Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Sofie.

Trone-Drikk et stort glass vann før måltider, da blir du fortere mett. Samt at du får i deg nok væske.[;)]


I know, jeg gjør det. Men jeg spiser så lite mat at det er derfor jeg ikke blir mett. Uansett hvor mye jeg drikker. Og så skal jeg liksom være flink til å spise små måltider, men hyppige. Kjøss mæ i rævva, sier jeg bare da. Det er jo ikke mulig!! Så.. Jadda her går det unna. Urk!!

************************

Jeg digger å ligge i sofaen!! For da kjennes/ser magen så flat ut, heheh!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Og ellers, så skal jeg til osteopaten igjen i morgen tidlig.... [:(][:(][:(] Jeg gruer meg så hinsides at jeg klarer ikke beskrive det engang.. Det er så syyykt vondt når han drar kroppsdeler ut av ledd og korrigerer( knekker) de på plass.. Noen steder er ikke så ille, men de fleste stedene er helt for jævlige, rett og slett... [&o][&o][&o]

Jeg vet jeg MÅ gå igjen, for det er jo tross alt snakk om helsen min og sånn, men.... snufs.. Jeg gruer meg uanset... [:o]
 
ORIGINAL: sorciere_

kan eg berre DRA meg i seng, snart?!! :P ja, det hadde vert FINT!!=P



Hoh, kjenner det følelsen... Jeg er altfor treig til å finne senga STØTT! Driver liksom å skal legge meg i minst 2-3 timer før jeg faktisk får sulla meg i seng[&:] Også blir jeg helt ødelagt på morrakvisten, og det blir til at vi ligger i senga til langt på dag... Stakkars snuppa kjeder seg jo kvakt i hjel omtrent bare fordi mamma ikke orker å stå opp[8D] Hehe...

I dag hadde jeg stoore planer om å legge meg kjempetidlig, sånn at jeg kanskje klarte å stå opp litt tidligere og få noe ut av dagen, men det ser dårlig ut i dag også gitt, klarer jo ikke å rive meg laus fra dataen[8D] Hehe
 
Netto: nett som å høyre meg og joakim! han er superhappy og smiler frå øyre til øyre når eg ENDELIG drar meg opp av senga:P babla og kosa seg:P

dørti:
 
oh.. trone: høyres kjempefælt ut!! =( *blåsepå*

håper gubben din duller masse med deg når du er ferdig!

dørti: krysser fingrane for deg!:)
 
God natt[:)] Skal bare koke flasker og lage mat til Iver så er det rett i seng....tror jeg[:)]
 
Håper virkelig det blir siste timen din dørti!! Jeg får en skikkelig smell i kroppen den dagen jeg har blitt knekt på og dagen derpå. Så blir to to døgn med ekstra smerter. Men men.. argh..

Du får sove godt og drømme søtt da!! Og lykke til hos knekk-knekk i morgen!!! :)
 
eg tenker at kanskje eg berre skal komme meg i seng... [8|][X(] har naglebit i puppane, så kanskje påtide å vekke joakim så han kan gjere jobben sin!:P
 
Ja... Jeg har bare vondt i meieriet jeg, spreng og verk. Men det kommer jo nesten ikke noe melk ut da.. Møkkakropp. Hva er det som IKKE har vært ødelagt i denne kroppen.. Samboern har sluttet å bli overrasket når jeg skader noe. Er så typisk meg.

Du får ha happy ammings sorc og sove godt når du legger deg :) :) :)
 
ååh...? det er jaggu urettferdig! du får plagene, men ikkje "godene" liksom?? [>:] Skikkelig urettferdig!!  så har vi meg som slepper unna med nesten alt... [:-]

må sove godt du også når du går å legger deg [:D] *Smask*
 
Natta alle sammen, rekke en times søvn før det e matatid [:D]
 
ORIGINAL: Trone

Og ellers, så skal jeg til osteopaten igjen i morgen tidlig.... [:(][:(][:(] Jeg gruer meg så hinsides at jeg klarer ikke beskrive det engang.. Det er så syyykt vondt når han drar kroppsdeler ut av ledd og korrigerer( knekker) de på plass.. Noen steder er ikke så ille, men de fleste stedene er helt for jævlige, rett og slett... [&o][&o][&o]

Jeg vet jeg MÅ gå igjen, for det er jo tross alt snakk om helsen min og sånn, men.... snufs.. Jeg gruer meg uanset... [:o]

Kjenner meg igjen[&:]
Var hos min osteopat (eller som sambo sier "ostemannen") i forrige uke og fikk behandling i den ene hofta... Fy søren kor ondt da va. Han både hoppa på meg og dro me halvveis a benken, så e mått hold me fast, også sku han ha meg t å vrikke på rompa foran han
Han gjorde det først, også sto vi nu der og vrikka og dansa[:-]
Burde ikke vær lov me kjekke mannfolk som skal behandle folk[&o] Også e han bare 1 år eldre enn meg... Om e ikke va misfornøyd m kroppen min, så ska e ligg på benken i bare undertøyet ved behandlinger.... [>:]
 
Jeg sovnet ikke før 4 i natt og måtte opp kl 6. Og vært oppe siden. Gullet er helt tett i nesa og supertrøtt.
Og gruer meg sååååååååååå!!!!!

Sofie, de er sånn ostemannen min også gjør, vrir, vender, river og sliter [:(][:(]

Må dra nå [&o][&o]
 
Back
Topp