Den offisielle skraveltråden!

åååh, tusen takk jenter [:)][:)] er det bare meg eller kan man ikke høre det nok ganger? [:D][:D][:D]
Nydelig Nora også june, heeeelskjønn <3

Tu : Tror ikke jeg har sett bebissen din? Men kanskje du har bilde på face?? :)
 
Det er nok ikke bare deg, t0mmelise, får sånn kan man ikke få høre ofte nok[:)]

Nei, har ikke lagt ut bilde av Ida Johanne her siden hun var nyfødt på sykehuset (og da var det sladrevennen min som gjorde det), har ikke satt meg inn i disse bildegreierne her ennå *flau*

Men hun er jo selvfølgelig aldeles nyyyydelig!! Helt objektivt, altså ;)

Tror det er noen bilder på facebook, men ikke mye bilder der heller nei.
 
Tu : Fant ingen bilder på face av datteren din men skjønner hva du mener med det bilde greiene her inne [:D] får det ikke til jeg heller [:D]
kan tenke meg at hun er NYDELIG ;) også så fint navn da :)
men må bare kommentere en annen ting jeg, du var en aldeles nydelig brud :) utrolig fin kjole :)
 
t0mmelise: jeg så at det ikke var noen bilder der, så jeg var inne på mannen min sitt album og tagget et bilde av barna våre. Kanskje ikke det fineste, men nå er det nå et ihvertfall ;) ser ut som om Ida er "flaskebarn" på det bilde, men det er hun ikke. Hun har prøvd flaske to ganger, og det var én av de to gangene :)

Takk for det! Må vel kommentere at faren min er trafikkskadd, og at det var veldig spesielt at han leide meg opp der (var vel egentlig mest jeg som leide han...)
 
ååå, så utrolig fint *rørt* det kan jeg tenke meg var ett fint øyeblikk for både deg, han og resten av familien og vennene dine [:)]
jeg tror facen min har klikka i dag, gikk innpå deg men fikk ikke fram noen bilder.. drita lei av at facebook klikker hele tiden.. hehe..
men prøver igjen i morgen jeg :) nå må jeg mate :D hehe.. snuppa våknet nå :D sovet godt siden kl 18.30 :) heeeerlig :)
 
ORIGINAL: t0mmelise

ååå, så utrolig fint *rørt* det kan jeg tenke meg var ett fint øyeblikk for både deg, han og resten av familien og vennene dine [:)]
jeg tror facen min har klikka i dag, gikk innpå deg men fikk ikke fram noen bilder.. drita lei av at facebook klikker hele tiden.. hehe..
men prøver igjen i morgen jeg :) nå må jeg mate :D hehe.. snuppa våknet nå :D sovet godt siden kl 18.30 :) heeeerlig :)

Ja, det var veldig spesielt, og veldig mange som gråt! Like etter at han ble påkjørt lå han i koma i ca 3 uker, og vi fikk høre at han var hjernedød og ikke kom til å våkne igjen, så han har gått en lang vei kan man si...

Tror alle er plaget med facebook innimellom, men det er vel ikke så rart...
 
ORIGINAL: Tu

ORIGINAL: t0mmelise

ååå, så utrolig fint *rørt* det kan jeg tenke meg var ett fint øyeblikk for både deg, han og resten av familien og vennene dine [:)]
jeg tror facen min har klikka i dag, gikk innpå deg men fikk ikke fram noen bilder.. drita lei av at facebook klikker hele tiden.. hehe..
men prøver igjen i morgen jeg :) nå må jeg mate :D hehe.. snuppa våknet nå :D sovet godt siden kl 18.30 :) heeeerlig :)

Ja, det var veldig spesielt, og veldig mange som gråt! Like etter at han ble påkjørt lå han i koma i ca 3 uker, og vi fikk høre at han var hjernedød og ikke kom til å våkne igjen, så han har gått en lang vei kan man si...

Tror alle er plaget med facebook innimellom, men det er vel ikke så rart...


ååååh, så godt å høre sånne solskinnshistorier [:)][:)][:)] *frysninger* nå ble jeg glad :) kan tenke meg du er stolt over pappan din ja [:)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

så utrolig fine bilder trone, ååå det så skikkelig koselig ut med vorspiel :)
måtte le litt når jeg så hånda di, det så veldig vondt ut men jeg ser for meg at du bruker de som trommestikker ja.. det var ikke bare ett par blåmerker liksom [:D][:D][:-][&o] men det er jo ett godt tegn på at det var en vellykka kveld og konsert [;)]

Jeg og samboer har nettopp hatt lunsj med reker [:)][:)][:)] mmmmmm [8D][8D]


He he he! For å si det sånn, dette er den "fineste" håndene jeg har hatt på konsertene de sine, hehehe!!! Men faktisk så trommet jeg ikke så mye denne gangen. Hadde nok med å synge og å holde vekke noen idioter som sto bak meg. Og etter jeg tok bildet her, så har det dukket opp enda flere blåmerker, ha ha ha hah a!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: t0mmelise

så utrolig fine bilder trone, ååå det så skikkelig koselig ut med vorspiel :)
måtte le litt når jeg så hånda di, det så veldig vondt ut men jeg ser for meg at du bruker de som trommestikker ja.. det var ikke bare ett par blåmerker liksom [:D][:D][:-][&o] men det er jo ett godt tegn på at det var en vellykka kveld og konsert [;)]

Jeg og samboer har nettopp hatt lunsj med reker [:)][:)][:)] mmmmmm [8D][8D]


He he he! For å si det sånn, dette er den "fineste" håndene jeg har hatt på konsertene de sine, hehehe!!! Men faktisk så trommet jeg ikke så mye denne gangen. Hadde nok med å synge og å holde vekke noen idioter som sto bak meg. Og etter jeg tok bildet her, så har det dukket opp enda flere blåmerker, ha ha ha hah a!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]


hehe, huff da.. skjønner det går hardt utover hendene på konsert :) du får la de få litt fred før neste da [:D]
skulle likt å vært med deg på konsert for dette må jo bare oppleves [:D][;)]
var det sånn type idioter som kliner seg inntil deg og skubber å sånn eller?? [:-][:'(]
 
Du får bare bli med, he he he! Skal 25 sept, da skal de til Varhaug, Weee!! he he he!!
Jupp, sånne som tror de kan komme gjennom gjerdet som er foran scenen.. Ikke de smarteste folkene i skuffa nei.. Men jeg står bare pal fast jeg, flytter med absolutt ikke, he he !!!
 
HERREGUUD DETTA MÅ JEG DELE MED DERE SNUPPENE MINE!!!
 
jeg har jo SINNSYKT lyst til og dra til NY og har prata mye om det.. for søstern og har veldig lyst til det .. :) og NÅ NETTOPP fikk jeg meld av min kjære søte SØTE kjæreste hvor det stod. ORDRETT:
 
kjæresten min? hvis jeg spanderer flytur+retur+hotell til NY i 1 uke i oktober vil du være med da? avreise fra gardermoen og mellomlanding i brussel og direkte fra brussel til newark international. flyturen tar 12 timer. du trenger kun tenke på lommepenger :D
 
HERREGUUUD jeg fikk heeelt sjokk... takka nei til tilbudet på en VELDIG pen måte :) det er jo ALT for mye penger til att jeg tillater det, så jeg vil heller spare opp penger så kan vi dra når jeg har spart..! men heeeerrreeeeguuuuud så SØT han er...!
 
must be the best <3
 
Og han inkl Nora .. :O
 
oh yes duu[:-]
 
ja helt utrolig shønn <3 hehe!! men fikk ikke lov og si nei enda, måtte tenke på det!!
 
så da får jeg tenke litt og se :)
 
blir ingen gifting nei[:D]ingen problem.. hehe...
 
klart det! dere får info så fort jeg får ringen på fingern :) ( håper det er en gooooood stund til ennå )[:)][:D]
 
Back
Topp