Den nye mobilverden

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
I dag etter sentrets stengetid og telenors forsåvitt...
Så døde mannen sin tlf. Jeg har gjort alt av triks i boka fra den gang jeg jobbet med mobil. (3 år siden, er jo en evighet siden i den verden).

Så skulle jeg teste batteriet hans i min tlf og noe rart skjedde. Jeg må ha endret pinkode på et tidspunkt men fått beskjed om at det ikke gikk. Så jeg har glemt den. Men den endret seg like vel. Er jo sånn 2 uker siden.. og bang! Puk kode!!.. full panikk! Ingen tlf fungerer!!

Jeg komanderte mannen om å logge på nett å prøve å finne den for meg. Han FANT den!

Min tlf på nett igjen.

Så etter å ha roet meg ned og spist. Var det opp og lete på kontoret. Kaaaanskje jeg hadde noen gamle simkort. Jeg fant ett som i tilleg var microsim. Fram med tapetkniv og forsiktig fikk jeg ut kortet og inn med mannen sitt.

Og fram med en gammel nokia n8. Gud hvor vi elsket den før.. men omg! For en møkka tlf! Ler meg ihjel. Er så forvent på disse nye raske tlf som aldri blir raske nok for oss. Tastene er så små. Men var jo kjempe store da.

Morsomt morsomt. Men ei rolig gravid som vet hun kan nå mannen sin nå. Skal jeg levere hans tlf med en gang på mandagsmorgen da det enda garanti på den.

Men så morsomt hvor forvent man blir.

Haha.. Føler så med deg :P oppdaterte telefonen min i går. Å plutselig full panikk for jeg trodde jeg ikke huska pinkode.. Tenkte neeeei! Uten telefon på ubestemt tid. Skummelt! Men fant heldigvis papirene mine og fikk ordna det :P passe godt på mobilen nå fremover.. Livsviktig nå jo :)

Haha.. Føler så med deg :P oppdaterte telefonen min i går. Å plutselig full panikk for jeg trodde jeg ikke huska pinkode.. Tenkte neeeei! Uten telefon på ubestemt tid. Skummelt! Men fant heldigvis papirene mine og fikk ordna det :P passe godt på mobilen nå fremover.. Livsviktig nå jo :)
Tenkte jeg skulle ta backup og oppdatere nå asap. Bare for å være sikker at den funker xD

:p
Her har vi ikke mindre enn 8 reserve telefoner liggende. :p
Jeg er nemlig storforbruker (les telefonmishandler).

Wow jeg bruker de mobilene opp til de virkelig er oppbrukt så dersom min klikker så har jeg faktisk ikke reserve.... Jaja kan ringe ut med skype ifra pceen;)

er ikke så "ille" her. Har 4 stk nede og tror det ligger to på loftet xD men alle er med vanlig simkort. Var det som var dilemma. .. har jo ikke tenkt på å ha adapter liggende..

Wow jeg bruker de mobilene opp til de virkelig er oppbrukt så dersom min klikker så har jeg faktisk ikke reserve.... Jaja kan ringe ut med skype ifra pceen;)
Jeg skifter ut mine når feks skjermen slutter å respondere. Eller mikrofonen lever sitt eget liv. :p går i snitt en i året

Jeg skifter ut mine når feks skjermen slutter å respondere. Eller mikrofonen lever sitt eget liv. :p går i snitt en i året

Enig i de er oppbrukt da, men min iPhone 4 varer faktisk enda uten slike utfordringer:D

Back
Topp