Den offisielle skraveltråden!

jaaa :( har begynt å smelte no, men vi bur så høgt oppe at snøen ligger fremdeles =( ;P
eg og vil ha sol og varme!;D
 
Malin veger 4,8 kg no   Har lagt på seg 163gram per uke, siste 3 ukene [:D][:D][:D]
 
såååå bra svartengel[:D] flinke Malin ;D
 
ORIGINAL: juneb

såååå bra svartengel[:D] flinke Malin ;D


Ja kjempeflink Malin[:D][:D] Men det er skikkeleg vanskelig å amme syns eg, det er tungt og gir meg meir smerter i ryggen. Men mammamelk skal hun få uansett[:)][:)]
 
Trone- tipper det var samboeren du va sinna på i natt...


Nu e da full vask og avtining av kjøleskap m fryser.. Får nu håp at e bi ferdi før da bi natt[8D]
 
dere som ser på cæsar ;)
 
det er slitt mellom kim daniel og (jannicke?) i virkligheten[:-][:-][:-] ( storm og cecilie )...
 
Juneb : har ikke kommet meg ut enda [:D] jeg og snuppa sovnet i stad når jeg ammet henne(i senga) hehe.. men skal ut nå snart.. samboer jobber helt til kl 20 i dag så noe må jeg finne på [:D] skal ha aloooone time i kveld.. om emilie er våken da skal samboer ta henne for mamma skal koooose seg med fruktsalat, unge mødre og PARADISE [:)][:)][:)]
og forresten, digg å ha tv søndag med alle reprisene altså [:)][:)][:)]

Svartengel : Sååååå flink Malin er :) godt å se at de legger på seg :)
 
ååååååååååh.. da MÅ marius hit idag og fikse så jeg får inn kanal FEM.. for den er litt fuck ..[:-] SKAL se unge mødre ja ;D
 
Helt riktig jenter!! Nå kryper han igjen.. Så får bare se hvor lenge de varer gitt..
Fredrik har treg mage i dag så her går i det i malt på tutten så det jomer etter, dakkars...
 
uffa da.. dakkars Fredrik.. gi Fredrik en stoooooor klem
 
Han sovnet igjen nå heldigvis. Håper det går over mens han over dakkars.. Vil ikke ta han med ut på trilletur mens han har så vondt.

Skal hive meg på spinningsykkelen nå jeg! Strammet opp denne gamle kroppen en goooood del!! Trenetrenetrenetrene!! iiik!
 
trene ja[&o] det er en fin ting[&o][;)] hadde kanskje hjulpet litt på kiloene.. gikk så fint de første ukene - var 4 kilo lettere enn startvekta 2 uker etter fødselen og nå har jeg gått opp 5(!!!!!!!!) kilo. har hatt så syyyyykt godtesug[&o] men nå er det hardere tider i hus[;)] har fått mannen til å gjemme alt godteriet som vi kjøpte i sverige i helga![;)]
 
Tobias sitt å ler av 7th heaven som går på tv. E følger med på den serien. Sjelden å høre at han flira skikkelig, men nu gjør han det. [:D]
Han e visst helt med i tv-en[8D]
 
Fredrik kommer til å våkne igjen nå for nå begynner home&away heheh!! Det liker han :) :)

**************

Jeg gikk opp 31 kilo og jeg har 8 kilo igjen til startvekten. Men jeg vil ikke tilbake til startvekten, bare ned 5 kilo til ca. Men jeg mååå stramme inn på mage og lår ellers kommer jeg ikke inn i kjolen!!! Iiiik!!!!
Og spes vanskelig er det når jeg ikke kunne trene før nå! Sukk.... :(
 
Trone-Drikk et stort glass vann før måltider, da blir du fortere mett. Samt at du får i deg nok væske.[;)]
*****************************************************************************

Ellers har e bada Tobias og faren har gitt han en flaske mme. Før e bada Tobias så amma e han. Men kor mye han egentlig drakk av puppan må føglan vet, for han drakk nesten 180 ml etter badet...
Nu ligg han å småslumra i senga si. Bi vel neppe å søvne ordentlig for natta før kl 22, men han lika å ligg å slapp av før han tar natta. Skrik når han mista smokken og hvis han fortsatt e sulten. Ellers ligg han å ser på veggteppet over senga si.
E fikk vaska kjøleskapet i dag og tint av fryseren. Og vaska 2 maskina m klær.
 
June må egentlig legge seg [:-] MEN det er lettere sagt enn gjort[:(]
 
Back
Topp