Den offisielle skraveltråden!

lurer jeg på å ! jenta mi som var sååå liten [:-] hun har jo blitt såååå stor[:-] trenger ikke vokse såååå fort da[:(] men hun blir jo bare søtere og søtere <3<3 snart så er dem tenåringer[:-] ÅÅÅJ!
 
ehm sååå fort treng da ikke å gå[8D]
gjett kem som e mammadalt nu og ligg oppå me????....[8|] jo han som nekta meg å få søv.... gullet mitt
 
nei, får håpe det tar sin stund ;D hehe! gruer meg nemmelig til hun blir tenåring[:-]
 
å lille mammadalten <3 søøøten ;D
 
hehe. takki,takk[:)]
 
ORIGINAL: juneb

OG t0mmelise KOSE dere på treff hoss snegla vår idag [:D] * misunne, misunne*


Det skal vi gjøre vettu :)
emilie var 4960 sist kontroll [:D] da var hun 7 uker og 2 dager.. hoho.. lagt på seg 1,8 kilo på 7 uker hun [:D]
åååh ja de er sååå søte :) oioio, ja hun skal ta 3 mnd vaksinen?? jiiiiiiiizz.. tiden går jo så fort [8|]
emilie sender en stoooor kos til june og nora [:)]

nei nå må jeg gjøre meg klar :) 1 time til vi drar :)
 
åj.. vokser seg stor og sterk da ;D flinke Emilie[:D] Nora sender stoooor kos tilbake ;D !! ja dere må kooose dere :)
 
Hm... kan ikke si at e savna gravidmagen min..... Ikke kommet dit enda[&o]
E e så gla førr å ha Tobias ute av magen. E satt å så igjennom bildene av magen min på slutten.. Hjelpes, at e i det hele tatt klart å hold meg på beina... Og at e klart å gå i tillegg[8|][:-]
 
hehehe;P 3 siste vekene før fødsel klarte eg nesten ikkje å gå... halta som ein trebeint!;P pressa bekkenet mitt for langt på ein gåtur... :( :(
men eg likte å vere gravid!=) Elska magen når den vokste!:) skulle berre ønske eg var like sprek når eg var gravid som eg pleide å vere!:) og eg gleder meg til å bli sprek igjen!!;P


huff.. min kjære og eg skal liksom vaske hus i dag, men han sovna så seint (jobber natt) at eg trur ikkje det blir særlig med vasking, eg... :\ litt kjipt at han ikkje klarer å dra seg i seng, liksom:P

elles kan eg glede dåke med at joakim nesten ikkje har hatt magevondt *bank i bordet* sålangt i dag!!=) han har vert mykje våken, men ikkje så veldig mykje grining!!=) =) unner godgutten det!!=)
 
da har jeg vært på helsestasjonen idag[:D]
 
herremiiin og fort jenta mi vokser[:-] helt utrolig! hehe..
 
hun veide 2730 når hun blei født og nå veier hun 5410 [:-] ooh[:D]
 
også var hun 48 lang. og nå er hun 57,5 lang[:D] store lille jenta mi[:D]
 
sååå godt å høre at hun vokser seg stor og sterk june :)
emilie er også kremt, 57 cm [:-] hehe.. de vokser aaaaaaltfor fort [&o]

nei nå venter middagen, samboer kommer hjem anytime nå :)
blir torsk fyllt med hollandaise saus og poteter og grønnsaker :)
vil jo helst griiiiiilllleeeee [8|]
 
helledussen så lita ho var!! joakim var jo meir enn eit kg større når han blei fødd:P og han veger fremdeles meir enn ho! han vegde 5750 g når han va 5,5 veke!! [:-]
hm.. kanskje det ikkje er nora som er lita, men joakim som er litt stor??:P

Edit: vi seier det er ein kombinasjon! ;)
 
Var på kontroll med Tobias i går, og nu vei han 5390. Så han har gått opp 240 gram på 5 daga[:)] Gjett om e e gla førr da vi va på 2 mnd kontrollen så sa hs at han ha lagt litt lite på seg.. Men så har han nu strekt seg også... 58,3 cm. Så han bruka energien sin på å strekk seg[;)]
 
jaa er bra ;D
 
sorciere_ : hun var litta.. jordmødrene sa hun var "litt for litta" .. altså godt under snitte ;P hehe.. men hun tar det igjen rask hvertfall ;P whoohooO!
 
hehehe;) okai=) jaau.. når du seier det, så meiner eg å hugse at dei kalla joakim for ein stor gutt...hallo, han var jo pitteliten??:P 
 
Halloooo.. denne tråden kan ikke havne på side nr 2 [:D]
opp med seg :)

det er skikkelig grått og trist vær her i dag :( ååååååh, nå som vi var så vandt med nydelig vår vær.. grrrrr.. vil ut å gå tur jeg, hmm.. får se om jeg hopper i regn tøyet å går en tur likevel.. får dårlig samvittighet om ikke emilie får frisk luft en hel dag..
kanskje det blir en tur på kjøpe senter [:D] hehe.. ikke frisk luft det da men da har vi noe å gjøre :)

åssen har dere det da jenter?? fint vær der DU bor?? :)
 
trist vært her idag og.. passer bra til en drittdag så :)
 
blir sikkert godt med med tur Tine[:D]
 
Jeg ble sikkelig deprimert her i dag da jeg sto opp. Regna så det spruta ute! :(
Jeg skal på grillfest på lørdag, og håper ikke værmeldingen har rett, så det blir snø :(

... nå begynner sola å titte frem igjen da. Så kanskje det går bra :p
 
Back
Topp