Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: el nino

er vi begynt på missekåringen? hvordan funker det.. jeg og vil bli stemt på... men har vel vært for lite aktiv til at noen har lagt merke til meg... ka kunne eg blitt mon tro? hmmm.. miss gulpeklut! [:)]



Eg vart gulpa ut på hele høgre side, frå puppen (og ja, den var full av gulp) og helt ned til hofta. Og det på Egon såklart Og når eg tørket det bort, så kom såklart ein mannlig servitør[&o][&o]
 
Hei snuppa! :)
Ja, fikk sovet til 11 tiden. Da ringte min tante som er på IKEA og lurte på om de skulle kjøpe med noe til oss, he he he!!
Så da gikk jeg i dusjen og stelte meg, men når jeg kom inn i stua så var det helt tomt her... Sender mld til samboern og han og gullet er på tur. De er hjemme om 30 minutts tid. Kunne jo kanskje sagt i fra om det da, så jeg slapp å stresse når jeg stod opp, men men.

Da blir det Arendal/Tromøya i dag! Til onkelen til samboern, han skal være toastmasteren vår. Så jeg har printet ut en del notater og tips og triks til han. Han har aldri gjort dette før, så han ville gjerne ha litt hjelp. Og det skal han få! [:D][:D]
 
Trone: Ja må gi beskjed når han tek baby ut, kunne tatt meir ein springe gjennom dusjen dusj då[:)][:)] Blir kjekt med enda meir bryllupspreik i dag då [:)][:)]
 
Her er litt bilder :)

Venninna mi og jeg hadde reker på vorspielet, he he he!! Utrolig digg!! Så dro vi til byen og hang med gutane før konserten. Og jeg husket å ta med hårbånd til han ene *flinke meg* He he!!

Jeg har en tendes til å leke trommestikke når jeg er på konserter og det får jeg bevis på dagene derpå.. Noe bildene viser..



 
Vært på shopperunde med svigermor. E trilla vogna bort t senteret og min kjære henta mora og kjørte dit. (Mora sitt i rullestol) Så gikk e heim etterpå. Nu e sambo på jobb en liten tur og så sku han å handle.
Gullet har nettopp fått pupp, og ligg nu i vogna og jobba med papirarbeid.. hehe (bæsjebleie)
Må stell han også ska han få ligg å tren på pleddet på gulvet. Legg han på magen.
Sola skinn og da e 2 grader....
 
så utrolig fine bilder trone, ååå det så skikkelig koselig ut med vorspiel :)
måtte le litt når jeg så hånda di, det så veldig vondt ut men jeg ser for meg at du bruker de som trommestikker ja.. det var ikke bare ett par blåmerker liksom [:D][:D][:-][&o] men det er jo ett godt tegn på at det var en vellykka kveld og konsert [;)]

Jeg og samboer har nettopp hatt lunsj med reker [:)][:)][:)] mmmmmm [8D][8D]
 
Reker.. Nam nam! :)

Æ har akkurat kommet hjem fra en trilletur på ca 3 tima. :) Flink, hæ?
Gikk en liten tur, før æ gikk til kjøpesenteret. Og møtte sl0th. :) Det va koselig. :) Og så trilla æ hjem. Nu ligg (fortsatt) tøtta i vogna ute, mens ho mor har hengt opp en maskin med klær og satt på en til. :)

For en nyyyydelig gutt sl0th har. :)
 
Så flink du er Mialille :) slettes ikke værst med en 3 timers lang tur [:)] de sover jo så godt ute også [;)]
 
eg får sommarfugla av joakim!!! [:D] støtt og stadig:P trudde forelskelse pleide å gå over:P men ikjke med han.. aldri;P er ikkje sjans!=D



Og i dag slo eg han.. så han begynte å grine [:(][:(] puppen min var litt på spreng, så trur han fekk masse på eing ong, så han svelgte vrangt.. så såg berre at han prøvde å brekke seg uten å få til å hoste.. (laga sånn brekke seg grimaser, om dåke skjønna??)
Så eg slo han i ryggen og kjefta på han fordi eg blei så redd.. trur eg kalla han ein tosk eller idiot eller noke..
Å guud så godt det var når han lagde sånn viiinelyd når han trakk inn pust igjen! og så begynte han å grine ;p
 
huff kjeder meg fælt [8D] begge barna sover og mannen jobber som vakt på ett russearrangement , og blir borte til 03.00 i natt. han jobber litt ekstra i helgene når det er arrangementer og sånn , og det er så kjeeedelig , men det er godt betalt da [:D] ..
 
Huff så ekkelt sorc [&o][&o][&o] hadde nok reagert på samme måte jah.. må hilse fra meg å si at han må ikke skremme mamman sin sånn for da blir hun så redd stakkars :)

hmmm.. nå så jeg norvegia reklamen på tv, den der med hun læreren som sitter å spiser skiven sin mens hun snakkes med elever.. også ser jeg at hun har eple skiver oppå hvitosten [:-][:-][:-][:-]

er det normalt?? [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: t0mmelise

Huff så ekkelt sorc [&o][&o][&o] hadde nok reagert på samme måte jah.. må hilse fra meg å si at han må ikke skremme mamman sin sånn for da blir hun så redd stakkars :)

hmmm.. nå så jeg norvegia reklamen på tv, den der med hun læreren som sitter å spiser skiven sin mens hun snakkes med elever.. også ser jeg at hun har eple skiver oppå hvitosten [:-][:-][:-][:-]

er det normalt?? [:D][:D][:D]



jeg har aldri sett noen som har hatt det , eller hatt det selv[8D]
 
ORIGINAL: t0mmelise

Huff så ekkelt sorc [&o][&o][&o] hadde nok reagert på samme måte jah.. må hilse fra meg å si at han må ikke skremme mamman sin sånn for da blir hun så redd stakkars :)

hmmm.. nå så jeg norvegia reklamen på tv, den der med hun læreren som sitter å spiser skiven sin mens hun snakkes med elever.. også ser jeg at hun har eple skiver oppå hvitosten [:-][:-][:-][:-]

er det normalt?? [:D][:D][:D]

kjempegodt [:D][:D]
 
hmm.. ja da får jeg prøve det [:)][:)][:)]

* Prøver å IKKE være kresen lengre* [:)][:)] har faktisk begynt å spise mye som jeg ikke likte før [;)]
 
Emilie er jo bare NYDELIG da
 
Back
Topp