Den offisielle skraveltråden!

Løkka tell[:)]
Vondt mens det pågår og ca 2 døgn etterpå, men så blir det bedre[:)]
 
Masse lykke til, Trone! Det der hørtes ikke godt ut!!!!!!
 
Snickers: Vet du ka? :) Æ får så lyst på sjokolade hver gang du skriv nåkka her, for ser jo da navnet ditt. :P
 
Takktakk snupper! *klem*

vel.. Fredrik skreik fra ende til annen på behandlingstimen, så vi måtte avslutte før vi var ferdig, men det gikk bra det.
Og jeg sa bare rett ut til behandleren at jeg ikke ønsket de to verste tingene. Så når han sjekket ryggen og alt så sa han at han kunne gjøre noe annet heller. Det tok litt lengre tid, men det gjør ikke meg noe he he he!! Så lenge jeg slapp den syke syke knekkingen, he he he! Men han skjønte meg da, for han sa de to tingene ikke er gode i det hele tatt. Men det er jo pga at kroppen min er helt i stykker at han måtte gjøre det. Jeg skjønner han jo da, er bare glad han kan gjøre noe annet enn knekknekk, hehehe!!

Og så var jeg på nav og fikk byttet konto som pengene skal bet inn på. Håper de klarer det denne gangen da.. De satt inn pengene på feil konto helt fra start ( en annen av mine kontoer altså) men ikke på den som jeg hadde skrevet opp. Så hååååper de klarer å få det i systemet før utbetaling i denne mnd..

Fredrik sovnet i bilen g sov videre når jeg la han i senga si. Heldigvis :) Jeg sløver på sofaen litt nå før jeg skal begynne å lage bordpynt. Det er noe jeg kan gjøre mens jeg ligger nede så passer meg bra i dag kjenner jeg hehe!! Og i morgen også, for da er jeg helt slakt.

I ettrmiddag skal vi ut å handle inn til bryllupet igjen. Samboern har endelig skjønt at jeg ikke klarer å få handlet inn alt alene med bare barnevognen. Kjapp han der, haha!! Så da blir det shoppingtur igjen, weee!!! [:D][:D][:D]
 
nå var denne på side 3 ..[8|] MHM...
 
nå begynner snart PARADIIIIIISE... og lord jeg gleder meeeeeg[:D] hehe.... dommdidomdidooommmomm [:D] ÅJADDA....
 
facebook'en min er jo bare SUPER treig.. WHY? wHy? whY?? [:(]
 
facebook'en min har hengt seg opp på feb2010 siden på face faktisk ;P haha... den vil IKKE ut derrifra.. tuller ikke
 
åjadda... meg blir dere ikke kvitt
 
NÅ er paradise begynt[:D]
 
seeeer på paradiiiiiise [:)][:)][:)] litt kjedelig å se på det her hvem skal få fredning tingen.. vil ha actioooon [:D][:D]
 
hehe.. allltid action på PRADIIIIIISE[:D]
 
emil og thea ble splitta[:(]
 
dem blir nok par igjen[:D]
 
oioi.. emil og thea er jo sammen in the real world [:D][:D][:D]
hmm.. hva skjer nå da?? emil blir ikke sendt hjem vel? [8|][8|][8|]

ååååh, jeg har så lyst på no godt. grrrr... er mamma tid nå og her sitter jeg med ett glass eple juice.. hakke mer fruktsalat igjen [:'(][:'(][:'(] tror jeg må lage meg en kopp te [:)]
 
*Phuuuuuu*

hehe.. emil e så rå :)
 
Hatt besøk i dag. Først kom fosterforeldrene mine på besøk i formiddag også kom en kompis a sambo nu på kvelden. Han e på tur å dra nu.
Også har e vært turistguide for bestevenninna mi som sitt askefast i Frankrike(Har hjulpet ho me å finne alternative ruter i stedet for fly). Men hvis alt klaffer nu så kjæm ho heim på fredag[:D] Bare 1 uke etter at ho egentlig sku ha vært heim[8D]
Ska spis nu snart også bi da å legg seg etterkvært.
 
hehe emil er koooonge ;D trur ikke emil går ut[:-] næææh, det trur jeg ikke skjer[:D] hmmm[8|]
 
hahhhahaha, jeg dæææævver... hehee.. petter og niklas er jo det søte paret [:D][:D][:D] haha. NOT :D hehe... såååå bra da de fant ut at de to skulle spise middag SAMMEN liksom [:D][:D][:D]
 
Btw, før PH begynte å gå på det hotellet der, så hadde vi tenkt å dra på bryllupsreise til det vi nå har funnet ut er nabohotellet til PH!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Back
Topp