Den offisielle skraveltråden!

jaaaaa[:D] hadde vært suuper koselig .. skulle bodd nærmere altsåå :)
 
så koselig med bryllupsshopping tonemor[:D] virker som om du har absolutt alt under kontroll til bryllupet ditt!![:D] (jeg hadde ikke kontroll på noe jeg til mitt[;)] eller hadde jo det men brydde meg ikke så mye om detaljene og sånt da! ville bare bli gift - samme hvordan bryllupet var[8D])

og jeg gleder meg også til paradise ikveld!!! juhuuuu!! [:D][:D] *litt flau også[;)]*
 
He he he!!! Har en del igjen gitt! Men det er sånn som jeg kan gjøre inni mellom og sånn. Ting som tar tid, men det trenger ikke være ferdig før selve dagen. Eller dagen før dagen da, siden vi skal pynte på fredagen. Er verre med T, han har ikke sett på dress enda.. Iiiiik! He he he!!

Paradise har vi ikke sett på lenge! Hmm.. Ammetåke i heimen.. hehe!!
 
Hm. Spent på om bestevenninna mi kjæm seg i fra Frankrike i helga. All flytrafikk e stengt... Og på mandag ska ho på jobb[&:]
Grr.. I går va sambo og levert tv-en tebake t butikken, førr han va sikker på at vi sku få ny-tven i dag. Så her sett vi da UTEN tv[:@][:@]
 
Les dette.. Skjedde rett utenfor soveromsvinduet. E satt ved dataen da dette skjedde(vi har dataen på det ene soverommet.) Så e så alt..[&:]

http://www.an.no/nyheter/article5072609.ece
 
Ja. E hørte ropan fra ho drosjesjåføren og snudd meg for å sjå ka da va slags roping utenfor. Da så e alt... Huff..
 
åååååh hvorfor går alt for norge sammtidig som paradise [:@] idag skal dem jo være russ i alt for norge... jaja.. finne ut når reprisen går da[8D]
 
ORIGINAL: juneb

åååååh hvorfor går alt for norge sammtidig som paradise [:@] idag skal dem jo være russ i alt for norge... jaja.. finne ut når reprisen går da[8D]


Jaaa I know!!!!!!!!! ARGH!!!!
 
mhhm.. teeeit..[X(]
 
ååååh det er jooo sååå gøy på alt for norge[:(] ( sniiiker der i reklama )
 
NÅ liker ikke june stian såå godt lenger .. + att DUMME victoria.. usj...[:'(]
 
åååååååååååååååååh klarer ikke vente på neste episode av paradiiiiise..[:-] nei og NEEEI!!! kan jeg se det på nettet trur dere??[8|]
 
veeeeldig utålmodig.. hehe!! trur du det går?? må gå på tv3.no og sjekke jeg... helt abstinenser her jeg assåh[:-] må jo vente til MANDAG.. whaaat??
 
Tjihiiiiii.. Nå koser jeg meg, hihi!!! Passordene mine på jobbmailen var gått ut, så jeg godsnakket litt med en kollega som fikk ordnet det slik at jeg kan sjekke mailen igjen ,hihihi!! *gnir meg i hendene*
Siden jeg ble sykemldt i beg av des så har det "bare" kommet 300 mail, weee!! He he he he!!!
 
Hvor jobber du Trone??

I dag har gubben her tatt tattoo- navnet til gutt nr 2 på armen[;)] Ble så fint, att ;-)
 
jeg jobber innen sikkerhet :)

Åååh, jeg skal også ha navnene til gullene. Vet ikke hvor ( må passe inn med de jeg har fra før), eneste jeg vet er at jeg skal ha de på latisnk eller keltisk, bare fornavn pluss f.dato.
 
Back
Topp