jeg gledet meg til jeg kunne "skylde" på graviditet, men jeg føler jeg er for kort til at jeg kan det enda :p men, i dag var det hvertfall 2 folk som tittet litt ekstra ned på magen altså.. :p fysj! Litt mer oppblåst enn vanlig, og GLEDER meg til uke 12, når jeg endelig kan skrike det ut!

Godt dokken greier å slappe av i magen blandt folk! Det gjer ikke eg! Strammer automatisk magemusklene når eg blant folk og når eg går, føler magen står på spreng til tider [emoji14] maen på kvelden 'kor stor mage du har! An skal bli større' å glise fra øyra til øyra [emoji4]

Jeg trodde at den oppblåste magen når man var gravid var som vanlig oppblåst mage... jøjemeg så feil man kan ta. Denne er jo hard. Hjelper ikke at det å få gjort sitt på do ikke er så enkelt heller :p men, passe på å drikke masse vann, det og er jo null stress så tørst som jeg er :o

Men ja. Tror det beste er å kjøpe større gensere for de som vil skjule det. Jeg skal i allefall på gensershopping :p

Jeg trodde at den oppblåste magen når man var gravid var som vanlig oppblåst mage... jøjemeg så feil man kan ta. Denne er jo hard. Hjelper ikke at det å få gjort sitt på do ikke er så enkelt heller [emoji14] men, passe på å drikke masse vann, det og er jo null stress så tørst som jeg er :o

Men ja. Tror det beste er å kjøpe større gensere for de som vil skjule det. Jeg skal i allefall på gensershopping :p
Ja det er to varianter av det samme.. Hjelper på med masse frukt og, helst godt moden, og grove kornprodukter, alt med høyt fiber innhold og massevis av veske er tingen

Har nesten bare store jumpere så eg sleppe å legga om stilen..

Prøver å skjule den men kollegene min kikker ned. De tror jeg ikke ser det sikkert men sikkert mange som lurer på om jeg er gravid. Ser det måten de kikker [emoji23] de tror sikkert jeg har skjult det i 6-7 måneder.. de skulle vare visst[emoji23] bare oppblåst

Jeg trodde at den oppblåste magen når man var gravid var som vanlig oppblåst mage... jøjemeg så feil man kan ta. Denne er jo hard. Hjelper ikke at det å få gjort sitt på do ikke er så enkelt heller :p men, passe på å drikke masse vann, det og er jo null stress så tørst som jeg er :o

Jeg handlet et par store allerede for et par uker siden med en gang jeg fikk positiv test for da gikk det opp for meg hvorfor jeg hadde vært så oppblåst i d siste og visste det ville vare en stund ;)

Har gått i litt store t-skjorter de siste dagene, magen er hard og skikkelig oppblåst :confused:
Håper det gir seg snart, er ikke mulig å holde den inne heller...

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å kjøpe flere store klær og håpe på at ingen legger merke til det :smiley-angelic006

Back
Topp