Den offisielle skraveltråden!

tok vist feil, er møte kl 20 ;D AMMETÅKE!! [:D][:D] men hallo, klokka 7 - 20.. lett å bli forvirra;D 
 
Der søv Tobias[:D] Så deili å kan legg han kl 7 og ha resten a kvelden fri[:D] Håpa da vara, at han legg seg og søv med en gang han bi lagt..
 
her har eg kun kvelden fri dersom han sover litt på kvelden.. dersom eg prøver å legge joakim før eg har planer om å legge meg, så sovner eg berre ustelt i senga ilag med han, så.. :P


trur dåke eg kan blande sukkervatn og fennikel te?? 1 dl vatn, 1 ss sukker og feks 3 ss fennikelte?? blande sammen og gje han bittelitt?
 
da er det paradise, også mekke kaffe også er det bare og BÆLME..! blir ingen lett natt! Nora våkna halv 6 idag tidlig og ikke sovet mer enn max 15-20 min idag! og hun sover ikke got nå. våkner heletiden! stakkars hun er jo forskjøla da så er ikke lett og være liten[:(][:(]
 
men detta skjer da ikke ofte så inatt håper jeg det er BRA med aktivitet her altså[;)] hehe!
 
ORIGINAL: juneb

nå har jeg nettopp lagd meg middag jeg[:D] ostesnittsel med ris og (bearne?) saus[:)] * stolt av seg selv fortiden*[:D]


Kaloriiiiiiiiier!! He he he!!! Og nå frister du!!!
 
hehe[:D][:D]
 
BTW!
 
x'en mista lappen på mandag[:(] nå blir det lettvindt! og han som hadde skjerpe seg sånn og sett Nora og hjelpi meg md henne en del i det siste.! ;P
 
stikker bare innom for å si natta til dere herlige snuppene :)

nå skal jeg prøve å legge meg.. snuppa ligger å prater i vei i sengen sin.. er så merkelig uten samboer her.. han reiste til oslo i dag morges, dro herfra 06.30 og kommer hjem i morgen kveld.. han er med jobben på elektrofil messe.. koser seg, drikker.. show med thomas og harald :) kos for han det.. :) men rart uten han.. hehe..

men natta snuppser :) i morgen er det treff hos lille snegle og jeg gleeeeder meg sånn [:)][:)][:)]
 
Dere må kose dere masse hos sneglå da!! Hilse fra oss også :) :)

****************

Jeg er gjennomført trøtt.. Men hjernen klarer ikke koble av. Har altfor mange ting å tenke på og jeg orker ikke gjøre noe som helst nå. Jeg skulle trent, spist, brettet tøy, begynt på bordpynten, begynt på bordkort, hengt opp tøy, lagt på plass tøy, vaske kjøkkenet, ordnet litt til dåpen, laget handleliste og diverse diverse..
Faen jeg begynner å bli lei av å kjøre one-man-show her altså.. [&o]
 
neei? uffa Trone[:(] håper virkelig du fikk sove inatt.. er ikke gøy og ikke få sove! blir jo så sliten av det [X(][X(] Håper du sover godt i senga di nå :)
 
Åssen går det med lille Nora june?? har dere hatt en ok natt?? [:)]
 
jaaa[:D] det gikk helt utolig greit assåh :) la meg kl 12. hun våkna halv 5, sov til 8 og sovna etter mat igjen! men jeg våkna for FØRSTE gang så tidlig .. hah!! men gikk bedre enn jeg hadde trudd ja :) heerlig.. for vi skal på helsestasjonen og jessheim idag :P
 
sovet godt inatt du og Emilie da :D ?
 
ååå det blir spennende å se :) elsker å dra på helsestasjonen jeg [:D] blir liksom så stolt når du får vite hvor mye de har vokst og at de har det bra liksom :D hehe.. du må oppdatere oss etter dah [;)]

Joda jeg og emilie har kost oss i natt, hehe. hadde henne oppi senga på samboer sin plass i hele natt.. *kosemose* <3
vært litt våken med mating og kl 05.30 lå hun å prata sååå masse.. trodde at jada, nå må jeg sikkert stå opp med hun men hun sovna og da sov vi godt til 08.30 [;)] heeerlig.. nå sovnet hun ved siden av meg her på sofaen igjen [:D] najs [:)]

Ha en super fin dag i fiiiiiinværet :)
 
Formiddagsmat t gutten, så bi da ut i vogna igjen. så ska e prøv å få meg litt søvn. en som fant ut at da va mårra kl 5 i dag[>:] Og når han endelig søvna så bynt sambo å snårk[:(] så.......... gjesp!!!! Og når han slutta så bynt Tobias igjen. så sånn holdt de på resten a natta.... Opp kl 7 førr da sku sambo og e spis frokost. gullet va megavåken. så han satt i vippestolen ilag m oss.
 
diiiigg t0mmelise[:D][:D] er så koselig med di små.. kan kosemoseoverdose med dem når vi vil[:D] og er så koselig dem har begynt og prate for da er dem super SØTE <3 hihii!! jeg skal oppdatere vettdu ;D trur hun kanskje har runda 5 kg?[:-] blir spennende..! [:D] den 27 skal hun ta vaksiner[:-] det blir ennå mer spennende [:-] dakars :( ja jenta mi sover ennå hun! er nesten i sjokk her.. men det er godt da.. våken og opplagt etterpå da[:)] må gi Emilie en stoooor klem fra meg[:D]
 
sofie: ååh får håpe du får sovet litt da sofie :) dem blir litt døgnville når det er lyst så tidlig på morran og trur jeg! hehe... koselig att han sitter med dere når dere tar frokost da ;D snart så dem sitter i stol og spise ilamme oss ;)
 
OG t0mmelise KOSE dere på treff hoss snegla vår idag [:D] * misunne, misunne*
 
Ja. Ikke så mange mnd før de begynn me grøt.. Hjelp kor fort tia går. Syns ikke da e læng sia han va nyfødt og lå på sykehuset... Kor har tia fløg??
 
Back
Topp