Den nye grandisen....

mammatiltogull

Elsker forumet
Hvorfor koster den uten paprika 10 kr mer enn den med??[8|] Betale mer for mindre liksom....

Eller er det som på reklamen, at hun ballerinaen er ansatt for å plukke av paprikaen??[:D] Skjønner jo i tilfelle at hun må ha litt for jobben[8D]

Hehe..kanskje det..[:)]

Visste ikke at den var dyrere jeg..teit spørru meg..

ORIGINAL: l*mamma

Litt utenom tema, men den sangen er SÅÅÅÅ irriterende! [:-]

Mener du; pa-pa-pa-pa-pa-paprikaaaaa....!?[8D][:D]

ORIGINAL: l*mamma

Litt utenom tema, men den sangen er SÅÅÅÅ irriterende! [:-]

*hater*

hadde jeg ikke likt paprika, hadde jeg heller kjøpt vanlig grandis og fortsatt å plugge av paprikaen. hvorfor betale ti kroner mer for det, når jeg kan gjøre det selv på 2 minutter :-P

ORIGINAL: NårSkjerDet

hadde jeg ikke likt paprika, hadde jeg heller kjøpt vanlig grandis og fortsatt å plugge av paprikaen. hvorfor betale ti kroner mer for det, når jeg kan gjøre det selv på 2 minutter :-P

Sign![;)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

er vel forde det er mer ost, og ost er dyrt ..

Ja, 10 kr dyrere[8D][8D]

mer ost + at grandiosa er "folkepizzaen" og derfor må vel den være billigst

Eller er det som på reklamen, at hun ballerinaen er ansatt for å plukke av paprikaen?? Skjønner jo i tilfelle at hun må ha litt for jobben
ORIGINAL: Kakemonsteret

Mange gode forslag, men grunnen er nok at det ikke er masseproduksjon av grandiosa uten paprika slik det er med den vanlige grandisen. [;)]

Endelig noen som har skjønt det [;)]
Den nye grandisen er produsert i begrensa opplag og det koster mer enn å masseprodusere.

ORIGINAL: Juliejr

Eller er det som på reklamen, at hun ballerinaen er ansatt for å plukke av paprikaen?? Skjønner jo i tilfelle at hun må ha litt for jobben
ORIGINAL: Kakemonsteret

Mange gode forslag, men grunnen er nok at det ikke er masseproduksjon av grandiosa uten paprika slik det er med den vanlige grandisen. [;)]

Endelig noen som har skjønt det [;)]
Den nye grandisen er produsert i begrensa opplag og det koster mer enn å masseprodusere.

Og så leste jeg at det var mer kjøtt på den også...

De har vell gått ut å sagt at det er butikkene som setter prisene, så det kan ikke dem gjøre noe med.. Men utrolig synd, for det gjør jo at pizzaen sannsynligvis ikke kommer til å vare [:-]

Noen her som har smakt den da?
Har på følelsen at den ikke smaker like godt,
om det ikke er noe paprika å plukke av [:D]

syntes den var kjempegod! mer ostesmak, pleier ikke ta av paprikaen ehr, men kjøpte den til unga..

Grandi er kjip mat ass. Smaker papp og kethup [:'(]

ORIGINAL: catriona

Noen her som har smakt den da?
Har på følelsen at den ikke smaker like godt,
om det ikke er noe paprika å plukke av [:D]

Jo, den er like god og enda litt bedre [:D]

ORIGINAL: Ihne

De ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kr[8D]

Garantert! [:D]

Back
Topp