Den offisielle skraveltråden!

He he he he!!! Det er brabra!!

**********

Nå fikk jeg lyst på ferskt brød med leverpostei, salt og agurk.. [8|] Men skive er fyfy for øyeblikket. Og jeg har ikke noe annet sunt å digge inn nå :( Får lage meg en salat jeg da..
 
ORIGINAL: Trone

He he he he!!! Det er brabra!!

**********

Nå fikk jeg lyst på ferskt brød med leverpostei, salt og agurk.. [8|] Men skive er fyfy for øyeblikket. Og jeg har ikke noe annet sunt å digge inn nå :( Får lage meg en salat jeg da..


hva med knekkebrød?
 
Nåååååååååå må jeg hive meg i senga!! Skulle lagt meg for flere timer siden, men rævva var visst veldig tung i kveld .... hehe!!

Nattti skjønne snupper!! :)
 
Sååå bra at du har sovet svartengel [:)][:)][:)]

Juuuuuune : Sa du nei?? hehe.. jeg forstår deg jo.. men hallo.. det er jo drømmen din :D
syns det var utrolig snilt av han :) skjønningen <3 får jo ikke all verden av å være i permisjon så han tenkte sikkert at lommepenger klarer du å spare opp så han ville spandere turen :) åååååh, kjenner jeg blir misunnelig på dine vegne.. jeg vil også til NY [:-]

TEEEEEEENK PÅ DET DU [;)][;)][;)]
 
Og amma 00.30, 3.30 og 6.10[:)][:)] Nett ferdig med eit måltid og har hittil bare gitt litt ca 10ml MME[:D][:D][:D]
 
t0mmelise: det bli NY tur i oktober[:D] shiiiiiiiiit ass.. nå gleder jeg meg jo bare SYKT!!!
 
ORIGINAL: juneb

t0mmelise: det bli NY tur i oktober[:D] shiiiiiiiiit ass.. nå gleder jeg meg jo bare SYKT!!!



jiiiipppiiiiiiii

åååh, heldig gris :) jeg å vil :) hehe...

men du fortjener det :) snille shæresten din [:)][:)][:)]
 
Nu driv sambo å støvsuga heile leiligheten[:)] UTEN at e ba han om det[8D]
Han e veldi flink og hjelpsom.

E måtte på legevakta i går kveld[:(] Fått vondt i området der urinblæra er, men er ikke sånn UVI med masse springing på do for å få ut 2 dråper.. Fikk pencillin i fall det var det, men aner ikke. Vondt enda.. Urinprøven var fin og normal, samme med CRP, så ka som feila meg ana e ikke. Får håp at pencillin hjelp.. Søv urolig i natt, hadde en go del smerter, men ville ikke ta voltaren... Redd for å overføre noe t Tobias via mm....[&:]
Legen tok en G.U på meg, så e veit nu at alt e på plass der oppi etter fødselen, og at da ikke va noe galt me livmora[:)] Han sa iallefall ikke noe om at ting ikke va på rett plass[8D]


Og nu e da full vinter igjen her[>:][>:][>:] [:@][:@][:@]
 
skravletråden må OOOOOPP [:D][:D][:D]

jeg ser på svinesund greiene på tv3.. helleeemååååne for noen draaaags [:-][:-][:-][:D][:D][:D]
kjører rett inni heisen
 
Katta e spinnvill i kveld. Nu har ho tatt knekken på en papirbit.. [&o]
Tobias har ligget våken ei stund, men nu trur e at han søv...
Sambo leka emil og sett i uteboden og snekra opp noen hylla og rødda litt der..
 
Sukk.....her har tre små prinser sovet siden halv 8.......*deilig*.....[;)]
 
Trone: Uffe.. Kva har skjedd no?

Kva skal dere jenter i dag? Me skal snart på helsestasjonen, for veging og preiking [:)][:)]
 
Her er det ingen planer gitt.. blir nok en lengre trilletur [:)] må få av disse kiloene [8|][&o]
ellers gleder jeg meg ihjel til paradise hotel :D wiiiiiii..

Oppdater oss etterpå da åssen det gikk på veiing svartengel [:)]
 
tittei=D
Her har snøen lagt seg... IGJEN!!:P kjedelig :(
eg stinker fisk etter gårsdagens tranprosjekt med gullet! Han hadde ikkje lyst å opne opp munnen [8|][X(]
så det er planen min for i dag=) Ta meg av gullet og å dusje... ;D
 
Her har e funnet ut at e hadde tydeligvis en UVI i helga, og e gla førr at e dro på legevakta på lørdags-kvelden.. (Ka ainna ska man bruk lørdags-kveldan tell nu?? hehe)
Fikk pencillin selv om e ikke ha sånn typisk UVI-tendens.. Har fortsatt ikke de vanlige greiene, men tydelig at pencillin tar knekken på noe.. Så da bei 7 dagers-kur..
Der kom katta hoppanes opp. Ska sett i vindu og sjå ut.
Gullet får tran-pulver som resulter i at vi slipp unna stink-kluter osv. Har sjekket at man kan gi det til babyer, og det kan man. Så de som er medlem i shine, kan gi nucleomega t babyer. Han elsker det og smatter ivrig når han får litt på ei skjei. Svelger det ned med melk.
Våkna i morges med vondt i ryggen[:'(]
Gikk på trilletur t butikken og tilbake. tungt når man ikke e i slag og samtidi har vondt i ryggen.. Nu hold e på å ska vask i kjøleskapet.
 
hva har skjedd Trone snupp? gooood klem til deg
 
t0mmelise jaaaaaaa vi gleder oss til paradise..! og jeg gikk glipp av det svinesund greiene igår[:(] jeg og shørsten satt og så reprise av alt vi gikk glipp av forrije uke ;P hehe!! artiiig..!
 
sorciere_ : æsj har snøen lagt seg hoss dere .. KJIPT !! var den snø stormen her igår i kanskje 5 min men var ikke hvitt på bakken en gang etterpå ;P hehe!! her er det tørt og sol og blå himmel[:D] *sommer*
 
BTW t0mmelise .. du er en skikkelig SPREKING[:D]
 
Back
Topp