Den nye Define "Fri For"

*RoM*

Elsker forumet
Noen som har prøvd denne, og er fornøyd med produktet?

Håret mitt er utfordrende til tider og tover seg lett,selv om jeg stusser det ofte.

Vurderer den nye Define FriFor,men vil ikke risikere å kaste bort penger på enda et ubrukelig hårprodukt.

Kjøpte den blå, fordi jeg ikke veit om noen andre sjampoer uten silikoner. Googlet dritlenge uten å finne noenting om hvilke produkter som var silikonfrie. Gidder ikke stå i butikken å lese den bittelille skriften bakpå flaskene i evigheter heller. Men det er visst en hemmelighet som ikke kan skrives i klartekst noe sted :P har kun brukt den én gang og er foreløpig fornøyd, bortsett fra at den lukter fellesdass...

Kjøpte den blå, fordi jeg ikke veit om noen andre sjampoer uten silikoner. Googlet dritlenge uten å finne noenting om hvilke produkter som var silikonfrie. Gidder ikke stå i butikken å lese den bittelille skriften bakpå flaskene i evigheter heller. Men det er visst en hemmelighet som ikke kan skrives i klartekst noe sted :p har kun brukt den én gang og er foreløpig fornøyd, bortsett fra at den lukter fellesdass...
Haha, bare lukta byr imot :-p

Back
Topp