Den offisielle skraveltråden!

Regn her i nord også...men har hatt meg en laang gåtur, godt innpakket i regnklær. Og lille Mia ligger og sover søtt ute i vogna...sover så godt og lenge i vogna at jeg blir bekymra av og til. [:D]
 
pera: deet hørtes jo suuper deilig ut :) hehe.. ja litt godt med regn nå faktisk[:-] hehe!
bra henne sover så godt i vogna si..
 
Ja er gla hun sover så godt i vogna, babyen blir uthvilt og mindre sutrete og jeg får litt alene tid til husarbeid og avslapping [:)]
 
det er sant :)[:)] trenger det innimellom..
 
åååå så bra lindkva[:D] når ungen er fornøyd er mamma fornøyd ;D hhe.. deilig att han sover godt om dagen da.. ingenting bedre enn det.. og JA tia flyr litt for fort.. koser mest mulig med jenta mi nå, går fort til hun blir så stor og kan dytte meg unna ;P hehe..
 
Så godt å høre at ting går bra lindkva [:)]

Nå har jeg og ei venninne vært på shoppingsenteret :) spist og kikket litt :) fant ett par små ting og fikk handlet litt mat..
nå har emilie fått mat så får vi se om vi tar oss en tur ut.. lurer på om jeg heller skal gå etter vi har spist middag :) så tar vi pappan med og vofsen :) hehe..

Juuuuuune : speeeennnende på paradise i kveeeeeld
 
t0mmelise: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. herremiin gleder meg sånn..[:D] er heelt avhengie.. dritt att victoria kom inn igjen[:'(] nå er det 2 jenter der jeg vils kal uuuuut ;P hehe...
 
ja møøøøøkkk [:'(][:'(][:'(] er mange der jeg ikke liker jah [:D]
men guuuuuuuuri det blir spennende i kveld :) ååååh, jeg skulle ønske det gikk på fredager,lørdager og søndager å.. AVHENGIG [:D]
 
Den lille sover søtt og jeg.. sitter her. [8D] Snart på tide å hoppe i dusjen, hente pappaen på jobb og litt rundtom etterpå.

Jeg har sagt at jeg ikke skal se på PH, men hvem er det som sitter og ser på det likevel? [8|] 
 
jaa skulle jeg ønske og [:D][:D] MÅ se det.. vil se det hverdag[:D]
 
ORIGINAL: sorciere_

hehehe;P 3 siste vekene før fødsel klarte eg nesten ikkje å gå... halta som ein trebeint!;P pressa bekkenet mitt for langt på ein gåtur... :( :(
men eg likte å vere gravid!=) Elska magen når den vokste!:) skulle berre ønske eg var like sprek når eg var gravid som eg pleide å vere!:)
og eg gleder meg til å bli sprek igjen!!;P


huff.. min kjære og eg skal liksom vaske hus i dag, men han sovna så seint (jobber natt) at eg trur ikkje det blir særlig med vasking, eg... :\ litt kjipt at han ikkje klarer å dra seg i seng, liksom:P

elles kan eg glede dåke med at joakim nesten ikkje har hatt magevondt *bank i bordet* sålangt i dag!!=) han har vert mykje våken, men ikkje så veldig mykje grining!!=) =) unner godgutten det!!=)


Jeg sa for bare noen dager siden at jeg ikke kunne fatte og begripe at dere savnet magen, og ville bli gravide igjen!
Men fy søren!! Nå vil jeg ha baby i magen igjen, hehe.. var så heldig å kjenne sparkene og dyttene innenifra.
Og når jeg pakker ned alle de klærne som er for små til Julie nå, så blir jeg nesten litt trist! De er jo ikke små så lenge..

Men når jeg tenker meg om.. kanskje greit å vente litt til. Heheh!!
 
åneei[:-] sorciere_ --! detta visste jeg ikke om deg [;)] ut med victoria og stine marie :) heia thea og emil og carl[:D] og stian[:D]
 
I dag har beybin og jeg vært på shopping. Dvs; jeg har handlet inn til bryllupet og beybin har hjulpet og bære, ha ha ha ha!!!! Men fikk gjort en del fornuftig da!! Weee!!!!!!!! [:D]
Jeg fikk handlet brudesko og masse glass som skal i baren.

Og vet dere hva???? Vi har fått vår første bryllupsgave hjemme!!!! [:)][:)][:)] I fra beybin, Anne Mathilde, moren og stefaren til beybin. De er bare superskjønne!!! Og ett kjempenydelig kort. Åååh de er herlige!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
sååå koselig da Trone :) kan tenke meg du koste deg på shopping idag da ja .. hihi![:D][:D] *misunne*
 
Back
Topp