Den nye oversikten...

MrsMeoh

Gift med forumet
Babyverden har endret utseende over listen som kommer opp når du bruker terminkalkulatoren, hva synes dere om den nye?

Selv synes jeg den er hakket mer kaotisk, og liker ikke at den tar så mye mer plass, likte at den andre var såpass komprimert... :smiley-ashamed004

Trist, synes den var så grei å følge med...

Syns den var knotete :-/ Og liker ikke det at man så lett kan komme borti "del på Facebook" :(

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Aner ikke hvordan den gamle var, hvis den ikke har blitt endret i løpet av de siste ukene ;)

skjønner ikke den jeg??? eller er det bare meg. klikker på at jeg skal beregne fra unnfangelsen, men får ikke lov til å endre dato?? er det noe jeg gjør feil

Babyverden har endret utseende over listen som kommer opp når du bruker terminkalkulatoren, hva synes dere om den nye?

Selv synes jeg den er hakket mer kaotisk, og liker ikke at den tar så mye mer plass, likte at den andre var såpass komprimert... :smiley-ashamed004

Trist, synes den var så grei å følge med...
hvor finner mann den oversikten, har prøvd å lete etter den, men etter 1. gang jeg så den så forsvant den bare :( synes alt i babyverden har blitt vanskeligere

skjønner ikke den jeg??? eller er det bare meg. klikker på at jeg skal beregne fra unnfangelsen, men får ikke lov til å endre dato?? er det noe jeg gjør feil
Samme skjer her også. Får det ikke til. Tror jeg fikk det til på mobilen i går, men ikke på dataen..

Den er helt grei :) men den deleknappen var ugrei :D

får fortsatt ikke endret dato ??

Går det ikke når du trykker på "beregn ny termindato"??
Om det ikke går, så kanskje kundeservice skulle fått seg en mail med deg, slik at de blir obs på det?

Går det ikke når du trykker på "beregn ny termindato"??
Om det ikke går, så kanskje kundeservice skulle fått seg en mail med deg, slik at de blir obs på det?
Gikk greit på tlf faktisk. På pc en får jeg ikke til

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Synes også den nye er æsj.... Den gamle var bedre med mer info. Har gått vekk fra den jeg....

Heisann. I forhold til at en ikke får skrevet inn ny termindato.
En kan ikke skrive inn dato i dato-feltet, en må bruke dato-velgeren. Dette er noe vi skal endre på, men enn så lenge - ikke skriv, men velg dato. :-)
Om dette ikke fungerer, vil vi svæææært gjerne vite hvilken nettleser(versjonsnr.) og type datamaskin du bruker

Liker den heller ikke!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg prøvde på pc nå, og da funket det ikke med den vanlige nettleseren min (Explorer). Fikk ikke trykt på kalenderen engang. Men så prøvde jeg med Chrome, og da funket det.

Back
Topp