Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Trone

Btw, før PH begynte å gå på det hotellet der, så hadde vi tenkt å dra på bryllupsreise til det vi nå har funnet ut er nabohotellet til PH!! [:D][:D][:D][:D][:D]



ooooooh, det er jo fantastisk fint hotell da :) tenk å bare åpne døren og hoppe rett uti basseng for en morgen svøm [;)]
 
første gang jeg ikke har kommet inn på face!! den går serr ikke på face siden.. kommer bare "denne siden kan ikke vises"... What?? er jeg den eneste?
 
ORIGINAL: t0mmelise
ORIGINAL: Trone
Btw, før PH begynte å gå på det hotellet der, så hadde vi tenkt å dra på bryllupsreise til det vi nå har funnet ut er nabohotellet til PH!! [:D][:D][:D][:D][:D]

ooooooh, det er jo fantastisk fint hotell da :) tenk å bare åpne døren og hoppe rett uti basseng for en morgen svøm [;)]


Ja, det er nyyyyydelig!! Åh gud å digg!! men det ble ikke reise dit da. Det blir cruise i middelhavet! [:D][:D]
 
Da legger eg meg, då tulla sover godt [:D] Må snart fram med matfatet uansett trur eg. 
 
natta Februar snupper :D[:D]
 
Jeg er våken. Fordi jeg alltid utsetter flaskekoking så lenge som mulig[&:]
 
ORIGINAL: Lenore1983

Jeg er våken. Fordi jeg alltid utsetter flaskekoking så lenge som mulig[&:]


Da er vi to[&:] Utsetter både pumping og flaskekoking i det leeengste hver kveld/natt... Lærer aldri[8D]
 
ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Lenore1983

Jeg er våken. Fordi jeg alltid utsetter flaskekoking så lenge som mulig[&:]


Da er vi to[&:] Utsetter både pumping og flaskekoking i det leeengste hver kveld/natt... Lærer aldri[8D]

Jeg angrer som en hund hver morgen[8D]
 
hei dåke! =)
har dåke det fint?? :)
Eg er litt lei meg, eg:( Fekk høyre om ein 50årsdag som skal vere den helga vi skal ha landstreff.. så er ikkje sikkert eg kan komme pga Joakim osv..
Blei kjempe lei meg, men føler liksom at eg må reise i bursdagen..!  Men det er fremdeles ikkje bestemt om det blir fredagen eller lørdagen, så eg håper iiiiinderlig det blir fredagen så eg kan komme nedover tidlig lørdagen..
å eg er sååå skuffa!! [:'(]
 
ja! men huff! har plaga meg i heile kveld, så skal eg få sove i dag så må eg tenke på noke anna:P



elles så er no du våken som vanlig? Er prinsen våken eller er det fordi du er tilbake på ikkje få sove stadiet?
 
ORIGINAL: Trone

Gullet sover fra 2130 han [:D][:D] Er dessverre mora som har havnet tilbake på gamle tralter [:(][:(][:(]

 
ME 2 [:D]
 
Back
Topp