Den offisielle skraveltråden!

Reprise av paradise!!!!!!!!!

Men hvem er hun med de heftige kraftige brynene fra rogaland..??? Crap. Hun må jo ha kommet inn en av de få gangen jeg ikke har sett på!!!
 
thea er i vimenn denne veka!:P men ikkje til å kjenne igjen!=) Bildet er definitivt fiksa masse på;D (men ifølge folk som har sett vimenn damene blir alle fiksa ein del på... [8D]) 
 
Trone :Sååå kjekt med bryllups shopping :) føler du har veldig kontroll på alt jeg :) flink til å planlegge:)
Forresten, det er caroline fra sandnes( i PH) eller no i den duren, heeeelt merkelig dame.. og DE brynene da [:-] og sminken [:D]
LIKER IKKE VICTORIA!!!! BLÆÆÆÆH,.. og jeg som var såååå fan av stian.. IKKE NÅ LENGER.. huff.. likte karoline jeg.. men men..
gleder meg sånn te neste epsiode... victoria is going down bitch [:D][:D][:D]

I natt har emilie vært sååååå flink :)
fikk mat kl 22, sov helt til kl 04.30.. fikk mat og sovnet med engang :) og sov til 07.30 :) wiiii... jeg er kjempe opplagt og skikkelig klar for en ny dag.. skal ut å gå tur og kose oss :) samboer har fri helg så det blir stas :)

Ha en fin dag snupper [:)][:)][:)]
 
Go morn. Etter en rolig natt...( Tobias søvna kl 00.15 i natt, og søv t kl 06) så har e fått spist frokost, sendt sambo på jobb, tatt meg en dusj, også sku e sætt me å amme gullet, men trur dåkk ikke at han va søvna da??? Jo, så da pakka e han inn og satte vogna på altan. Han lå i vogna på stua mens e dusja. Så e hengt ut klær i stedet for å amme [8D] Må vell vekk han snart og gi han litt mat før vi ska t lægen.. Sånn at han ikke e så sulten der...

Og i dag skinn sola. Men da e bare 2 grader, og ligg sny på marka. Så da bi på med tykke klær før e går ut.
 
Kremthoshark eeeh... Tør ikke si hvor lenge vi lå i senga i dag, gitt!! He he he he!!!

Nå sover han igjen, så jeg slapper av på sofaen. I kveld skal ei venninneo gjeg på Vassendgutanekonsert. Det blir sååååå bra!! Har ikke vært med de siden før jeg ble gravid, så det er jaggu på tide!!! :) :)
 
Ååååh, vell også på vassengguttan[:(]
Tobias digga den ene sangen. Da han lå i magen og vi satte på den sangen så hoppa og dansa han[:D]
*ammetåka e på plass i dag.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................tenker............................................................................................................................................................................................................tenker.....................................................................................................................................................................................................Jo, sangen heita Granada[:)]*
Hehe..
 
ååh så koselig da Trone ;D[:D] da må du kose deg MAX[:D][:D]
 
Ååååå kose deg masse masse på vassendgutane Trone De er kjempe bra
 
hoho....

kos dej me Vasshauda Trone [:D][:D]

Køyre Granda, jada... De e'kje noke lada. En slike bil ja du må ha[;)]

He nettopp vore storkalas for na Arthur her heime faktisk :) Feira 30-års dagen sin at me svigerbroren [:D]
 
mmmmmmmmmmm! kotteletter og potetsalat[:D] *yammiii*
 
skjønner ikke en dritt jeg!! skal vi ha missekåring en gang til?[&:]
 
ahhhaa ;D det er ikke den samme neeei[:D]
 
eg har vert på nach med to frå vassendgutane:P
x-en min jobba med han eine før... :P
lurer på om han eine var utro mot kona si... [8|]
 
er vi begynt på missekåringen? hvordan funker det.. jeg og vil bli stemt på... men har vel vært for lite aktiv til at noen har lagt merke til meg... ka kunne eg blitt mon tro? hmmm.. miss gulpeklut! [:)]
 
ORIGINAL: tausa

hoho....

kos dej me Vasshauda Trone [:D][:D]

Køyre Granda, jada... De e'kje noke lada. En slike bil ja du må ha[;)]

He nettopp vore storkalas for na Arthur her heime faktisk :) Feira 30-års dagen sin at me svigerbroren [:D]


Ja, stemmer det, he he he! Han nevnte det i kveld hehehe!!!

Fytti jeg er trøtt nå!! Og hånden min ser jo som vanlig ikke ut... Hoven, blå og rød og jada, he he he! En typisk Tone-har-vært-på-konsert-kveld he he he!!

Får skrive mer i morgen jeg. Må jo tross alt opp om ett par timer og gi mat. Hmrpf... Jaja!!

Natta da jenter!! Så får dere kose dere i natten:) :) Nuss og klem!! :) :)
 
Back
Topp