Den omstridte doppleren

MammaTilEnMillion

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har prøvd i to uker å finne hjertelyden. Vet det ikke er normalt før man har passert 12 uker, men fant den i uke 10+? forrige gang.
I dag, 11+4, fant jeg den ENDELIG :smiley-angelic003 Halleluja!
Så nå skal doppleren aka nervestillemiddelet mitt, pakkes ned i kofferten - den skal bli med på sommerferien :hilarious:

Andre som er avhengig av den de første ukene før man kjenner daglige bevegelser?

Tok den ikke med på ferien, men var en lettelse å komme hjem i dag og høre hjertelyden igjen :)

Jeg er helt ny på det her, prøvde doppler når jeg var 12+5, klarte ikke si at jeg hørte hjertelyd og har et barn fra før så ganske sikker på at jeg ville ha gjenkjent lyden. Men følte jeg hørte mye annet, romstering fra tarm kanskje? Er det normalt å få inn eller leter jeg på feil plass? Prøvde fra litt under navel og nedover mot trusekanten :) Tips? Vet ikke alle hører det så tidlig så ikke bekymret av at jeg ikke fant den da altså. Er 13+0 nå.

Jeg er helt ny på det her, prøvde doppler når jeg var 12+5, klarte ikke si at jeg hørte hjertelyd og har et barn fra før så ganske sikker på at jeg ville ha gjenkjent lyden. Men følte jeg hørte mye annet, romstering fra tarm kanskje? Er det normalt å få inn eller leter jeg på feil plass? Prøvde fra litt under navel og nedover mot trusekanten :) Tips? Vet ikke alle hører det så tidlig så ikke bekymret av at jeg ikke fant den da altså. Er 13+0 nå.
Da fikk jeg det til i går, sååå koselig:Heartred

Har en i en eske i skapet, men har ikke tatt den fram ennå.
Jeg vet fra tidligere at jeg blir stressa hvis jeg ikke klarer finne hjertelyden :bag:

Jeg var hos jordmord 15+0, og fikk høre. Veldig kos :Heartred , men hun var også på forhånd veldig tydelig på at det var stor mulighet for at vi ikke hørte noe og at det var helt normalt og betyr ikke at noe er gale.

Ååå, kan signere på denne! Fikk doppleren i posten idag og prøvde den med en gang. Først var det litt knotete å finne frem, men fant pulsen til slutt ♥️ Så betryggende siden jeg har vært så redd for at det er ny MA når jeg er i så fin form ♥️ Ca 150 slag i minuttet:dummy1::dummy:

Jeg har fått min doppler i dag men finner ikke hjertelyd, blir jo litt stresset. Hva ligger hjertlyd på hos dere? Er i uke 16 idag:nailbiting:

Jeg har fått min doppler i dag men finner ikke hjertelyd, blir jo litt stresset. Hva ligger hjertlyd på hos dere? Er i uke 16 idag:nailbiting:

150-162 har den lagt på her. Ikkje bli stressa om du ikke finner. Jeg må ha doppleren helt i ro når jeg først har funnet den. Beveger jeg den litt forsvinner hjertelyden igjen. Hvor leter du? Anbefaler å se noen videoer på youtube. Det gjor det litt lettere her hvertfall.

Jeg må grave/trykke den godt ned rett over skambenet. Tar ofte noen minutter med leting før jeg finner hjertelyden. Vet ikke hvor mange slag i minuttet, da min doppler ikke oppgir slikt.

Back
Topp